Viikko ilman näkemättä sua on

Pain is me is it?

36

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45whey6jet5j

      ilman näkemättä, eli siis olet hänet nähnyt

      onneks olkoon

      • ap

        Melkein joka arkipäivä. Ja viesti menee siis mieheltä naiselle!


    • Wqert

      Mihin sinä sitte viikoksi aiot häipyä?

    • huhhahhei hupsis

      Vain viikko?
      Jos aikaa kuluu 2 - 4 vuotta...

    • sama tilanne ed.

      Täällä taas, odotan maanantaita. Romanttinen puoli susta, se oliski kiva nähdä!

      • ap

        Eihän sitä puolta nyt varatulle sovi näyttää ;)


      • sama tilanne ed.
        ap kirjoitti:

        Eihän sitä puolta nyt varatulle sovi näyttää ;)

        Toisinaan elämässä on uskallettava ottaa riskejä!


      • ap
        sama tilanne ed. kirjoitti:

        Toisinaan elämässä on uskallettava ottaa riskejä!

        No mähän olen tunnettu riskin ottaja että se ei ole mikään ongelma. Ongelma on se että haluaako hän!


      • 13 perj
        ap kirjoitti:

        No mähän olen tunnettu riskin ottaja että se ei ole mikään ongelma. Ongelma on se että haluaako hän!

        Haluaa :D


      • ap
        13 perj kirjoitti:

        Haluaa :D

        Mistä tiedät että hän haluaa? Luuletko tunnistavasi kuka oon?


    • ap

      Kyllä sä sit pyörit mun mielessä aina vaan. Hyvällä siis ; ) Onkohan tämä nyt ihan väärin ihastua varattuun...

      • Vaikkakin juurikin

        Voiko oikeastaan tunteilleen yhtään mitään kun ne tulee...siis kun ihastuu/rakastuu varattuun...????

        Tunteille ei yksinkertaisesti mahda mitään, eikä tarvitsekaan, olisi melko kauheaa taistella aina vain omia tunteitaan vastaan...mutta sitä mitä tekee voi hallita, tekee vaikka hallitusti..


    • varattu (n)

      Onko ap nainen vai mies?

    • ap

      Tuossa ylempänä se lukee että mies olen.

    • ap
      • sama tilanne ed.

        Onko niin, että ainoa ongelma suhteenne kehittymiselle on se, että nainen on varattu? ja millä lailla varattu? (suhteessa, kihloissa, avioliitossa ja onko lapsia) Asiahan on niin, että varattuihin sekaantuminen noin yleensäottaen on väärin.... mutta sitten on niitä naisia, jotka elävät tunteettomassa suhteessa lähinnä tavanvuoksi, siksi etteivät näe syytä erota ns. hyvästä parisuhteesta, joka ei kuitenkaan perustu aitoon tunteeseen. Nämä naiset tarvitsevat rohkaisua, jotta uskaltavat erkaantua vanhasta, tututusta ja turvallisesta. Varattuja on monenlaisia, monentasoisia. Jos et varmasti tiedä varatun naisesi suhteen todellista syvyyttä, neuvoisin ottamaan riskin ja lähestymään tuota naista. Tuskinpa hän siitä loukkaantuu jos tunteistasi puhut. Parhaimmillaan tilanne voi johtaa toivomaasi suuntaan, pahimmillaan nainen kokee itsensä imarrelluksi, mutta ei vastaa tunteisiisi. Kuitenkin saat tilanteen tietoosi ja voit jatkaa matkaa.

        Nimimerkillä:

        Varattu nainen, joka odottaa yhteydenottoa mieheltä, jonka tietää olevan sielunkumppani.

        Varattu nainen, joka odottaa ulospääsyä suhteesta, jonka tietää ahdistavan molempia osapuolia.

        Varattu nainen, joka ei näe suhteensa jatkuvan.

        Varattu nainen, joka eroaa jokatapauksessa avopuolisostaan.


      • kultatukka
        sama tilanne ed. kirjoitti:

        Onko niin, että ainoa ongelma suhteenne kehittymiselle on se, että nainen on varattu? ja millä lailla varattu? (suhteessa, kihloissa, avioliitossa ja onko lapsia) Asiahan on niin, että varattuihin sekaantuminen noin yleensäottaen on väärin.... mutta sitten on niitä naisia, jotka elävät tunteettomassa suhteessa lähinnä tavanvuoksi, siksi etteivät näe syytä erota ns. hyvästä parisuhteesta, joka ei kuitenkaan perustu aitoon tunteeseen. Nämä naiset tarvitsevat rohkaisua, jotta uskaltavat erkaantua vanhasta, tututusta ja turvallisesta. Varattuja on monenlaisia, monentasoisia. Jos et varmasti tiedä varatun naisesi suhteen todellista syvyyttä, neuvoisin ottamaan riskin ja lähestymään tuota naista. Tuskinpa hän siitä loukkaantuu jos tunteistasi puhut. Parhaimmillaan tilanne voi johtaa toivomaasi suuntaan, pahimmillaan nainen kokee itsensä imarrelluksi, mutta ei vastaa tunteisiisi. Kuitenkin saat tilanteen tietoosi ja voit jatkaa matkaa.

        Nimimerkillä:

        Varattu nainen, joka odottaa yhteydenottoa mieheltä, jonka tietää olevan sielunkumppani.

        Varattu nainen, joka odottaa ulospääsyä suhteesta, jonka tietää ahdistavan molempia osapuolia.

        Varattu nainen, joka ei näe suhteensa jatkuvan.

        Varattu nainen, joka eroaa jokatapauksessa avopuolisostaan.

        Komppaan...


    • ap

      Pitkälle ei pötkitty tällä juoksulenkillä.

      No en tiedä muuta kuin että on varattu. Suhteen laadusta ei tietoa mutta sormusta ei ole.

      Ihan mielenkiinnolla kysyn että mistä tiedät että hän on sielunkumppanisi?
      Haluatko kuvailla vähän tätä sielunkumppaniasi?

      • sama tilanne ed.

        Tuo varmensi, että et ole minun hän. :( En toki uskonut aiemminkaan niin olevan, sillä melkoinen sattuma pitäisi olla, että näin kävisi! Itselläni on lähes päivittäinen yhteys "sielunkumppaniini", joten hän tietää suhteeni tilasta. Asiat etenevät vähitellen ja ehkä jokinpäivä saamme toisemme. Suhteeni ei vain ole ainut este ylitettäväksi, vaan matkalla on monta muutakin mutkaa.

        Koskaan ei voi olla varma, mutta voimakas kemia välillämme, samanlaiset elämänarvot ja kiinnostuksen kohteet, erimielisyydet, jotka täydentävät toisiamme ja lukemattomat muut seikat saavat minut kuvittelemaan hänet sielunkumppanikseni. Tähdennän vielä, että olemme tunteneet toisemme vuosia, mutta erilaiset elämän asettamat esteet ovat aina pitäneet meidät erossa toisistamme. Mitään fyysistä ei ole koskaan väillämme tapahtunut, mutta nyt olemme saaneet joitain asioita puhuttua ja tiedän tunteen olleen molemminpuolinen.

        Jokatapauksessa toivotan onnea, ole rohkea ja vie asioita eteenpäin osaltasi!


      • ap
        sama tilanne ed. kirjoitti:

        Tuo varmensi, että et ole minun hän. :( En toki uskonut aiemminkaan niin olevan, sillä melkoinen sattuma pitäisi olla, että näin kävisi! Itselläni on lähes päivittäinen yhteys "sielunkumppaniini", joten hän tietää suhteeni tilasta. Asiat etenevät vähitellen ja ehkä jokinpäivä saamme toisemme. Suhteeni ei vain ole ainut este ylitettäväksi, vaan matkalla on monta muutakin mutkaa.

        Koskaan ei voi olla varma, mutta voimakas kemia välillämme, samanlaiset elämänarvot ja kiinnostuksen kohteet, erimielisyydet, jotka täydentävät toisiamme ja lukemattomat muut seikat saavat minut kuvittelemaan hänet sielunkumppanikseni. Tähdennän vielä, että olemme tunteneet toisemme vuosia, mutta erilaiset elämän asettamat esteet ovat aina pitäneet meidät erossa toisistamme. Mitään fyysistä ei ole koskaan väillämme tapahtunut, mutta nyt olemme saaneet joitain asioita puhuttua ja tiedän tunteen olleen molemminpuolinen.

        Jokatapauksessa toivotan onnea, ole rohkea ja vie asioita eteenpäin osaltasi!

        Epäilen etten ole hänenkään hän mutta onhan se hyvä purkaa ajatukset jonnekkin. Kiitos ja sitä samaa sullekkin!


    • kielipolliisi

      ilman näkemättä = ilman, että et nähnyt = näit

      Nimimerkistäsi en viitsi edes mainita....

      • ap

        Paitsi ilman näkemättä=en tule näkemään ensi viikolla!!


      • En ymmärrä
        ap kirjoitti:

        Paitsi ilman näkemättä=en tule näkemään ensi viikolla!!

        What`s the name of your game?
        Ja millaiset säännööt?


    • n-->m

      en seurustele ja ala vain näyttämään romanttista puolta itsestäsi ;) olenkin jo odotellut "tovin" jotakin ihanaa tapahtuvaksi

      • ap

        Täytyykin sitten alkaa näyttämään. ; )

        En seurustele en.


    • Söpsykkä

      Laita viesti hänelle. HETI!

      • ap

        En viitsi enää tänään häntä häiritä! ; )


      • ED.
        ap kirjoitti:

        En viitsi enää tänään häntä häiritä! ; )

        Laita,laita nyt.Pliis....


      • ap
        ED. kirjoitti:

        Laita,laita nyt.Pliis....

        Laitan vasta sitten kun tiedän varmuudella että hän sitä haluaa. Tai jospa hän vuorostaan tekisi jotain rohkaisevaa.


      • T L
        ap kirjoitti:

        Laitan vasta sitten kun tiedän varmuudella että hän sitä haluaa. Tai jospa hän vuorostaan tekisi jotain rohkaisevaa.

        Jätä mut rauhaa!!Lopeta se mulle puhuminen töissä, EI KIINNOSTA!!!!! :D


      • ap
        T L kirjoitti:

        Jätä mut rauhaa!!Lopeta se mulle puhuminen töissä, EI KIINNOSTA!!!!! :D

        As You Wish.


      • T L
        ap kirjoitti:

        As You Wish.

        Sorry!Ei tää ollukkaa mulle ku kirjotit ettet nää tällä viikolla! :D
        Mut se yks laardi vois jättää mut rauhaa joka ravaa siin mun työpöydän luona jauhamas paskaa.


    • Sivullinen sanaseppo

      Sivullisena haluan sanoa että jos tämä henkilö ei itse ole aloittajaan ottanut yhteyttä se tarkoittaa ettei ole kiinnostunut! Ja toiseksi maailma on VAPAITA naisia puolillaan niin miksi tyytyä johonkin kapiseen ja käytettyyn huoraan.
      Äly hoi!

      • ap

        No niinhän mä olenkin tuumaillut että tuskin kiinnostus olisi molemmin puolista.

        Koska hänet haluan ja muita en pysty edes ajatella!

        Ei käytetty vaan elämää kokenut ; )


      • Liina(n)
        ap kirjoitti:

        No niinhän mä olenkin tuumaillut että tuskin kiinnostus olisi molemmin puolista.

        Koska hänet haluan ja muita en pysty edes ajatella!

        Ei käytetty vaan elämää kokenut ; )

        Taidat todella olla naista arvostava mies.


      • ap
        Liina(n) kirjoitti:

        Taidat todella olla naista arvostava mies.

        Tottakai. Sellanen romantikko kaveri olen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe