Liberalismissa hienoja puolia .....

juha82222

en sitten tiedä miten Liberaalit suhtautuu köyhiin ihmisiin hmm....

Liberalismi on fiksua pääpiirteittäin jossa arvostetaan ihmisyyttä ennenkaikkea koska jokaisen oma asia päättää itse työkuvioistaan, mihinkään ei voi pakottaa koska se ei yleensä johda mihinkään.
Its eon löydettävä työnsä, miksi kukaan hullu tekisi työtä josta ei pitäisi??
se ei johda onnellisuuteen vaan burn outeihin jne.

Itse olen oman elämäni herra ja olenkn tehnyt sen mukaista duunia.
Silloin yhteen aikaan kun työkkäri määräsi mua sinne sunt tänne niin ei se johtanutkaan mihinkään.
Piti melkein itku kurkussa selittää niille piinkoville päällepäsmäreille että ei tästä tule yhtikäs mitään.

Se siitä, jokaista ihmistä tulee kunnioittaa eikä ketään saa määräillä.
Siksi Liberalismi on hieno aatesuuntaus, mutta mitä sanotte te muut ??

4

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liberalistien edusta

Ei kyse ole pelkästä taloudesta, vaan myös sananvapaudesta ja fyysisestä koskemattomuudesta

Pohjimmiltaan melkein kaikki oikeudet, kuten sananvapaus, voidaan johtaa fyysisestä koskemattomuudesta, sillä liberalismi ei salli mielipiteestä rankaisemista. Kaksi ihmisten voi puhua toisilleen mitä vaan kohdistamatta toisiinsa väkivaltaa, mutta jos jompikumpi pistää toisen häkkiin, hän on tehnyt väkivaltaa

Talous nousi esille teemana koska se on yhteiskunnallinen kuuma peruna, mutta talous on sivuseikka. Sananvapaus on pääseikka

• Juha82222

Ei ole silti oikein käyttää sananvapautta oikeutena kiusata ketään ihmistä netissä tai sen ulkopuolella, EIHÄN???? ):

• Liberalistien edusta

Ei ole oikein rankaista ketään sananvapauden käyttämisestä

Sananvapauteen ei kuulu tämä sosialistien mainostama "vastuu olla järkevä"

• Juha82222

Idiotismi on kuitenkin asia jota en harrasta pahemmin, joskus saatan laskea omaa erikoista huumoriani. (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5054
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2972
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1290
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1268
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      845
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      742
    Aihe