Onko erikseen varasto ja kassahenkilökunta vai tekeekö myyjät myös ko.tehtävät? Onko oltava super hoikka, kaunis ja liikunnallinen, jotta sinne pääsee töihin?
Millainen Stadium työpaikkana? Millasia työtehtäviä?
4
9422
Vastaukset
- Jokaiselle
varastohenkilökuntaan kuuluvalle palkataan yksi avustaja joka saa vielä lisäksi itselleen yhden avustajan.
Jos olet leveä kuin tankki ja kävelysi asiakkaiden seassa käytävillä muistuttaa hain uimista makrilliparvessa on paikka todellakin sun. - ??+??: vastaus
Varmaan oivallat itse että työ tuossa urheilumaailmassa yleensäkin vaatii vartalon trimmissä pitämistä.
Miksi hinkuat, jos hinkuat sinne työhön jos ulkonäölläsi et viesti että liikunta tekee hyvää.
Tosin joskus olen miettinyt miksi jotkut kampaajat näyttävät suttuisilta?
Mutta taasen kosmetiikan ammattilaiset ovat huoliteltuja. - ?+?+?
No olen siis kyllä ihan normaalimittainen ja harrastan liikuntaa omaksi ilokseni. Mutta jos vielä löytyy kokemuksia tuohon työtehtäväjuttuun, niin kiitos .
- klipe
En tiedä miksi tälle sivustolle eksyin mutta laitetaan muutama kommentti näin työntekijän silmin:
- Jokaisella myymälällä on oma varastomies, joten niitä hommia ei tarvitse tehdä ellet erikseen juuri kyseistä paikkaa ole hakemassa
- Ei, sinun ei tarvitse olla rasvaprosentiltasi miinuksen puolella. Toki henkilökunnan että myymälän tulee olla Stadiumin näköinen, sporttinen ja innostaa aktiiviseen elämään.
- Mikäli et tunne itseäsi ihmisten joukkoon niin ei kannata hakea
- Ujoihin työntekijöihin en ole vielä urallani kohdannut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069