onko poikaystäväni ihastunut toiseen?

mitä tehdä?

Olen alkanut epäillä onko poikaystäväni ihastunut johonkin (esim. työpaikkatoveriin) ja pakko purkaa tänne tunteitani.
Hän on viimeaikoina muuttunut ettei pidä paljoo kontaktia (ei välttämättä edes katso silmiini minua), ei puhu juuri mitään kotona... Hän oli pitkään ettei käyttänyt farkkuja (ainakin puol vuotta) ja nyt yht äkkiä hän on niitä alkanut käyttäää.. Hän on ostanut lisäksi uusia partatuotteita jota ennen minä ostin.

Tuntuu että hän on alkanut huolehtii itestään enemmän, voi olla että hän tekee tämän myös itsensä takia. mutta minua epäilyttää.
Hän myös sanoi menevänsä parturiin parin päivän päästä ja lähtee nyt yllättäin työporukan kanssa laivalle. (ei mua sinänsä haittaa että hän menee...mut...)

Tuntuu ettei välillämme tapahdu paljon mitään.. Hänelle eilen huomautin että miksei hän huomaa mua ollenkaan, johon hän tokaisi: ku me nähää täs päivittäin..
Viikonloppuna saan yhden yön olla yksikseni :) Pitäiskö sen jälkeen kattoo jatkuuko tämä "tunteemattomuus" vai.. nostaa kissa pöydälle. (oon yrittäny täst keskustella mut molemmat olemme arkoja keskustelemaan suhteesta, mutta mä sentään yritän...)

5

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fade4

      Hei.

      Valitettavasti tuossa kertomassasi on paljon sellaista, mistä itse huomasin tuossa keväällä avopuolison salasuhteen. Näin ei välttämättä ole sinun kohdallasi kuitenkaan. Yritä vielä keskustella hänen kanssaan tai kirjoita vaikka kirje tai sposti, jos puhuminen tuntuu liian vaikealta. Yritä selvittää tilanne mahdollisimman pian.

      Jaksamista ja tulehan kertomaan kuulumisiasi asian suhteen.

    • miehen logiiggaa

      ...eiku otat heti suihin siltä ku se tulee kotiin ja sen jälkeen sanot että mennään sänkyyn....pidä hellänä ja huomaa sitä paljon... se on varma ettei se sua petä eikä jätä jos seksi toimii..... sillä menee vielä laiva matka pilalle kun teet noin.
      muutoin se voi harahtaa johonkin epätoivoseen hommaan...

      miehet ajattelee alapäällä....ikävä kyllä....

    • sinkkunataas?

      tulin nyt kertomaan lisää, ollaan täs paripäivää puhuttu erosta. Mies otti sen ite esille täs 4päivää sitten. syynä; olemme niin erilaisia, näemme liikaa. Kyl mä ton liian näkemisen tajuan koska olemme molemmat samassa vuorossa niin olemme väkisinkin samaan aikaan kans kotona.

      Veikkaan et hän ei vaan enää pidä minusta muttei siitä minulle kerro. Olen ainakin 4 kertaa kysyny; tykkäätkö sä musta enää? ei vastausta.

      Eiköhän tää jo kerro että tunteet mua kohtaan ovat laimenneet? Hän sanoi olevansa ahdistunut... Ei täs kait muu auta ku alkaa ettiä uutta kämppää.

      Pusuja ja haleja en ole saanut enää kyseisen laivamatkan jälkeen, itse olisin halunnut yrittää mutten voi olla suhteessa jossa en edes pusua saa :D enkä tietty tahdokkaa olla tälläses suhteessa... jossa hän ei näytä merkkiäkään et ois kiinnostunut musta yhä....

    • :)

      Miehes on selkeesti löytänyt uutta elämäänsä ja kylmästi tokaisee sulle, "ollaan erilaisia". Kunhan jotakin tekosyytä, jotta pääsee mahd. nopeasti tämän uuden elämän pariin.

      Olen pahoillani puolestasi. Itse olisin nostanut kissan pöydälle aikoja sitten!!!

      Voimia

    • Kysy itse häneltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe