Jännä juttu

Sivusta seuraaja

Luulin että tämän saitin aiheena on pelkästään Suomen kommunistinen puolue.
Mutta olin näköjään todella pahasti väärässä.
Täällähän näytetään kirjoittelevan vaan pelkästään törkukirjoituksia täysin ohi keskustelun varsinaisen aiheen.

12

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuon näkee jo kaukaa, sivuston komukat ovat kaikonneet ja pelkät huuhaa apinat ovat jääneet. Heillä ei ole omia mielipiteitä ja he vain kopioivat aiempia muiden tekstejä tyyliin, tässäkin Kalle taas laitettiin kuoriämpäriin, vaikka eivät tiedä edes mikä se kuoriämpäri on. Sitä on väärä sukupolvi asialla, tottunut pakaste ranskalaisiin joita ei tarvitse kuoria.

      Pari ei vasemmistolaista on pystynyt kaatamaan koko palstan komuyhteisön muutamaksi tyhjän laukojaksi. Jos heille joku joskus kirjoittaa asiallisen kommentin he eivät koskaan siihen vastaa vaan laukaisevat taas jotain vakio kommenttejaan kuten, perustele. Eivät huomaa lainkaan, että heidän pitäisi osoittaa kirjoittajan olevan väärässä jos he haluavat lisäkeskustelua aiheesta. Siihen heillä ei ole kuitenkaan välineitä eikä älyä. Pelkkää joutosakkia nyky komut täällä, sanoisin.

    • Perustele!!!!

      "Pari ei vasemmistolaista on pystynyt kaatamaan koko palstan komuyhteisön muutamaksi tyhjän laukojaksi. "

      Eipä tullut sieltäkään suunnasta minkäänlaisia perusteluja yhtään mihinkään.
      Joten pelkkää p*skaa näytät sinäkin vain jauhavan päivästä toiseen.Valitettavasti.Otan osaa.

      • HAHAHAH... HAHAHAH.

        VÄITTEITÄ VAAN EIKÄ MITÄÄN PERUSTEITA;
        "Eipä tullut sieltäkään suunnasta minkäänlaisia perusteluja yhtään mihinkään."

        PASKAPERSE EI OSSAA MITTÄÄN EIKÄ OO MITTÄÄN.

        HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH...


      • hmmmm....
        HAHAHAH... HAHAHAH. kirjoitti:

        VÄITTEITÄ VAAN EIKÄ MITÄÄN PERUSTEITA;
        "Eipä tullut sieltäkään suunnasta minkäänlaisia perusteluja yhtään mihinkään."

        PASKAPERSE EI OSSAA MITTÄÄN EIKÄ OO MITTÄÄN.

        HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH... HAHAHAH...

        Missäs ne sinun perustelusi nyt oikein ovat kyseisen asian suhteen?


      • HAHAHAH...HAHAHAH...
        hmmmm.... kirjoitti:

        Missäs ne sinun perustelusi nyt oikein ovat kyseisen asian suhteen?

        TAAS ASIATON KYSYMYS !! EI MITÄÄN PERUSTELUJA KYSYMYKSESSÄ !!

        HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...


      • voi voi!!
        HAHAHAH...HAHAHAH... kirjoitti:

        TAAS ASIATON KYSYMYS !! EI MITÄÄN PERUSTELUJA KYSYMYKSESSÄ !!

        HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...

        Sinä niuvanniemen vakiasukki joka jotain einaria aina vain kaipailee se et näköjään tajua edes sitä että sinullehan nyt pelkästään vain V*TTUILLAAN aina todella rankasti ja sinua vain pilkataan ihan jatkuvasti.

        Mistä muuten luulet että tuo moinen asia oikein johtuukaan?

        Ei millään politiikalla ole minkäänlaista merkitystä siihen että miten noihin sinun kirjoituksiisi aina vastataan.

        Sinähän kun se näytät nyt aina pelkästään vain provoilevan todella lapsellisesti.Niin saat sitten aina takaisin vain pelkää v*ttuilua.

        Mutta ilmeisesti juuri tuota v*ittuiluahan sinä olet itsellesi varmaan sitten tilannutkin.

        Olisikohan sinulle tullut nyt se kuuluisa PEILIIN KATSOMISEN paikka?

        Mitä olet mieltä?


      • joo o!!
        voi voi!! kirjoitti:

        Sinä niuvanniemen vakiasukki joka jotain einaria aina vain kaipailee se et näköjään tajua edes sitä että sinullehan nyt pelkästään vain V*TTUILLAAN aina todella rankasti ja sinua vain pilkataan ihan jatkuvasti.

        Mistä muuten luulet että tuo moinen asia oikein johtuukaan?

        Ei millään politiikalla ole minkäänlaista merkitystä siihen että miten noihin sinun kirjoituksiisi aina vastataan.

        Sinähän kun se näytät nyt aina pelkästään vain provoilevan todella lapsellisesti.Niin saat sitten aina takaisin vain pelkää v*ttuilua.

        Mutta ilmeisesti juuri tuota v*ittuiluahan sinä olet itsellesi varmaan sitten tilannutkin.

        Olisikohan sinulle tullut nyt se kuuluisa PEILIIN KATSOMISEN paikka?

        Mitä olet mieltä?

        Ei tuota kyseistä asiaa voi kyllä yhtään selvemmin kertoa.
        Kaikenlaisia sekopäitä sitä maailmassa onkaan.


      • voi harmi!!
        HAHAHAH...HAHAHAH... kirjoitti:

        TAAS ASIATON KYSYMYS !! EI MITÄÄN PERUSTELUJA KYSYMYKSESSÄ !!

        HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...

        Nyt sinulta petti lääkitys.
        Menehän kiireesti hoitajasi puheille niin saat uuden vahvemman lääkityksen.
        Sinä tarvitset sitä.


      • voi voi
        HAHAHAH...HAHAHAH... kirjoitti:

        TAAS ASIATON KYSYMYS !! EI MITÄÄN PERUSTELUJA KYSYMYKSESSÄ !!

        HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...HAHAHAH...

        Aika sekaisin näytät nyt olevan.


      • Vaikka "Perustele!!!!" ei nyt minua tällä kertaa arvostelekaan niin parempi vastaus olisi ollut osoittaa "Karva.naamarin" olevan väärässä vaikka linkkaamalla muutama oikea asiakeskustelu, minäkin näkisin niitä oikein mielelläni. Vaan taitaa karva-ystävämme olla oikeassa kun turvaudut viimeiseen mahdolliseen puolustukseen eli perustele!

        Osoita nyt vaikka 5 asiallista komujen tai wanna bee porukan aloittamaa ja asiallisena pysyvää keskustelua viimeisen vuoden ajalta tai toteamme yhdessä karva-ystävämme olevan oikeassa. Todistaa ei tarvitse eikä perustella vaan linkata.


    • voi voi

      Vieläkö sinä tyäkkäri itse luulet että palstalaiset eivät tiedä sitä asiaa että nimimerkit työeläkeläinen ja karvanaamari ovat sen yhden ja saman idiootin nimimerkkejä?
      No,nyt sitten tiedoksi ihan kaikille palstalaisille että nimimerkit työeläkeläinen ja karvanaamari on vain eräs yksi luuseri joka luulee olevansa jotenkin ovela kun käyttää kahta nimimerkkiä.

    • törkysaitti

      Aikamoista törkyä näyttää nyt tällä keskustelusaitilla olevan.
      Kaikki asialliset kirjoittelijat ovat näköjään hylänneet tämän keskustelusaitin vallan kokonaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe