Onko erikseen varasto ja kassahenkilökunta vai tekeekö myyjät myös ko.tehtävät? Onko oltava super hoikka, kaunis ja liikunnallinen, jotta sinne pääsee töihin?
Millainen Stadium työpaikkana? Millasia työtehtäviä?
4
10272
Vastaukset
- Jokaiselle
varastohenkilökuntaan kuuluvalle palkataan yksi avustaja joka saa vielä lisäksi itselleen yhden avustajan.
Jos olet leveä kuin tankki ja kävelysi asiakkaiden seassa käytävillä muistuttaa hain uimista makrilliparvessa on paikka todellakin sun. - ??+??: vastaus
Varmaan oivallat itse että työ tuossa urheilumaailmassa yleensäkin vaatii vartalon trimmissä pitämistä.
Miksi hinkuat, jos hinkuat sinne työhön jos ulkonäölläsi et viesti että liikunta tekee hyvää.
Tosin joskus olen miettinyt miksi jotkut kampaajat näyttävät suttuisilta?
Mutta taasen kosmetiikan ammattilaiset ovat huoliteltuja. - ?+?+?
No olen siis kyllä ihan normaalimittainen ja harrastan liikuntaa omaksi ilokseni. Mutta jos vielä löytyy kokemuksia tuohon työtehtäväjuttuun, niin kiitos .
- klipe
En tiedä miksi tälle sivustolle eksyin mutta laitetaan muutama kommentti näin työntekijän silmin:
- Jokaisella myymälällä on oma varastomies, joten niitä hommia ei tarvitse tehdä ellet erikseen juuri kyseistä paikkaa ole hakemassa
- Ei, sinun ei tarvitse olla rasvaprosentiltasi miinuksen puolella. Toki henkilökunnan että myymälän tulee olla Stadiumin näköinen, sporttinen ja innostaa aktiiviseen elämään.
- Mikäli et tunne itseäsi ihmisten joukkoon niin ei kannata hakea
- Ujoihin työntekijöihin en ole vielä urallani kohdannut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835