Kiviniemi, kehityskelpoinen

Kapt evp

Johtajia kouluttaneen ja heitä arvioineen näkökulmasta Kiviniemi on hyvin kehityskelpoinen puoluejohtajana.
Räväkkä pohjalainen suorasukaisuus on johtajalle eittämättä etu täällä harmaassa, olemassaoloaan anteeksi pyytelevien ihmisten joukossa.
Minä en ainakaan halua johtajan olevan kuin yksi meistä. Pitää olla jotakin ihan muuta.
On surkuhupaisaa kun presidenttiehdokastakin markkinoitiin aikoinaan "ihan kuin yksi meistä". Luoja varjelkoon sellaisilta johtajilta.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mainettaan paree

Kiviniemi on erinomainen myös asiatietämyksellään. Älykäs. Täällä puututaan ihan toisarvoisiin asioihin. Lähinnä ulkonäköön naispolitikkojen suhteen. Pitäisi keskustella mitä on tukan alla. Onko siellä viisautta vai tyhmä pää.

• A. Siantuntija

Herää kysymys miten toimiupseeri (?) on päässyt kouluttamaan johtajia. Aukissa räkänokista alikersantteja (suunnattoman suuria johtajia siis)?

Kiviniemen lähtölaskenta on jo alkanut. Eihän tuo nykyään enää pysty muuhun kuin perinteiseen oppositio liirumlaarumiin (hallitusta kyllä haukutaan mutta mitään omaa ideaa ei tule asioiden parantamiseksi) ylimielinen ilme naamallaan.

• Kapt evp

Kyllä minä aika tarkkaan johtamisen tunnen, kaikilla tasoilla.
        Hyväksi johtajaksi kehityttäessä ovat henkilön perusominaisuudet keskeisiä. Ne ovat Kiviniemen etuna. Yksi niistä on luonnollisuus omana persoonana, Kiviniemen keskeisimpänä vahvuutena.
        Kyllä väessä on mahdollista kehittyä helkkarin hyväksikin johtajaksi. Johtamisen perusteet ymmärtävälle on mahdollista nähdä kaikkien tasojen johtajien ominaisuudet.
        Väessä on lisäksi niin paljon erilaisia ihmisiä ettei missään muualla sellaiseen määrään törmää. Myös johtamismalleja on paljon ja helppo tie on pitäytyä asema-arvovaltaan perustuvaan malliin. Itse hylkäsin sen jo kauan sitten.
        Suosittelisin Sinua selvittämään arvovallan rakentumisen periaatteet ja mahdolliset kehittymispuitteet.
        Kysymysten herääminen on osa kehitysprosessia, sen alkupäässä.

• Res. Alik.
        Kapt evp kirjoitti:

Kyllä minä aika tarkkaan johtamisen tunnen, kaikilla tasoilla.
        Hyväksi johtajaksi kehityttäessä ovat henkilön perusominaisuudet keskeisiä. Ne ovat Kiviniemen etuna. Yksi niistä on luonnollisuus omana persoonana, Kiviniemen keskeisimpänä vahvuutena.
        Kyllä väessä on mahdollista kehittyä helkkarin hyväksikin johtajaksi. Johtamisen perusteet ymmärtävälle on mahdollista nähdä kaikkien tasojen johtajien ominaisuudet.
        Väessä on lisäksi niin paljon erilaisia ihmisiä ettei missään muualla sellaiseen määrään törmää. Myös johtamismalleja on paljon ja helppo tie on pitäytyä asema-arvovaltaan perustuvaan malliin. Itse hylkäsin sen jo kauan sitten.
        Suosittelisin Sinua selvittämään arvovallan rakentumisen periaatteet ja mahdolliset kehittymispuitteet.
        Kysymysten herääminen on osa kehitysprosessia, sen alkupäässä.

Armeijan johtamisopit eivät ole enää tätä päivää ja työelämässä menestymisen kannalta ne ovat ihan yksi ja sama.
        Monessakaan työpaikkahaastattelussa ei nykyään noteerata asevelvollisuutta laisinkaan.

• joseph.porta

Eihän opposition tarvitse mitään tehdä, hallitus kaataa itse itsensä. Kun eduskunta aloittaa työnsä, silloin vasta alkaa todella oppositionkin työ.

Sitä ennen seurataan vaan sitä kaatuuko hallitus ennen eduskunnan kokoontumista

• Majuri Heikkinen

Uskoisin kuitenkin, että minulla on parhaimmat edellytykset meistä arvioida Kiviniemeä puheenjohtajana. Useita talouselämän , niin koti-ja ulkomaisia huippujohtajia kouluttaneena voisin kysyä Kiviniemeltä, miten onnistutaan johtamaan Suomen suurimmasta puolueesta - pienpuolueeksi? Vai olisiko syynä älykkyysosamäärä, joka on samaa luokkaa, kuin Keskustapuolueen kannatus?

• perskuta rallaaa

PEKKA LIPPONENKIN OLI...

MAJURI kuten sinäkin.. Tosin hän oli vielä:"PRINSSI-EVERSTI ja sen lisäksi vielä MAJURI E.V.P. Pirskatin, pirskatti...
        Siinäpä sinulle tavoiteltavaa...

• Asiallisuus tulee

Aika aikansa kutakin. Nyt populistiporukat jyllää. Mutta mikään ei ole ikuista. Älkää olko liian hätäisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3063
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2725
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2188
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      57
      1929
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      30
      1351
    Aihe