Win7 ei osaa tehdä mitään minun mielestäni perustoimintoja. Eli tämä johdannoksi, koska nämä seuraavat eivät ole ne ainoat ongelmat.
1. Minulla on käytössä suuret kuvakkeet, jotta näkisin mitä kuvia kansiossa on. Joskus kansiot aukeavat hyvin, mutta liian usein jopa alle 30 normaalikokoisen kuvan kansio jumittaa ja jumittaa ja kestää tunnin ennen kuin se saa ne kuvat näkyviin. Mikäs siinä pienen kansion kanssa, kun ei ole niin suuri ongelma käydä ne läpi esikatselussa. Kun kansiossa on satoja kuvia, alkaa mulla polla kuumeta, kun pitää etsiä se yksi kuva sieltä selaamalla kaikki läpi. Vika ei voi olla kansion koossa, koska ongelma on krooninen ja siis pikku kansioiden avaaminenkin tökkii ja joskus 1000 kuvan kansio aukeaa nätisti.
2. Ennen kuvat sai helposti järjestymään vanhimmasta uusimpaan. Eli esim jos kuvaa muuttaa, se hyppää alimmaksi tai koneelle tallentaa kuvan sekin menee alimmaksi. Nyt lajittelukriteeri vaihtoehtoja olisi loputtomasti: päivämäärä, muokkauspäivämäärä, tallennusaika, luomisaika, käyttöaika, käyntipäivämäärä, julkaisupäivä, arkistoinipäivämäärä, kokonaismuokkausaika jne. Millään näistä en kuitenkaan ole saanut sitä järjestämään "normaalisti".
win7 kuvien siirtely, järjestely
väsynyt tähän sotkuu
0
93
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584