Gallup: Kaunis VAI tiukkapilluinen nainen?

öalfjkaäöä

Eli siis kumpi on merkittävämpää, tiukka pillu vai ulkonäkö. Ja koska kauneus on katsojan silmässä, niin arvioikaa omalla kriteerillänne. Eli esim. panisitteko mieluummin superkaunista mutta järkyttävän horovittuista naista, vai mielestänne rumaa, mutta erittäin tiukkaa naista?
Kummalle lasti lentäisi helpommin ja voimakkaammin?
Vai sitten tavallinen ja normipilluinen nainen?
Ja onko miehelle seksissä merkitystä eniten sillä, kuinka voimakkaasti saa, vai sillä miten hyvää seksi on (ts. miten paljon kiihottaa, miten kaunista tai mieleenpainuvaa seksi on tai miten upean mimmin kanssa panee).

Eli PALJONKO naisen "koolla" on väliä miehille?

Ja toinen gallup: panisitteko mieluummin ihan norminaista, jolla ei ole tiukka eikä löysä ja joka on rento sängyssä, vai naista, joka puristelee ilolihaksiaan kiihottavasti mutta tahallisesti?

Kolmas gallup: kiihottaako enemmän se, että nainen "palvelee" miestä seksissä, vai että nainen nauttii itseään varten ja esim. saa orgasmin? Eli kiihottaako teitä naisen nautinto ja orgasmi, vai "orjamaisuus"?

Hih.

19

1136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä sinunkin

kosteassa pururadassa oikein liikkuu mene hoitoon.

• namenymous

Ensimmäiseen gallubbiiin sanoisin, että sen erittäin tiukkapimppisen ottaisin (panemistarkoitukseen), jos hän on pelkästään _ruma_ , ei siis mikään suohirviön ja sotanorsun risteymä sentään. Muuten ei pysty kuin pilkkopimeessä touhuamaan :D Mutta jos vaihtoehtona oli kuitenkin tavallinen ja normipilluinen nainen, niin silloin ehdottomasti sellainen kiitos. Lisäksi yleensä voimakkaasti saa, jos seksi on muutenkin ollut hyvää, kyllähän sitä siihen löysempään pimppaankin voi tulla voimakkaasti ja seksi voi olla hyvää. Tietenkin jos Se on niin löysä, että pitää oma käsi laittaa lisäksi väliin, että alkaa tuntumaan, niin puhutaan jo liian löysästä tavarasta...

Toinen gallub: Jos rento sängyssä tarkoittaa lahnaa, niin se on vähän huono jo. Kyllä se hienoa on, jos osataan niitä lihaksia osataan käyttää, mutta mieluiten sillä tavalla, että nainen itse haluaa niitä käyttää, ei pelkästään miestä miellyttääkseen.

Kolmas gallub: Omalla kohdalla ei puhtaasti ehkä kumpikaan noista. Haluan olla se aktiivisempi osapuoli yleensä, mutta pääasia on, että nainen saa nautinnon ja orgasmit.

• apu abu

tärkein on että nainen ottaa kurkkuun ja nielee koko lastin

• öalfjkaäöä

Okei, eikun mietin vaan kun itelle on tullut pakkomielle tulla supertiukaksi vaikka en mä mikään löysä ole ennenkään ollut, mut haluaisin että mies melkein huutaa kun oon niin tiukka :D Mutta mietin vain, että teenkö turhaa työtä, en viitti treenata himona JOS miehet ei edes erityisemmin pidä tiukasta. Kun oma mies sanoo, ettei edes haluaisi tiukempaa, mutta tuskin se kehtaisi sanoa vaikka haluaisikin..

Heh, tuolla "rento sängyssä" en tarkoittanut lahnaa, vaan naista joka on oma itsensä sängyssä eikä siis jännitä. Eli hymyilee, nauraa, katsoo silmiin jne.. Eikä seksi ole sellaista pakkomielteistä suorittamista.

Haluaisin antaa superorgasmin miehelle, yhtä hyvän kuin itse saan. Mutta ei tunnu ikinä onnistuvan. Eikö miehet oikeasti saa sellaista orkkua missä taju meinaa lähteä ja on puol tuntia orkun jälkeen ihan nirvanassa. Ärsyttää kun oma mies ei edes ääntele orkussa, iteltä taas pääsee vaikka mitä ääntä kun olen jo ihan muissa "maailmoissa". Vai onko vaan niin, että naisen orkku on voimakkaampi ja sillä siisti? Vai eikö miehet halua näyttää tunteitaan ja tuntemuksiaan? (se on muutenkin ujo näissä asioissa..)
      Ois mahtava saada mies tulemaan yhtä voimakkaasti kuin ite saa.
      Sillonkin kun kummankin mielestä on ollut aivan taivaallista seksiä ja molemmilla tosi hyvä orgasmi, niin ei mies kuitenkaan näytä saavan niin voimakkaasti :(
      Vai onko naisen parempi orkku "korvausta" siitä että joudumme kärsimään menkoista ja synnytyksestä :D?

• wywy

Voi hyvää päivää...

• eki51

Johonkin tänne kirjoitinkin aiheesta tiukka / löysä ja siinä totesin, että jos on liian tiukka, niin en laukea kunnolla, tavara jää ikäänkuin sisään.
        Mutta muuten tiukkapilluinen on ihana, vaikka olis kuinka kostea niin silti on ahdas, tosin mulla taitaa olla tavanomaista paksumpi kalu.

• uuuhjeaaaahhh
        eki51 kirjoitti:

Johonkin tänne kirjoitinkin aiheesta tiukka / löysä ja siinä totesin, että jos on liian tiukka, niin en laukea kunnolla, tavara jää ikäänkuin sisään.
        Mutta muuten tiukkapilluinen on ihana, vaikka olis kuinka kostea niin silti on ahdas, tosin mulla taitaa olla tavanomaista paksumpi kalu.

eki varmaan pannut vahingossa perseeseen.

• ihqupillu

Miehet eivät pysty saamaan ihan yhtä voimakkaita ja pitkäkestoisia orgasmeja kuin naiset. Ranskalaiset ovat keksineet naisen orgasmille nimityksen "pieni kuolema", koska naisella se tosiaan voi olla niin voimakas, että tajunta hämärtyy ja nainen on hetken muissa maailmoissa. Lisäksi nainen voi saada orgasmeja rajattoman määrän peräjälkeen, mies ei, miehet tarvitsevat yksilöllisesti ja tapauskohtaisesti vaihdellen useimmiten pienen palautumisajan, ennen kuin voivat saada uudestaan orgasmin. Miesten etu taas on se, että he voivat saada orgasmin (yleensä) helpommin kuin naiset, myös irtosuhteissa. Monet naiset eivät saa orkkuja läheskään aina, useimmat miehet melkein aina saavat kahdenvälisessä seksissä. Jotkut nyt saavat aina käteen vetäessäkin, mutta esim. mieheni useimmiten runkatessa vain laukeaa ja mälli lentää, mutta orkkua ei tule. Minunkaan mieheni ei aiemmin saanut niin mahtavia orgasmeja, kuin nykyään. Nyt hän on harjaantunut pitkittämään omaa laukeamistaan niin kauan, että joko hän saa monta pientä orkkua ennen lopullista huipennusta tai sitten se ikäänkuin kerää itseään niin, että miehen kuvailujen mukaan mälli tuntuu tulevan selkäytimestä asti ja orgasmi tuntuu koko kropassa ja on kokonaisvaltaisempi kokemus kuin aiemmat "kesymmät orkut". Silti mieheni ei ääntele niin paljon ja kovaäänisesti kuin minä saadessani, me vain olemme siinä erilaiset. Ääntelen muutenkin seksin aikana enemmän kuin mieheni. Niin, että kyllä sinunkin miehesi varmaan nauttii ihan yhtä paljon kuin sinäkin, hän vain käyttäytyy eri tavalla kuin sinä.

• namenymous

Ahaa, no kyl semmonen "rento" nainen on ehdottomasti paras sängyssä kuin joku väkisin yrittäminen tai pelkästään suoritukseen keskittyvä.

No, kyllähän noita alapään lihaksia kannattaa treenata. Kyllä tiukka on aina paras :D Ja jos joku mies ei supertiukasta pidä, niin eihän niitä lihaksia ole sitten pakko puristella hänen kanssaan. Mutta ei siitä ainakaan haittaa jos niitä treenaa, onhan siitä monenlaista hyötyä: naiselle ( miehelle ehkä) voimakkaammat orkut, ei virtsanpidätysongelmia vanhemmiten, auttaa synnytyksessä tai sen jälkeisessä palautumisessa jne.

Jotkut miehet ja naiset eivät vaan tule niin voimakkaasti. Mutta käsittääkseni naisilla on orkut voimakkaampia ja pitkäkestoisia ja niitä voi tulla paljon ja erilaisia. Kyllä se vähän kieltämättä harmittaa näin miehenä ku ite ei sellaista saa kokea. Mut onneks teillä tosiaan on ne menkat ja synnytykset, fair play ;D

Mut hienoa ku olet miehen nautinnosta noinkin kiinnostunut. Älä silti liikaa stressaa siitä tai oma nautintosi kärsii. Miehetkin yleensä saavat suuret tai jopa suurimmat kiksit siitä ku näkee naisen nauttivan.

• kaunis ja kiree se o

Kaunis ja tiukkapilluinen -kulkee yleensä käsi kädessä.
      Oikeesti, kokeile vaikka, jos resurssisi riittävät!

• haluaisin?

Minusta tuo on väärin kysytty?
      Ulkonäöltään paras on yleensä nainen joka on omasta mielestään taviksen näköinen.
      Kertapanoksi kannatta ehdottomasti valita nainen joka luulee itseään rumaksi.

Tahallinen puristelukin menee pari kertaa, mutta maistuu suorittamiselta ei nautiskelulta.

Hyväksi oravapilluksi voi ”normipillunen” oppia jumppaamalla (melkein luomuoravan veroiseksi).

• mies8757676

Sä et oo tainnu naiseen koskeekaan

• thähähähää

ei kai tällä palstalla oo monikaan naiseen koskenut...ei ne muuten täällä olis..
      MIesten mulkut ja persereijjät tuntuu kiinnostavan ja oma paskaluukku ja nysäkullinsa mittailu 20 senttiseksi vaikka väkisin.

-itse onneksi saan laadukasta pilluakin toisinaan, kun vain emännän kanssa aikataulut natsaa.

• PäähänNoussutOlut

Olen ehdottomasti sitä mieltä nykyään että tiukka on oltava. Olen tutkinut asiaa 2-4 kertaa viikossa muutaman vuoden ajan erään naisen kanssa. Muita koe"eläimiä" on ollut noin 30 miestä jotka ovat panneet tätä naista jotkut isomunaisia ja suurin osa pienempiä. (perkele, kun olen juonut kaljaa niin ajatus pätkii. en ole pitkään aikaan juonut kaljaa kun olen vain pannut, mutta nyt on vapaa ilta pitkästä aikaa.) Aluksi pimppa oli ihan normi pimppa ja nainen seksikkään näköinen. Omat orkku tuntemuksetkin olivat noin keskimäärin ok mutta ei mitään loistavia. Sitten vihjasin josko alkaisi treenaamaan ja pikku hiljaa mun saamat orkutkin ovat muuttuneet aivan loistaviksi. vielä yksoi asia mikä vaikuttaa samalla orkun laatuun on se, että pimppa ei pestä ennen panoa eli että pillun rasvatasapaino on kunnossa ennen yhdyntää. Normipillukin tuntuu huomattavasti paremmalta kun sen rasvan koostumus on mahdollisimman luomutasolla. ja se miltä se pillun litinä kuulostaa on myös sinfoniaa korville. Tämä voi kuulostaa jatkuvaan itsensä pesemiseen ja hajustamiseen tottuneille naiselle oudolta, mutta tuskin meitä lajina olisi olemassa jos naiset olisivat kivikaudella hajustaneet itseään ja puhdistautuneet nykynaisen lailla. (Ei ole kyllä juopottelu läheskään niin nautinnollista kuin paneminen ja ajatuksetkin alkaa pätkimään...Juopottelu on perseestä...) Muistuu mieleen takavuosilta eräs juttu eli tupakka ja sen vaikutukset erään toisen tutkimuskohteen pillun rasvakoostumukseen ja lämpötilaan. Lämpötila laski tällä tutkimuskohteella selvästi ja rasvakoostumus oli selvästi vähemmän miellyttävä kuin silloin kun testhenkilö pystyi olemaan ilman tupakkaa. Tämän uudemman tutkimuksen aikana en ole keskittynyt mihinkään muuhun kuinoman nautinnon maksimointiin. Nämä muut urokset ovat hoitaneet sen osa-alueen. Täytyy vielä sen verran sanoa, että olen perkeleen tyytyväinen mies. Parisuhde on alkanut näytäytymään seksuaalityytyväisyyden kannalta melko epätyydyttävältä ratkaisulta kaikkine ristiriitoineen. Parisuhteen ongelma on tiukka sopimus malli (jos ollaan rehellisessti) joka laittaa ihmisen häkkiin jossa on vain vaihtoehtona olla omaisuutena tai ero. Sitten uusi suhde jne moniavioisuus useina peräkkäisinä liitoina ja helvetinmoiset riidat siinä välissä.... lähden baariin tai sammun...

• ujo uuno

En tiedä, kun en ole saanut kumpaakaan. Haaveilen kyllä kauniista

• öalfjkaäöä

Kiitos vain vastauksista, asiallisista ja vähemmän asiallisista. Lisääkin kelpaa :)

Itsehän en ole superkaunis enkä supertiukka, mutta mies tuntuu kyllä tykkäävän.
      Parempaan kuitenkin aina pyrkimys. Silmiä ja rintoja ei voi suurentaa eikä pillua pienentää, joten pitää korostaa. Laihduttamalla kroppa näyttää paremmalta, tavoitteena on vatsalihakset näkyviin (onko tämä miehistä seksikästä? En tiedä, mutta minusta on). Meikkaamalla silmät korostuu, ja pillulihaksia treenamalla alapää tuntuu entistä paremmalta.

Saapi nähdä sitten puolen vuoden päästä mitkä on tulokset. En ole aiemminkaan ylipainoinen, ruma tai löysäpilluinen ollut (ainakaan sen mukaan, miten nyt näitä asioita voi "mitata"), mutta tosiaan halu on tulla oikein seksikkääksi neitoseksi :D Parantaa itsetuntoakin, ja sitä kautta saa enemmän niitä ihailevia katseita kun on itsevarmempi.

Olen jo nyt tyytyväinen tuloksiin, kunto noussut, ei ole enää paljoakaan ylimääräistä, kehtaa pitää seksikkäämpiä vaatteita, orgasmit parantuneet.. :)

Sillä vain kyselin, etten halua tehdä turhaa työtä, jos vaikka onkin niin että miehet ei tykkääkään tiukasta vaan löysästä niin sittenhän sitä kannattas ruveta tahallaan venyttämään xD Mutta taidan olla oikealla tiellä..

• viim vastaus

Tiukka pitää pimpin olla. Löysää kun panee, ei saa orggua, kun joutuu vain kuvittelee, miltä se pillu tuntuisi. Kuvittelemalla ei oikein orkkua saa.

• oishan se ihanaa

Mua kiihoittaa tiukkaperseinen top-mies joka ottaa mut rajusti takaa päin ja nai perseeseen myöskin lähetyssaarnaajassa minua sillä massiivisella mulkullan. Ihana imee aina persepanon jälkeen toistemme mulkkuja ja tuntea se kitkerä pyllysilmän ja kakan maku suussa.

• ydö

Ehotomasti tiukka joka munan ympärille puristtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      201
      953
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60