oon 17v poika mulla on noita luufinnejä silmien alla. siis toisessa silmässä on yks semmonen aika iso silmäpussin puolessa välissä. toisessa silmässä niitä onki jo jonkin sortin nippu, joku 4 nipussa siin silmäpussien alla ja pari siin silmäpussissa. siis ei ne kauas näy kai mutta kun pelistä katson niin hyvin näkyy. oon lukenu että noita silmäpusseissa olevia ei oikein kannata poista. mutta miten saisin noi muut pois? neulassa varm mut saako sellasia ihan perus kaupasta tai onko muita keinoja. millekään kosmetologille en mene :)
tai lähteekö nää ajallaan? murrosikä on jo käyty ja kaikki finnit on jo lähteny naamsta. nii voiko nää lähteä piankin vai voiko viel esim 30v olla ja on näitä luufinnejä?
Luufinnien poisto?
9
754
Vastaukset
- näinlähti
mulla lähti ku vaa tarpeeks kovasti puristin kynsillä ne pois. Meinaa kylläkin aina tulla uuestaa takasi.
Joskus oon neulallakin poistanu. - 775533
Tietääkseni kirurgit poistavat rasvapatteja tai muita vastaavia tekemällä ristiviillon patin yli ja poistamalla patin aiheuttajan.
- Ju5ka
Kaverilla oli kans noita ongelmia silmien ympärillä. Meni lääkäriin ja ne kieltäytyi niitä poistamasta, mutta laittoivatpa kolesterolilääkereseptin matkaan. Korkea kolesteroli kuulemma aiheuttaa noita vaivoja... Poikkeappa lääkärillä.
- aloittaja--
en usko että mulla on korkea kolestoroli arvo. tai ainaski olen aika laiha ja urheilullinen enkä nyt mitenkään herkkuja vedä kauheesti.
näinlähti- puristitko myös silmäluomista? mulla ois niissä pari. - näinlähti
aloittaja-- kirjoitti:
en usko että mulla on korkea kolestoroli arvo. tai ainaski olen aika laiha ja urheilullinen enkä nyt mitenkään herkkuja vedä kauheesti.
näinlähti- puristitko myös silmäluomista? mulla ois niissä pari.Puristin kans silmäläumistä. Muualla minulla ei ole niitä ollut. Vähän se kyllä tekee kipeää, mutta ne lähtee kuitenkin suht helposti.
- suuvesijuu
suuvesi, esim. illodin auttaa. ite laitan muutaman tipan sitä näpyn päälle ja ne kuivuu sitten yhessä tai kahessa päivässä pois. eikä siis mitään laimennettua suuvettä.
- aloittaja--
oikeesti? osaatko sanoa auttaako samalla tavalla Listerinen suuvesi? meillä on sellasta mutta illodista en ole kuullut.
- 7+7
Meidän pojalla oli luufinni silmän lähellä, hmm ohimon kohdalla. Kouluterkkari sanoi, että lähtee ajan kanssa itsestään pois, vuoden se suunnilleen siinä oli ja sitten katosi pois.
- 9ujnu
lähtispä multakin. ollu jo kolmisen vuotta joku 7 kappaletta silmies ympärillä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236798Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka231011- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713