Onnittelut sinne Tarinon talliin kajaanin suunnasta. kova työ tuotti tulosta ja palkintona MM-kulta. hieno homma!
MM-kultaa Suomeen
8
274
Vastaukset
- akseli huomenna.....
tsemiii akselille
- ihailtavaa
nöyrä jätkä tekeen hommia,ei paisu turhia,ens vuonnakin kadeteissa,tässä nähdään kovan työn tulos,nuori kaveri,joka alkaa kypsyä oikeaan aikaan,mitä vielä onkaan odotettavissa.
- -teppo-
Sama sitten senioreiltakin vai ? pentupaini on pentupaini miehet miehiä
- Kvanttimekaniikka
-teppo- kirjoitti:
Sama sitten senioreiltakin vai ? pentupaini on pentupaini miehet miehiä
Juuri tästä syystä kadeteilla, junioreilla ja miehillä onkin omat sarjansa. Maailmanmestari on maailmanmestari, erittäin kova saavutus Suomalaiselta.
- bsbs
-teppo- kirjoitti:
Sama sitten senioreiltakin vai ? pentupaini on pentupaini miehet miehiä
Suksi kuuseen puupää. Pennuista kasvaa junioreita ja junioreista miehiä.
Poika 15v ja maailman mestari. Ota oppia ja mallia äläkä valita vai
onko sulla pistää paremmaks. Jos on niin suksin itse sinne kuuseen.. - -pekka-
bsbs kirjoitti:
Suksi kuuseen puupää. Pennuista kasvaa junioreita ja junioreista miehiä.
Poika 15v ja maailman mestari. Ota oppia ja mallia äläkä valita vai
onko sulla pistää paremmaks. Jos on niin suksin itse sinne kuuseen..Olen Tepon kanssa ihan samaa mieltä. Kakarat saa temmeltää karsinoissaan paini on miesten juttu eikä Suomesta ihan seuraaviin sukupolviin tulla maailmanmestariks noin niinkuin niks isommilla valtioilla menee taloudellisesti niin hyvin että siellä on varaa maksaa painijoillekin eläkettä tai palkkaa harjoittelusta
- hg
Siis teppo ja vale pekka samoja henkilöitä. ei susta ollut laittaa paremmaks joten kateellisen paska puhetta vaan. aika vaarallisilla vesillä liikut kun kajaanin pekan nimi merkkiä käyttelet.
- vääntö
Mahtava juttu kyllä! Toivottavasti poika jaksaa treenata.. Tämä tulos varmaan nostaa itseluottamusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514