Koulussani on siis todettu olevan hometta, mutta ongelmaa ei ole korjattu, vain koulun ilmastointi on korjattu. Koko kevään minulla oli kauhea yskä ja kurkkukipu, oletin kotonani olevan hometta, mutta kesälomalla tämä yskä loppui, ja kesän aikana myös paljastui koulun homevaurio.
Nyt kun olen taas palannut kouluun on jatkuva kurkkukipu palannut, mutta yskää ei onneksi niinkään ole ilmennyt. Lisäksi jatkuvaa väsymystä, mutta se tietenkin voi johtua jostakin muusta ja päänsärkyäkin on ilmennyt tavallista enemmän.
Olenkin siis miettinyt että mitä minun tulisi tehdä, sillä jatkuva kurkkukipvun ja väsymyksen ja pääkipuvun kanssa opiskelukaan ei ole kovinkaan helppoa. En ymmärrä miksei kouluni vauriota ole korjattu vaikka asiasta ollaankin tietoisia? Tulisko minun siis vaihtaa koulua vai yrittää vain kestää tämän kansssa?
Hometta koulussani
2
103
Vastaukset
"En ymmärrä miksei kouluni vauriota ole korjattu vaikka asiasta ollaankin tietoisia? Tulisko minun siis vaihtaa koulua vai yrittää vain kestää tämän kansssa?"
- Se on tätä yleistä kelposuomalaista paskaläjää, ettei ihmisten terveydestä tarvitse piitata.
Mitäpä voisit oikein tehdä? Kirjoitustaitoisena kirjoitapa asioista osoitteeseen [email protected].
Meillä on myös presidentti, jolle voi kirjoittaa osoitteella [email protected]. Sieltäkin päin asioita junaillaan eteenpäin ja voit yllättyä saadessasi vastauksen...- Vaihda
Mikäli suinkin voit, VAIHDA koulua. Minä altistuin 1950- luvulla ammattikoulun työharjoittelussa formaldehydille. Seurasi monia ammatinvaihtoja. Kerran altistunut altistuu herkemmin uudelleen jollekin muulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482