Millainen Stadium työpaikkana? Millasia työtehtäviä?

?+?+?

Onko erikseen varasto ja kassahenkilökunta vai tekeekö myyjät myös ko.tehtävät? Onko oltava super hoikka, kaunis ja liikunnallinen, jotta sinne pääsee töihin?

4

11362

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokaiselle

varastohenkilökuntaan kuuluvalle palkataan yksi avustaja joka saa vielä lisäksi itselleen yhden avustajan.

Jos olet leveä kuin tankki ja kävelysi asiakkaiden seassa käytävillä muistuttaa hain uimista makrilliparvessa on paikka todellakin sun.

• ??+??: vastaus

Varmaan oivallat itse että työ tuossa urheilumaailmassa yleensäkin vaatii vartalon trimmissä pitämistä.
      Miksi hinkuat, jos hinkuat sinne työhön jos ulkonäölläsi et viesti että liikunta tekee hyvää.

Tosin joskus olen miettinyt miksi jotkut kampaajat näyttävät suttuisilta?
      Mutta taasen kosmetiikan ammattilaiset ovat huoliteltuja.

• ?+?+?

No olen siis kyllä ihan normaalimittainen ja harrastan liikuntaa omaksi ilokseni. Mutta jos vielä löytyy kokemuksia tuohon työtehtäväjuttuun, niin kiitos .

• klipe

En tiedä miksi tälle sivustolle eksyin mutta laitetaan muutama kommentti näin työntekijän silmin:

- Jokaisella myymälällä on oma varastomies, joten niitä hommia ei tarvitse tehdä ellet erikseen juuri kyseistä paikkaa ole hakemassa
      - Ei, sinun ei tarvitse olla rasvaprosentiltasi miinuksen puolella. Toki henkilökunnan että myymälän tulee olla Stadiumin näköinen, sporttinen ja innostaa aktiiviseen elämään.
      - Mikäli et tunne itseäsi ihmisten joukkoon niin ei kannata hakea
      - Ujoihin työntekijöihin en ole vielä urallani kohdannut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      325
      1424
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      345
      1326
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1132
    4. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      111
      1025
    5. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      807
    8. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      802
    9. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      102
      692
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      77
      673
    Aihe