Todistajilla on lapsille suunnattuja kirjoja,

LAPSILLE suunnattu

6

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep, tuli itsekin luettua ja kuunneltua tuo kirja useammin kuin monesti. Se on erinomainen väline saada lapsi lahkon mielenhallintaan heti kun tämä osaa edes kuunnella kirjan luettuna, ja vielä parempi kun lapsi oppii lukemaan. Kirjan sanoma on lapselle että joko sinusta tulee lahkon jäsen, tai Jehova tappaa sinut harmagedonissa. Ja ettet ole koskaan liian nuori aloittaaksesi työskentelyn lahkolle.

      Vaimon isoäidille oli aikoinaan levitetty ovelta tämä kirja, jota vaimoni oli sitten lasna mummullansa lueskellut. Mummu joutui kieltämään kirjan lukemisen kun osa sen kuvituksista pelotti pientä tyttöä. Mm. nämä kuvat:

      http://www.watchtower.org/fi/my/article_14.htm

      http://www.watchtower.org/fi/my/article_08.htm

      • not Liar

        Minusta monetkin lapsille suunnatut piirosfilmit on tziljoona kertaa pelottavempia kuin nuo kuvat.
        Mua ei pelottanut, koska aikuisen kanssa luettiin ja pohdittiin nuo raamatunkohdat yhdessä.

        lapsien ei kyl pitäs nykyisin katsoa TV-uutisia, sillä NE on PELOTTAVIA--
        sekä kertovat TOSITILANTEISTA.

        Norjan ampujan esittelyistä sai jo aikuisetkin trauman...
        Ja semmosta siis tapahtuu:mitä vastaat lapselle kun hän kysyy, voiko semmosta tapahtua hänen leirillään/koulussaan ?
        jos sanot ei niin ipana inttää kouluampumisista ja aikuinen vaikenee hämmentyneenä?
        "Miks se setä ampuu lapsia?"Miten vastaat , valehtelematta?

        "Lapsille valehteleminen on sairasta ja tuomittavaa."


      • !"#¤%&/
        not Liar kirjoitti:

        Minusta monetkin lapsille suunnatut piirosfilmit on tziljoona kertaa pelottavempia kuin nuo kuvat.
        Mua ei pelottanut, koska aikuisen kanssa luettiin ja pohdittiin nuo raamatunkohdat yhdessä.

        lapsien ei kyl pitäs nykyisin katsoa TV-uutisia, sillä NE on PELOTTAVIA--
        sekä kertovat TOSITILANTEISTA.

        Norjan ampujan esittelyistä sai jo aikuisetkin trauman...
        Ja semmosta siis tapahtuu:mitä vastaat lapselle kun hän kysyy, voiko semmosta tapahtua hänen leirillään/koulussaan ?
        jos sanot ei niin ipana inttää kouluampumisista ja aikuinen vaikenee hämmentyneenä?
        "Miks se setä ampuu lapsia?"Miten vastaat , valehtelematta?

        "Lapsille valehteleminen on sairasta ja tuomittavaa."

        "Minusta monetkin lapsille suunnatut piirosfilmit on tziljoona kertaa pelottavempia kuin nuo kuvat."

        Ero on siinä että aikuiset eivät kerro lapsilleen että pelottavat piirosfilmit ovat totta.

        "voiko semmosta tapahtua hänen leirillään/koulussaan ?"

        Vastaat että voi tapahtua, mutta todennäköisyys on hyvin hyvin pieni.

        ""Miks se setä ampuu lapsia?"Miten vastaat , valehtelematta?"

        Kertoo sen minkä tietää, mutta lapsen kielellä.
        Kerrotaan että on psyykkisesti sairaita ihmisiä jne...

        En ymmärrä miksi pitäisi valehdella kun asioita voi kertoa todenmukaisesti, mutta kielellä jota lapsi ymmärtää.


      • not Liar kirjoitti:

        Minusta monetkin lapsille suunnatut piirosfilmit on tziljoona kertaa pelottavempia kuin nuo kuvat.
        Mua ei pelottanut, koska aikuisen kanssa luettiin ja pohdittiin nuo raamatunkohdat yhdessä.

        lapsien ei kyl pitäs nykyisin katsoa TV-uutisia, sillä NE on PELOTTAVIA--
        sekä kertovat TOSITILANTEISTA.

        Norjan ampujan esittelyistä sai jo aikuisetkin trauman...
        Ja semmosta siis tapahtuu:mitä vastaat lapselle kun hän kysyy, voiko semmosta tapahtua hänen leirillään/koulussaan ?
        jos sanot ei niin ipana inttää kouluampumisista ja aikuinen vaikenee hämmentyneenä?
        "Miks se setä ampuu lapsia?"Miten vastaat , valehtelematta?

        "Lapsille valehteleminen on sairasta ja tuomittavaa."

        >>Minusta monetkin lapsille suunnatut piirosfilmit on tziljoona kertaa pelottavempia kuin nuo kuvat.

        Tuossa on tosiaan se 'pieni' ero että lastenohjelmia ei esitetä todellisina tapahtumina. Ne ovat tarinoita ja satuja. Niissä ei myöskään esitetä että teet näin tai Jumala tappaa sinut.


    • !"#¤%&

      Lapsille valehteleminen on sairasta ja tuomittavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe