Koulussani on siis todettu olevan hometta, mutta ongelmaa ei ole korjattu, vain koulun ilmastointi on korjattu. Koko kevään minulla oli kauhea yskä ja kurkkukipu, oletin kotonani olevan hometta, mutta kesälomalla tämä yskä loppui, ja kesän aikana myös paljastui koulun homevaurio.
Nyt kun olen taas palannut kouluun on jatkuva kurkkukipu palannut, mutta yskää ei onneksi niinkään ole ilmennyt. Lisäksi jatkuvaa väsymystä, mutta se tietenkin voi johtua jostakin muusta ja päänsärkyäkin on ilmennyt tavallista enemmän.
Olenkin siis miettinyt että mitä minun tulisi tehdä, sillä jatkuva kurkkukipvun ja väsymyksen ja pääkipuvun kanssa opiskelukaan ei ole kovinkaan helppoa. En ymmärrä miksei kouluni vauriota ole korjattu vaikka asiasta ollaankin tietoisia? Tulisko minun siis vaihtaa koulua vai yrittää vain kestää tämän kansssa?
Hometta koulussani
2
98
Vastaukset
"En ymmärrä miksei kouluni vauriota ole korjattu vaikka asiasta ollaankin tietoisia? Tulisko minun siis vaihtaa koulua vai yrittää vain kestää tämän kansssa?"
- Se on tätä yleistä kelposuomalaista paskaläjää, ettei ihmisten terveydestä tarvitse piitata.
Mitäpä voisit oikein tehdä? Kirjoitustaitoisena kirjoitapa asioista osoitteeseen [email protected].
Meillä on myös presidentti, jolle voi kirjoittaa osoitteella [email protected]. Sieltäkin päin asioita junaillaan eteenpäin ja voit yllättyä saadessasi vastauksen...- Vaihda
Mikäli suinkin voit, VAIHDA koulua. Minä altistuin 1950- luvulla ammattikoulun työharjoittelussa formaldehydille. Seurasi monia ammatinvaihtoja. Kerran altistunut altistuu herkemmin uudelleen jollekin muulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1924436Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo734351Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks622350Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582301- 582214
- 531856
- 281497
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101308Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171298- 601179