sikapiikin jälkeen. Niin suuri viive siis tarvittiin eikä syy-yhteyttä osata enää myöntää.
Vastaukset 9
- dfvdfgd
Suotta ne TÖHLÖN mummelit, pappelit ja kaikki kurttunutturaliskot itku kurkussa narisi ettei nuoria tahdo näkyä rokotejonoissa. Kyllähän 15-20-vuotiaista sentään 56,6 prosenttia saatiin pantua rahatauteja sikiämään. Sitten ku kaikki ruukaa naijja kaikkia joka reikään epäselvinpäin niin aika piankin jo hiv ja aits leviää, jos se etes muutamaan on saatu istutettua.
- fgbfghfgfghj
Täällähän on pian aids-orpoja kuin Zimpapessa ja Botsvanassa konsanaan. Suomi taantuu HIV-helvetiksi pelkän naurettavan, turhan ja läpinäkyvän feikkikampanjan tähen.
- Pösilö....
Olet täysi pösilö.
- gfergtergt
jaa
- xcv dvf
gfergtergt kirjoitti:
jaa
mutta älä kaikille jaa....
- asdcsv
Kiitos syvällisestä ja pohjiakourivasta analyysistä. Ihan kuin jokin väitöskirja. Tuosta voi napsahtaa tohtorin hattu.
- Pööösilöööö
asdcsv kirjoitti:
Kiitos syvällisestä ja pohjiakourivasta analyysistä. Ihan kuin jokin väitöskirja. Tuosta voi napsahtaa tohtorin hattu.
Ei napsu ei. Pösilön tunnistaa pösilöksi ihan maalaisjärjellä.
- qwfweweweg
Pööösilöööö kirjoitti:
Ei napsu ei. Pösilön tunnistaa pösilöksi ihan maalaisjärjellä.
Tavattoman mielenkiintoista.
- *@@
Huoh. Opettele EDES faktat. Se ei ole HIV-virus. Se on HI-virus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.101767En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493