mm,"minun kirjani Raamatun kertomuksista" siitä on lapsen kanssa mukava aikuisen tutkia Raamatun kertomuksia.
.Kuvissa onkin paljon yksityiskohtia joita voi yhdessä tutkia.:)
http://www.watchtower.org/images/my/115.jpg
http://www.watchtower.org/fi/my/article_114.htm-ladattavissa pdf-muodossa
Mielenkiintoisia lukuhetkiä ;)
Todistajilla on lapsille suunnattuja kirjoja,
6
96
Vastaukset
- LAPSILLE suunnattu
Lisäys,piti olla=
http://www.watchtower.org/fi/my/article_115.htm
. http://www.jw.org/index.html?option=QrYQCsVrGlBBX Jep, tuli itsekin luettua ja kuunneltua tuo kirja useammin kuin monesti. Se on erinomainen väline saada lapsi lahkon mielenhallintaan heti kun tämä osaa edes kuunnella kirjan luettuna, ja vielä parempi kun lapsi oppii lukemaan. Kirjan sanoma on lapselle että joko sinusta tulee lahkon jäsen, tai Jehova tappaa sinut harmagedonissa. Ja ettet ole koskaan liian nuori aloittaaksesi työskentelyn lahkolle.
Vaimon isoäidille oli aikoinaan levitetty ovelta tämä kirja, jota vaimoni oli sitten lasna mummullansa lueskellut. Mummu joutui kieltämään kirjan lukemisen kun osa sen kuvituksista pelotti pientä tyttöä. Mm. nämä kuvat:
http://www.watchtower.org/fi/my/article_14.htm
http://www.watchtower.org/fi/my/article_08.htm- not Liar
Minusta monetkin lapsille suunnatut piirosfilmit on tziljoona kertaa pelottavempia kuin nuo kuvat.
Mua ei pelottanut, koska aikuisen kanssa luettiin ja pohdittiin nuo raamatunkohdat yhdessä.
lapsien ei kyl pitäs nykyisin katsoa TV-uutisia, sillä NE on PELOTTAVIA--
sekä kertovat TOSITILANTEISTA.
Norjan ampujan esittelyistä sai jo aikuisetkin trauman...
Ja semmosta siis tapahtuu:mitä vastaat lapselle kun hän kysyy, voiko semmosta tapahtua hänen leirillään/koulussaan ?
jos sanot ei niin ipana inttää kouluampumisista ja aikuinen vaikenee hämmentyneenä?
"Miks se setä ampuu lapsia?"Miten vastaat , valehtelematta?
"Lapsille valehteleminen on sairasta ja tuomittavaa." - !"#¤%&/
not Liar kirjoitti:
Minusta monetkin lapsille suunnatut piirosfilmit on tziljoona kertaa pelottavempia kuin nuo kuvat.
Mua ei pelottanut, koska aikuisen kanssa luettiin ja pohdittiin nuo raamatunkohdat yhdessä.
lapsien ei kyl pitäs nykyisin katsoa TV-uutisia, sillä NE on PELOTTAVIA--
sekä kertovat TOSITILANTEISTA.
Norjan ampujan esittelyistä sai jo aikuisetkin trauman...
Ja semmosta siis tapahtuu:mitä vastaat lapselle kun hän kysyy, voiko semmosta tapahtua hänen leirillään/koulussaan ?
jos sanot ei niin ipana inttää kouluampumisista ja aikuinen vaikenee hämmentyneenä?
"Miks se setä ampuu lapsia?"Miten vastaat , valehtelematta?
"Lapsille valehteleminen on sairasta ja tuomittavaa.""Minusta monetkin lapsille suunnatut piirosfilmit on tziljoona kertaa pelottavempia kuin nuo kuvat."
Ero on siinä että aikuiset eivät kerro lapsilleen että pelottavat piirosfilmit ovat totta.
"voiko semmosta tapahtua hänen leirillään/koulussaan ?"
Vastaat että voi tapahtua, mutta todennäköisyys on hyvin hyvin pieni.
""Miks se setä ampuu lapsia?"Miten vastaat , valehtelematta?"
Kertoo sen minkä tietää, mutta lapsen kielellä.
Kerrotaan että on psyykkisesti sairaita ihmisiä jne...
En ymmärrä miksi pitäisi valehdella kun asioita voi kertoa todenmukaisesti, mutta kielellä jota lapsi ymmärtää. not Liar kirjoitti:
Minusta monetkin lapsille suunnatut piirosfilmit on tziljoona kertaa pelottavempia kuin nuo kuvat.
Mua ei pelottanut, koska aikuisen kanssa luettiin ja pohdittiin nuo raamatunkohdat yhdessä.
lapsien ei kyl pitäs nykyisin katsoa TV-uutisia, sillä NE on PELOTTAVIA--
sekä kertovat TOSITILANTEISTA.
Norjan ampujan esittelyistä sai jo aikuisetkin trauman...
Ja semmosta siis tapahtuu:mitä vastaat lapselle kun hän kysyy, voiko semmosta tapahtua hänen leirillään/koulussaan ?
jos sanot ei niin ipana inttää kouluampumisista ja aikuinen vaikenee hämmentyneenä?
"Miks se setä ampuu lapsia?"Miten vastaat , valehtelematta?
"Lapsille valehteleminen on sairasta ja tuomittavaa.">>Minusta monetkin lapsille suunnatut piirosfilmit on tziljoona kertaa pelottavempia kuin nuo kuvat.
Tuossa on tosiaan se 'pieni' ero että lastenohjelmia ei esitetä todellisina tapahtumina. Ne ovat tarinoita ja satuja. Niissä ei myöskään esitetä että teet näin tai Jumala tappaa sinut.
- !"#¤%&
Lapsille valehteleminen on sairasta ja tuomittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483