Hei, olisiko kellään uusia ideoita Halloween juhliin? Itse aloitan suunnittelun todella aikaisin, mutta näin yritän välttää viime tipan kiirettä. Järjestämme siis ystäväni kanssa jo viidennet Halloween juhlat ystävillemme joten monia ideoita on jo hyödynnetty, ja joidenkin vanhojen tuttujen joukkoon olisi mukavaa saada jotain uutta.
Me ja vieraamme olemme 16-vuotiaita tyttöjä ja ehkä myös muutama poika. Ideoita saa antaa tarjoiluun, koristeluun ja tekemiseen. Myös pukuideat olisivat mahtavia, ja ompelu taitoa on sen verran että voisin itse ommella pukuni jos ideaa on. Kiitos jo etukäteen, jos viitsit jakaa ideoitasi. :D
P.S. Ne jotka eivät pidä Halloweenista, ei tarvitse tulla pilaamaan toisten iloa.
Halloween juhlat 2011
127
8538
Vastaukset
- jade44
laita ulko oven välii hämppä sit ku avaat oven vieraalle nii se tulee vieraan eteen kokeiltu :) se täytyy aina asettaa uudestaa
- All Partys Eve
Hyvä idea.:) Kokeillaan. Muita ideoita.
- Vampyyri <3
Mäkin alotan suunnittelun yleensä TODELLA aikaisin =) Mut voit askarrella vaik jätesäkeistä ja pahvista/kartongistasellasia ovikoristeita... Eli suikaleita siit jätesäkistä oven ylle roikkumaan, ja ylös joku kyltti mis lukee vaik: Kuoleman portti tai Kauhukeittiö. =D
- Haamu <3
Hei mikä päivä halloweeniä tänävuonna juhlitaa Suomessa? Onks se 28.-29.10 (lokakuun vika viikonloppu) vai 4.-5.11 (marraskuun eka viikonloppu)? Ku en oo ihan varma... Ja sit noihin ideoihin, nii jos omakotitalo, niin pihalle kannattaa laittaa kyltti mis lukee vaik: "Tervetuloa Kauhukartanoon" ja jos asut kerrostalos nii rappukäytävää voi kanss oman oven lähettyville laittaa jonkun moisen kyltin (meillä kukaan ei ainakaan oo valittanu). Ja tänävuonna aattelin tehä "hirviöminipizzoja" eli pikkupizzoja, joil on vaik hirviön/kurpitsan naama. =)
- All Partys Eve
Mahtavia ideoit, kiitos. XD, tänään en ehdi kyllä tekemään asian eteen mitään, mutta katsotaan parin viikon päästä.
- AAAAAPPPPPUUUUUAAAA
Auttakaa äiti ei anna pitää halloween juhlia ja jos saisin suostuteltuu nii antaisitteko vinkkei ku viimevuotiset meni iha p*****s:(
- SishiOdoshi
Mä voin antaa vinkkejä, mul on ollu halloweenit jo neljänä vuonna :) ja tänävuonna tulee viidennet : D
- SishiOdoshi
SishiOdoshi kirjoitti:
Mä voin antaa vinkkejä, mul on ollu halloweenit jo neljänä vuonna :) ja tänävuonna tulee viidennet : D
Nii ja kaikki on aina sanonu et on ollu hyvät juhlat : )
- halloween cat :))
SishiOdoshi kirjoitti:
Nii ja kaikki on aina sanonu et on ollu hyvät juhlat : )
oisiko sulla mitään hyviä halloween vinkkejä vuodelle 2011 ja koskas sitä nyt juhlitaan?? :))
- äöööö
vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi murhaaja murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen sanoja ´´toma tota balcu
nyt kun olet nähnyt ja toistanut nämä sanat tulet tapaamaan murhatun tytön ensi yönä kun olet nukahtanut tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin tukehtui itse.
jos kirjoitat tämän eteen päin hän jättää sinut rauhaan hyvät tekosi palkitaan- ahsa3
vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi murhaaja murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen sanoja ´´toma tota balcu
nyt kun olet nähnyt ja toistanut nämä sanat tulet tapaamaan murhatun tytön ensi yönä kun olet nukahtanut tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin tukehtui itse.
jos kirjoitat tämän eteen päin hän jättää sinut rauhaan hyvät tekosi palkitaan
mitäs vinkkejä olisi halloweenille 2011 ja koskas sitä juhlitaan?? :))
- happy halloween
Meillä on pidetty Halloweenit nyt parina vuonna ja ihan paras koristelu tulee "hämähäkin seitistä", saa esim. Tiimarista tai punanaamiosta parilla eurolla ja on yllättävän riittoisaa, sitä levittää joka paikkaan, kynttilöitä, kurpitsoita, lepakoita mustasta kartongista jne.
Sit tarjoiluun boolia johon jäinen käsi (vettä kumihanskaan jäätymään), irtokarkeista löytyy hämähäkkejä, kalloja jne ja kakuista/muffinsseista tai mistä vaan leivonnaisista saa kamalia kun laittaa vaikka vihreetä tai mustaa elintarvikeväriä(veristä popparia saa kun valuttaa poppariin voita jossa on punaista elintarvikeväriä ; )
Ja Halloween on 31.10 joka on vissiin ma?, mutta meillä pidetään bileet jo viikonloppuna.... - halloween cat :))
Kiitti vinkeistä happy Halloween! :)) Noista on paljon apua, mut ois vielä sitten semmonen kyssä et mitä puuhaa näihin juhliinn voisi järjestää kuten kauhutarinat :))??
- VampireGirl<3
Mulle tuli mieleen tälläänen. Kuiskaus-leikki: kuiskaat jollekkin jotakin jossa hänen käsketään kertoa se eteenpäin mikäli hän kuiskaa sen sellaiselle jolle se on jo kuiskattu niin hän joutuu jonkun pikku jekun uhriksi. Siis jos vaikka järjestäjä laittaa kuiskauksen matkaan ja on ilmoittanut ohjeet niin se jolle joku tulee kuiskaamaan toisen kerran ilmoittaa siitä jollakin tavalla ilman että tämä joku saa tietää siitä heti. Jekun voi tehdä salassa häneltä tai ihan niin että hän tietää. Salassa: esim. johonki hänen ruokaansa vaikka chilijauhetta vähän ja katsoa että hän varmasti syö sen. Tietoisesti: No tää saattaa olla helpompi: esim. ruokaan laitetaan sitä chilijauhetta mutta niin että hän näkee. Tai laitetaan niin ''chilijauhetta'' että hän uskoo siellä olevan chilijauhetta mutta se onkin esimerkiksi paprikajauhetta. Jekkuja voi keksiä useita. :DD Tuli vain yhtäkkiä tälläänen idea.
- elokuva-fani
elokukuva ois hyvä idea siittä suosittelen scream 1 , 2 , 3, tai 4 ne on pelottavii
- HolaHalloween
Minkalaisia koristeita teillä on omissa bileissä?!? Itse olen ostanut pilailupuodista ja tiimarista mutta haluaisin kokeilla uutta:) Ja meillä on omakotitalo niin miten pihaa voisi koristella?
- <3HaLlOwEeN<3
Keksikää mulle jotain UUTTA herkkuja, leikkejä ja vaikka mitä. 13-15 tyttöporukka ehkä muutama poika mutta suurin osa tyttöjä. Ja jotain UUTTA ei enää niitä nakkisormia ne mä muistan jo ulkoo ja ne ei ainakaa meillä menny edes viime vuonna. Jotain leikkejä. Ja no mun asuvalinta on vielä harkinnassa. Olisko hyvä idea että mä puuteroin naamani valkoiseksi, vedän viivat suupielistä alaspäin, meikkaan naaman ja kädet sellaasiksi kuluneiksi, tupeeraan hiukset (jos ne tällä kertaa pysyis, yksissä bileissä mä olin päässy paikan päälle niin ne oli jo melkein suorat), sitten laittaisin jotku räsyset vaatteet. Sitten musta tulis nukke tai siis yrittäisin tehdä ittestäni Paholais-Nuken :DD Antakaa vaan ideoita lisää myös asussa koska tuo on vasta harkinnassa. Mutta EI ENÄÄN NAKKISORMIA EIKÄ OMAR-SORMIA KIITOS!
- aivokohokas!:))
Tee esim. aivokakku! tarvitset siihen aivomuotin vadelma hyytelöä jonka minä ainakin täytin hillolla ja sitten antaa jähmettyä ja poistaa varovasti muotin ja elintarvike väriä voi valuttaa sen päälle!!! (luin ohjeen yhestä blogista)
- halloween hullu
Tulostakaa joitakin kauhu tarinoita ja menkää pimeeseen metsään/kellariin mis joku sit pelottelee muita :)
No me ollaan ainakin aina pistetty katosta tai jostain muusta paikasta roikkumaan kaikkia luurankoja mitä saa timareista! :)) ja sit tuli sellanen idea et jos on joku vanha lakana tain jokin muu jonka laittaa ovimatoksi, niin siihen voisi kataa ketsuppia niin että se näyttää vereltä ja sitten jos jostain saisi vaikka muovisia luita niin niitä voisi pistää siihen viereen! :DD
Ja jos on pihaa niin voisi tehdä kauhuradan, sen varrelle laittaa vaikka joku purkki missä on jotain jauhoa ja vettä sekoitettu ja sinne pistää salmiakkeja ja niitä pitää jokaisen etsiä sieltä yksi.! ja Kauhuradan loppuun vaikka pyytää joku tulemaan jostain pimeästä kohdasta kynttilän kanssa ja tehdä jaloilla ääntä astellessaan kiertäjää lähemmäs ja pelästyttää tämä, koska kauhuran kiertäjähän ei tiedä, kuka siellä on, koska hänellä on silmät sidottuina. Kokeilimme viime vuonna ja se onnistui hyvin. :)) - Hah-halloween
Itse järjestän halloween -juhlat kolmatta kertaa. Ulkona heilutaan taskulamppujen kanssa eli piilotettua tiimari-tavaraa etsitään aarre-kartan avulla. Aarteen etsinnän voi toteuttaa myös sisällä. Kakkuna on ollut epämääräinen kermavaahtokasa kakun päällä, jossa erivärisiä irtokarkkeja, tässä onnistuu jokainen.. Jotain epämääräisen näköistä juotavaa, arvataan mitä se on.
- -EltZu-
Mä aattelin pitää sillon halloweenia edeltävänä perjantaina juhlat. Pidin viime vuonnakin, mut ne oli ihan surkeet, ku en panostanu yhtää...
Mutta siis tänä vuonna teen ja tässä ohjelmaa, ruokia ja koristeita ;)
Ohjelmaa:
1. Syömisleikki
- Vierailla on silmät sidottu ja ne heittää vuorotellen noppaa. Sitten on 6 ruokalajia, joilla on jokaisella omat numerot (1-6). Jos joku vieras saa vaikka numeron 4, niin tungen sille sitä nelos ruokaa suuhun lusikalla/haarukalla, ja sanon vaikka että "Tämä on lepakon kuolaa"
2. Omenaleikki
- Vadissa on vettä ja siellä omena kellumassa ja jokainen yrittää ottaa sitä. Nopein voittaa jonkun pikku palkinnon
3. Rata (ulkona)
- Eli vieraan kulkevat silmät sidottuna yksi kerrallaan semmosta narua pitkin (kiinnitän ne narut meijän puihin) eri pisteille, ja sitten tehtävät on esim. löytää keitetyn spaghetin seasta puu helmi (tai jtn vastaavaa)
4. Katotaan ehkä joku elokuva
5. Totuus & Tehtävä
Ruuat:
- Karkkia
- Sipsiä
- Juustonaksuja "Mädäntyneitä sormia"
- Poppareita "Hiiren aivoja"
- Valkosipuli-yrtti patonkeja "Homehtuneita leipiä"
- Mutakakku (sokerikuorrutteella hämähäkin-seitti kuvio)
Juomat: (piti tehdä 2, koska yksi vieraista ei juo hiilihapollisia juomia)
- Booli 1 "Sammakonkutu booli" (jääpaloja, joissa sisällä kirpeitä karkki-matoja)
(kahta eri vihreää limsaa, kiivin silppua, vihreitä marmeladi kuulia silputtuna)
- Booli 2 "Lepakonveri booli" (Jää-käsi, jossa sisällä kirpeitä karkki-matoja)
(Punaista mehua, omena mehua ja EHKÄ vähän vadelma-mehukeittoa)
Koristeet:
Ripustelen kaikkialle
- oranssista kartongista kurpitsoja
- valkoisesta ^ haamuja
- mustasta ^ lepakkoja
Sitten laitan jätesäkeistä revittyjä riekaleita joka paikkaan :D
Siinä nyt oli sitten :) Mut kertokaa lisää :D - sckpjdäöäöäöäöä
ite oon kans järjestämässä halloween bileitä kaverin ja suunniteltu ollaan jo aika paljon.
-aijotaan tehä kyltti mikä osottaa ulkona ovelle. siinä lukis että "way to hell" ja ovella sitte toine kyltti missä lukee "welcome to hell" aijotaan myös tökätä siihen way kylttiin joku vanha veitsi ja siihen maalataan ympärille verisiä jälkiä.
-laitetaan ovi aukkoon siima verho, eli suunnilleen saman mittasia siiman pätkiä jotka kiinnitetään tiheesti oven päälle, tuntuu nimittäi aika inhottavalta ku siitä kävelee läpi...
-soitetaan biisejä kauhuleffojen soundtrackeilta.
-pöytään laitetaan koristeeks lehtiä ja pöytäliina jätesäkeistä.
-laitetaan myös viikate tulemaan ulos jostain vaatekaapista.
-katotaan kans joku kauhuleffa ja pidetään kauhutarina kilpailu (parhaan kirjottanu voittaa) - sckpjdäöäöäöäöä
-niii ja sitte ei viittitä ostaa mitään kokonaista kurpitsaa nii koverretaan vaan appelssineja, ja laitetaan hedelmäliha vihreen boolin sekaan nii näyttää vähän epämiellyttävältä :ss
- kuollutherttis
Itse pukeudun tällä tavalla viimevuonna:
Levitin talkkia naamalleni, niin, että muutuin valkoiseksi.
Laitoin turkoosit luomiväri ja sydämmen muodoiset huulet.
Minulla oli musta korsettihame ja punaiset sukkahousut sellainen liivi, jonka alla oli punamustaraidallinen paita.
Olin HERTTAKUNINGATAR.
MUISTA HIUKSET NUTTURALLE JA PIENI SÖPÖ KRUUNU PÄÄHÄN (itse ompelin oman kruununi!) - vampirelove-
mäkin oon järkkäämäs halloween bileet. meit on 6 tyttöö ja ollaan 15 vuotta kaikki. oon saanu hyvii ideoit teilt kaikilt, thanx (: oon ajatellu et olisin vampyyri... ideoit kellään asuun? en haluu ostaa mitään valmista asuu ja kyllä voin ommella jotain itse :) sit ois sellanen että mikä ois hyvä leffa ku ajattelin katottais leffa mut ongelmana on sellanen että puolet ei oikeen pidä kauhuleffoist mut se leffa pitäis olla sellanen vähän pelottava, halloween aiheinen.... IDEOITA? (::
sckpjdäöäöäöäöä sun "wellcome to hell" kyltti-idea oli just mahtaisa, taidan itekki käytää sitä (:- halloween-freek
Esim: skery move 3 on hyvä jos ei pidä kauhusta mut oon miettiny et mitä jekkui vois tehä vieraille nii aattelin et teen niinku aarrekartan joka ei oo se pää asia nii sit yks aarre ois niinku kellaris nii sit ku ne ettii sitä siel nii laitatte sielt valot pois ja sit et siä ois ninku himmee valo joka osottas esim luurankoo ja sit kaikkialle hämis seittii siä kellaris ja siinä samal aikaa pimennätte kodistanne kaikki valot ja sit ku ne on ollu siä hetken aikaa nii laitatte sen luukun raollee et ne pääsee pois sielt ja sit meette johki piiloo ja alatte lopuks pelottelee niit esim paiskii ovii kiinni kertokaa muit jekkui jos on ideoita
- : DD
JOS joku vielä lueskelee tätä niin se olis kivaa : D itte järjestän myös kaverin kanssa jo 6 vuotta : )) elikkäs:
Ota lasipullo joka näkyy läpi, mieluiten kirkas, sitten , tulosta netistä joku naama(semmonen melko pelottava) ja sitten laminoi jos jhaluut ja laita sinne pulloon : D näitä voi tehä monia , ja vaikka kuulostaa tyhmältä, niin silti kannattaa tehä koska nää on hienoja - halloween rules <3
mä oon kans järjestämäs halloween bilöeet kaverin kaa :D haluaisin oikkeesti pelottavii leikkejä/pelejä ..
viime vuonna mulla oli sellanen rata minkä olin tehny ja se oli metsässä ja yksin piti kävellä sen läpi .. kaikki oli sen jälkee iha kuset housussa :DD - G.I.R.L
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriks. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: " Toma sota balcu"
Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan. - Halloween!
Hyviä ideoita! Me pidetään kamujen kans halloween bileet johon tolee 7 vierasta. :D Ollaan aina keksitty uudet nimet kaikelle mitä tarjoillaan :) Niinku sipsit voi olla vaik lepakon siipiä ja karkit sekajätteitä. Pöytäliinaks ollaan laitettu vaan revitty jätesäkki (aika kivan näköinen) muita vinkkei ei ny tuu mieleen :)
- Haamuhuhuu
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: "Toma sota balcu"
Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan - Halloween hullu 0707
joku menee sängyn alle ja toinen pistetään sängyn päähän kattomaan jotain vamppyyrin kuvaa ja sit kun se on ajatellut sitä ja jotain pelottavaa se toinen ottaa sen jalasta kiinni mua pelottais ;)
- jäynä_jekku_kepponen
onko teillä kelläkään semmosta perinnettä, että mennään parin frendin kanssa tekemään jekkuja naapureille halloween yönä?
Mä ja mun 2 kamuu aiotaan taas tänä halloweenina mennä keppostelemaan oisko mitään jekku ehdotuksia?
Omasta takaa on jo seuraavan laisia jekkuja: Puru ylläri eli siis ostetaan kaupasta jyrsijän puruja ja tungetaan niitä naapurin sedän postilaatikkoon! XD kyllä viime vuonna setä yllätty kun oli postilaatikko puruja pullollaan!
Sitten aateltiin taiteilla yksien tuttujen pihaan asfalttiliiduilla joku kirous tyyliin: "tämä on viimeinen yösi maanpäällä...."
Sitten vielä mennään yhden ärsyttävän tyypin taloa heittämään kananmunilla!
Vinkkejä tänneppäin!! Happy Halloween! - MURSU1100
onko teillä kelläkään semmosta perinnettä, että mennään parin frendin kanssa tekemään jekkuja naapureille halloween yönä?
Mä ja mun 2 kamuu aiotaan taas tänä halloweenina mennä keppostelemaan oisko mitään jekku ehdotuksia?
Omasta takaa on jo seuraavan laisia jekkuja: Puru ylläri eli siis ostetaan kaupasta jyrsijän puruja ja tungetaan niitä naapurin sedän postilaatikkoon! XD kyllä viime vuonna setä yllätty kun oli postilaatikko puruja pullollaan!
Sitten aateltiin taiteilla yksien tuttujen pihaan asfalttiliiduilla joku kirous tyyliin: "tämä on viimeinen yösi maanpäällä...."
Vinkkejä tänneppäin!! Happy Halloween!
Sama juttu täällä- MURSU1100
No tota ei mut me mennään kerjään karkkii :)
:DD
- Halloween Fani
Jos on joku vanha valkoinen viiri tai´ostat semmoisen niin siitä voi tehdä haamun sillleen et laittaa vaan siihen silmät ja suun. Mun äiti on toyotalla töissä ja sain semmosen, nii tein ´suun ja silmät tussilla ja tuli ihan hieno. Jätin siihen hapsutkin. Jos toisel puolel lukee jotain kirjoita päälle tai muuhun kohtaan ja suttaa teksti.
Sitten kantsii olla spiritismiä mä ainakin aion mun bileis - Mitämitäää
Pidättekö juhlat 29. vai 5. päivä ? En oo vielkään saanu ite varmuutta, kumpana päivänä ihmiset yleensä Suomessa Halloweenia juhlistavat :o
- entiiä96346732
koskasehaloweenjuhlatovat?
- EiTietoo????????????
no meillä on ainakin 4. päivä, joka on pyhäinpäivän aatto... ei hajuu mikä ois se oikee mutta onko tuolla nyt väliä. Jos jonku mielestä väärä päivä niin ne on sitten naamiaiset ;)
- 29. päivänä
Kannattaa juhlia 29. päivänä.
- kk
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: "Toma sota balcu"
Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneeseesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan - AnsQuD44-99
Tässä on yksi hyvä idea koristeluun: Tehkää variksenpelätin! Halloweenhan on alunperin sadonkorjuunjuhla, eikä variksenpelätintä ole vaikea tehdä: 1.Ottakaa kaksi lautaa ja naulatkaa yhteen. 2. Pukekaa sille jokin vanha ruutupaita ja lökäpöksyt. 3. Pää voi olla vaikka pipo --> 4.Täytteeksi voi laittaa nyt vaikka hätätilanteessa vaatteita, joita ei enää käytä, vanua, tai parhaassa tapauksessa heiniä :D Sitte kandee jätesäkeillä päällystää tuolien selkänojia, tai laittaa repaleisina oven yläpuolelle. Sitten vaahteranlehtiä sisälle ja muuta vanhaa tavaraa.
- Pyhäinpäivä11
Wikipediasta: "Useimmissa maissa pyhäinpäivä on 1.11. ja siten sen aatto ”halloween” on 31.10. Suomen evankelis-luterilainen kirkko on kuitenkin 1950-luvulta alkaen viettänyt pyhäinpäivää liikkuvasti lauantaina 31.10.–6.11. Suomessa halloween ei ole vielä vakiintunut mihinkään tiettyyn päivään eikä sitä ole määritelty virallisissa almanakoissa. Erikoiskaupan liitto suosittelee halloweenin päivämääräksi aina 31.10. kuten useimmissa muissakin maissa. Suosituin vieton ajankohta on lokakuun viimeinen viikonloppu."
- Happy halloween♥
Vähän teill on mahtavii ideoit :DD Mä en pidä halloween bileit vaan mä meen sellatteeseen. Vaatteist ei oo viel varmaa, mut pukeudun varmaan joko itsemurhatuks tytöks tai zombieks.. mut varmaan zombiks, ku mul olis mahtava zombi asu, siis rikkinäiset farkut, leikkaisin niist puolet pois ja sitte siell alla legginssit, rikkinäinen paita/toppi, ja tietenki tupeeraan hiukset nyt KUNNOLLA, viimeks ne ei pysyny -.- ja sitte koruja ja kyltti jonka laittaisin kaulast roikkuun ja jossa lukis et ZOMBIE ♥ tai jotain tämmöst, tekoverta ofc, ja valkonen naama mustat silmät xD saatte matkii tätä, ku tää on aika yleinen niinku pukeutuu eläväks kuolleeks :DD Happy halloween ♥ etukäteen
- aino.ananas
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriks. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: " Toma sota balcu"
Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse.
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan. - ertyuytr
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan- xx
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan
- ehdottomastiiiiiiiii
kattokaa joku elokuva. esim. Texasin moottorisahamurhaaja -elokuvat!
- MURSU1100
Ku oon menos kamun halloween ailuihin nii oisko viksuu pukeutuu miespuolisex vampyyriks eli:Mustat lökärit,mustat kengät jois on pinkit nauhat joku musta paita ja musta hattu?????(Eli oon ite tyttö!)
- MURSU1100
Wiel yks juttu etukäteen:
Happy Halloween!
Happy Halloween!
Happy Halloween!
Happy Halloween!
Happy halloween!
- halloween-Girl
MURSU1100: toi on hyvä idea mun mielestä. Kun sehän on vähä niinku naamiaisjuhla niin aiva hyvin voi pukeutuu tyttö miespuoliseksi ja toisippäin.
Mä ite oon miettiny jo kauan miksi pukeutuisin. Kun niitä ideoita on niin paljo, mutta nyt on päällimmääsenä sellaanen että meikkaasisin naaman valkoiseksi ja suurinosa muusta meikistä mustaa ja valkoosta. Ylähuuli musta ja alahuuli valkoonen, ripsivärii melko vahvasti, kajaalia kans aika vahvasti, kynnet ehkä mustaksi, sitten sellaanen niinku vuotaas verta (esim. huulista ja silmästä) ja sitte kaulaan jotain ehkä meikkaan fritsun (kerran meikkasin kaverille yksiin bileisiin niin kaikki luuli sitä oikeeksi) :DD
Onko teidän mielestä hyvä idea sellaanen että kun mä saan puhallettavan luurangon ( http://punanaamio.fi/tuote/3730/puhallettava-luuranko ) niin ajattelin puettaa sen mun vaatteisiin (joita en oikeestaan käytä) ja laittaa sille sellaanen scream -naamio ( http://www.google.fi/imgres?q=scream -naamio&um=1&hl=fi&sa=N&rlz=1W1ADSA_fi&biw=1280&bih=567&tbm=isch&tbnid=4bTdgEpKipH97M:&imgrefurl=http://www.kukunor.com/tuote/5743284-Scream-maski&docid=KuDarPM53yDdVM&imgurl=http://www.kukunor.com/i/product/5743284pic12967.jpg&w=329&h=400&ei=nUWgTuHYOoeH4gTssKTCBA&zoom=1&iact=hc&vpx=315&vpy=131&dur=2344&hovh=248&hovw=204&tx=131&ty=144&sig=114960224700451116064&page=2&tbnh=164&tbnw=135&start=28&ndsp=12&ved=1t:429,r:1,s:28 ) ja sitte laittaa se niinku se olis joku henkilö (esimerkiksi mä laitan sen esittään yhtä mun kaverii mitä ei muut oo nähny). Niin kertokaa onko hyvä(t) idea(t) (myös toi puku)
# # # #
### ## ### ### # # ### ## # # ### # # ### ### ##
# # # # # # # # ### # # # # # # # # ### ## ## # #
# # ### ### ### # # # ### ## ## ### ### ### ### # #
# # ###- MURSU1100
Kiitos ja yks kysymys ois halloween-Girl:Ostaisinko peruukin nii hattu vois jäähä pois tai sitte silleen että peruukki ja hattu tai sitten silleen että pelkkä hattu????
Onko halloween 31.10 vai 5.11?? - halloween-Girl
MURSU1100 kirjoitti:
Kiitos ja yks kysymys ois halloween-Girl:Ostaisinko peruukin nii hattu vois jäähä pois tai sitte silleen että peruukki ja hattu tai sitten silleen että pelkkä hattu????
Onko halloween 31.10 vai 5.11??se on kuule aiva sama :DD
tosta puhallettavasta luurangosta tuliki aiva hyvä kun puetti saa nähä uskooko kaverit että se on joku :DD
Mä pidän halloween -bileet 29.10 ja mun kaveri pitää 5.10 pienemmät
mutta halloween oikeesti on 31.10.
PS: sori huomasin tän vasta nyt :) - MURSU1100
halloween-Girl kirjoitti:
se on kuule aiva sama :DD
tosta puhallettavasta luurangosta tuliki aiva hyvä kun puetti saa nähä uskooko kaverit että se on joku :DD
Mä pidän halloween -bileet 29.10 ja mun kaveri pitää 5.10 pienemmät
mutta halloween oikeesti on 31.10.
PS: sori huomasin tän vasta nyt :)Kiitti et kerroit mut ostanx mä sen peruukin vai en? :DD
- auraparas1
mitää laitan päälle ja milloin ne on=??????
- auraparas1
mitää halloweenillä kuuluu tehdä
- Halloween-Girl
Halloween on 31.10 mutta sitä voi viettää muinakin päivinä (kuten Suomessa moni viettää 29.10 tai 5.11.). Päälle ei ole pakko laittaa mitään mutta jos haluaa niin vaihtoehtoja on useita, teemana kauhu, voit pukeutua vamppyyriksi, noidaksi, piruksi tai joksikin muuksi ''pelottavaksi'' olennoksi.
''Halloween on anglosaksisissa maissa pyhäinpäivän aattona lokakuun viimeisenä päivänä 31.10. vietettävä juhlapäivä, alkuaan muinaisten kelttien talven alkamisen päivä, jolloin vainajahenkien uskottiin liikkuvan. Nimi on lyhenne englannin sanoista ”All Hallows' Eve” eli pyhäinpäivän aatto.'' - huperg
Meillä juhlitaan halloweeniä 5.11 kaveriporukalla. Koristeeksi oon hommannu kasan kynttilöitä, siimaa roikkumaan ovesta (inhottavan tuntunen päähän) Kylppärin sotken (peilin, vessanpytyn kaakelit ) punaisella ihomaalilla täyteen verisiä kädenjälkiä ja vessanpytyn päälle pilailukaupasta ostettu sormi. Pyyhe mihinkä on mukamas pyyhitty veriset kädet ja ehkä tiimarista ostettu verinen kirves. Hämäkin seittejä lamppuun ja tuoleihin. Korppi kököttään jonnekkin ja pieniä muovisia kärpäsiä ja hämähäkkejä yllätyksillisiin paikkoihin (vessan nuppi ovenkahvojen takuset) sinitarralla pysyvät varmaan parhaiten. Tunnelmaan sopivaa musiikkia ja rappuun vielä jokin viritys. Ja kaiverran tietenkin kurpitsan parvekkeelle.
- PAzzzi
juu tota kutsun ehk pari kaverii meille yöks nii attelin et oisko jollain ideoita noin 4-6henkilölle ja Happy HaLl00VEeNN
- Halloween-Girl
PAzzzi
Minkä ikäsii. Mä kutsun kavereita mut en ihan yöksi :DD
Mut mä kutsun 13-15 vuotiaita ja 4-7. Ajattelin ihan sellaset perus -halloween bileet. Eli vähä kisoja, ehkä joku kauhurata, kauhuelokuva, herkuttelua, leikkejä ja ehkä kutsun tyttöjä ja poikia niin tanssimista JA KUMMITTELIJA (varmaan oma kullannuppu vois tulla vähä ikkunaan koputteleen ja juosta pihalla piiloon :DD)
Mitä oot ajatellu tehdä? - norppuli:)
aaarrgh.. mä tartteen oikeesti joitai uusia vinkkejä halloweeniin! oon pitäny ite jo varmaa kolmena vuonna Halloween juhlat kavereille, ja nyt tuntuu, et kaikki ideat on käytetty !! ;s ite pidän juhlat 31.10 enkä oo keksiny niihi viel mitää tekemistä. Leffaa ei ehitä kattoo, on nii vähä aikaa.. hmm. suunnitteluki jäi nii viimetippaa.. ;((
apua, auttakaaa mua joillaki erikoisilla, kivoilla vinkeillä(:
ps. kiitos sinulle, joka mainitsit niistä yrttivoipatongeista, niitä en ole vielä kokeillut! (: - halloween- Girl
norppuli:)
mä järjestän tokaa kertaa ja oon keksiny tälle kerralle aika paljo ideoita esim. kun mä saan puhallettavan luurangon ( http://punanaamio.fi/tuote/3730/puhallettava-luuranko ) niin ajattelin puettaa sen mun vaatteisiin (joita en oikeestaan käytä) ja laittaa sille sellaanen scream -naamio ( http://www.google.fi/imgres?q=scream -naamio&um=1&hl=fi&sa=N&rlz=1W1ADSA_fi&biw=1280&bih=567&tbm=isch&tbnid=4bTdgEpKipH97M:&imgrefurl=http://www.kukunor.com/tuote/5743284-Scream-maski&docid=KuDarPM53yDdVM&imgurl=http://www.kukunor.com/i/product/5743284pic12967.jpg&w=329&h=400&ei=nUWgTuHYOoeH4gTssKTCBA&zoom=1&iact=hc&vpx=315&vpy=131&dur=2344&hovh=248&hovw=204&tx=131&ty=144&sig=114960224700451116064&page=2&tbnh=164&tbnw=135&start=28&ndsp=12&ved=1t:429,r:1,s:28 ) ja sitte laittaa se niinku se olis joku henkilö (esimerkiksi mä laitan sen esittään yhtä mun kaverii mitä ei muut oo nähny).
Sitte muuten tarjoilupuolessa vähä ongelmaa kun noita nakki- /omarsormia on joka paikas eikä ne mulla ainakaa menny viime vuonna. - hehheh....
täällähän on kunnon idiootteja....
no hyvä jos joku vielä noin lapsellisista leikeistä kiksit saa :)- (;;<22
kiksei saa biljardikaupast ettää terve ! ja alas vetää täältä, jos ei oo kunnollist asiaa. kiitoos♥
- LoL sulle
Onko halloween sun mielestä leikkiä?
Mun mielestä se on juhla. Kyllä mä ajattelin kolmisen vuotta sitte että halloween on ihan tylsää, mutta silloon en ollu missään halloween bileissä. Nyt järjestän itte halloween bileet. Ite sä kunnon idiootti oot! Mitä teet täällä keskustelupaikas jos pidät halloweenia leikkinä!? - PAzzzi
Halloween-Girl
niin 13vuotiaita ja sellasii 4-7
enkä viel oo keksiny oikee mitää mut teen varmaan vesimeloni aivot xD
http://www.instructables.com/id/Halloween-Melon-Brain/
:D - Halloween-Girl
PAzzzi
Vähä kivat noi vesimeloni aivot vois kans kokeella.
Koita tehdä joku kauhurata. :DD
Mä taidan tehdä sen kauhuradan niin että siellä on joku juttu mitä pitää siirtää esim. joku kahva ja sitä pitää siirtää jossai tietys kohdas tietyn pitkälle ja siinä kahvas on toisella puolella nasta ja se viedään niin että se nasta puhkaasee ilmapallon. (saa kyllä kaikille laittaa oman pallon :D ) tai sit oven toiselle puolelle nasta ja se niin että puhkaasee ilmapallon.
Ootteko te muut ajatellu tehdä halloween -piloja
jos ootte niin kertokaa millaasii mä en oo tehny mut tänä vuonna ajattelin kokeella parin kaverin kans.
Ja mitä mieltä ootte spiritismin peluusta. Kokeiltiin pari päivää sitte kavereitten kans pelata mut oikeen kukaa ei varmaan uskonu ja mäki rupesin kokoajan nauraan. Nyt ajateltiin oikein kunnolla yrittää että mielipiteitä. ja eihän ne kynttilät siinä oo pakollista?- halloween-freek
minkä ikäsii oikee ootte ku yks tunkee naapurin posti laatikkoo hamsterin puruja ja yks tekee vesimeloonista aivot:D jajoku tekee kauhuradan minkä ikäsii ootte? ite oon 14 ja täytän 15 ja mää aijjon tehä vieraille jekkui ja katotaan leffoja
- Halloween-Girl
halloween-freek kirjoitti:
minkä ikäsii oikee ootte ku yks tunkee naapurin posti laatikkoo hamsterin puruja ja yks tekee vesimeloonista aivot:D jajoku tekee kauhuradan minkä ikäsii ootte? ite oon 14 ja täytän 15 ja mää aijjon tehä vieraille jekkui ja katotaan leffoja
onks nois hamsterin puruis ja vesimelooni aivois sun mielestä jotain noloo. Mäki päätin tehä se oli hieno. toi on kuule aika tylsä ohjelma sun ''bileis'' tiedos (sori nyt vaan mut täs mun mielipide)! Ite oon 14 kans.
- halloween-freek
Halloween-Girl kirjoitti:
onks nois hamsterin puruis ja vesimelooni aivois sun mielestä jotain noloo. Mäki päätin tehä se oli hieno. toi on kuule aika tylsä ohjelma sun ''bileis'' tiedos (sori nyt vaan mut täs mun mielipide)! Ite oon 14 kans.
nii mut saat samal hinnal jonku vesimeloonin ku puna naamiost oikeen näköset aivot:DD ja kyllä määki aijjon tehä naapureille piloja mut en mitää noin tyhmää ja näytät varmastityhmältä sen sun puhallettavan luurangon kanssa!!
- Halloween-Girl
nii mut saat samal hinnal jonku vesimeloonin ku puna naamiost oikeen näköset aivot:DD ja kyllä määki aijjon tehä naapureille piloja mut en mitää noin tyhmää ja näytät varmastityhmältä sen sun puhallettavan luurangon kanssa!!
Olivat varsin ''aidon'' näköset. Ei kyllä sit ollu onko itelläs sellaaset aivot?. Ja toi vesimelooniki on ruokapöytään EIKÄ JONKU POSTILAATIKKOON. Ja mä sain jo huijattuu parii kaverii sillä puhallettavalla luurangolla että ole sinä vain hiljaa
- halloween-freek
Olivat varsin ''aidon'' näköset. Ei kyllä sit ollu onko itelläs sellaaset aivot?. Ja toi vesimelooniki on ruokapöytään EIKÄ JONKU POSTILAATIKKOON. Ja mä sain jo huijattuu parii kaverii sillä puhallettavalla luurangolla että ole sinä vain hiljaa
no sitten sun kaveriton varsin idiootteja:DD ja kaikilla ihmisillä on samanlaiset aivot:D eli jos mulla on sellaset nii sit on sullakin:DD nii ja sit viä yks kohteliaisuus säiden muiden päälle että toi sun kakku resepti oli hyvä aattelin tehä sen itekki mun halloween bileisii ooksää maistanu sitä? meinaa aattelin et onks se kuinka hyvää?:))
- Halloween-Girl
no sitten sun kaveriton varsin idiootteja:DD ja kaikilla ihmisillä on samanlaiset aivot:D eli jos mulla on sellaset nii sit on sullakin:DD nii ja sit viä yks kohteliaisuus säiden muiden päälle että toi sun kakku resepti oli hyvä aattelin tehä sen itekki mun halloween bileisii ooksää maistanu sitä? meinaa aattelin et onks se kuinka hyvää?:))
En oo ehtiny ennemmin ees kokeeleen sitä mutta kyllä uskoisin että on hyvää ja seki on ihan mielipide kysymys. Mut kyllä mun on pakko sanoo että kyllä mun kavereis on vähä idiootin vikaa mutta niinhän kaikis on :D
- halloween-freak
En oo ehtiny ennemmin ees kokeeleen sitä mutta kyllä uskoisin että on hyvää ja seki on ihan mielipide kysymys. Mut kyllä mun on pakko sanoo että kyllä mun kavereis on vähä idiootin vikaa mutta niinhän kaikis on :D
oot kyllä oikees niin on munki kavereis:D mutta toivottavasti se kakku onnistuu..
- Halloween-Girl
halloween-freak kirjoitti:
oot kyllä oikees niin on munki kavereis:D mutta toivottavasti se kakku onnistuu..
Onnea matkaan :DD
- Mörköbailut
Pidän tänä vuonna ekan kerran halloween-bileet ja nimen annoin eli 'MÖRKÖBAILUT' ajattelin jotain koiranpökäleitä ja hämähäkin seittikaukku ja jääkäsi-booli ja karkkia ja 'vanhoja sipsejä' eli laitan sinne kärpäsiä ja kaikenlaista muuta ja sit ajattelin et oon scream ostan puvun fantoysta vieraita tulee noin 7-9 ohjelmaa en vielä ole keksinyt paljon pidän juhlat 29.10-30.10 pliis antakaa äkkiä enemmän vinkkejä
- :))))))))))
itse pidän taas tänä vuonna halloween juhlat. herkkupöytään tulee: kakku, jossa musta pinta ja päällä tomusokeri-vesi sekoituksesta seitti, jeffa keksejä joiden päällä tomusokeri-vesi sekoituksesta tehty hämähäkki, mustia mokkapaloja ja vihreän boolin ja punaisen boolin jossa jää käsi.
koristelut ovat: pahvista leikatut lepakot haamut, iso luuranko, kurpitat, peiliin verinen käden jälki, valkoinen kangas suikale esim seinälle jossa verisiä jalan/käden kuviaa, pöytäliina jätesäkistä
en tiedä tuliko mitään uutta. kannatta lukea aikasemmat viestit! siellä oli tosi hyviä ideoita! - rupespelottaa :ooooo
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan - neljäs kerta
mä oon pitäny halloween bileitä jo 3 kertaaja nyt tulee neljäs. teen kans ton veriset kädet peilis. maxis oli myynnis pienii kärpäsii niin paan niitä jäiden sisään. ei kändee panna karkkii booliin mä panin kerran niin kun ne suli sinne tuli juoma kelvotonta lkitkuu. HYI. ohjelmana on ollu aina et tlo pannaan piomeeks valitaan 1 etsiä ja se ettii kaikki piiloon menneet kamut huono valoisen kurpitsa lyhdyn avul. muut voi sit heitellä ja hämätä ettijää kevyillä muovi ötököil. sitten me pelataan cluedoa ja katotaan joku kauhu leffa esin kauna. sen mä tiiän et hauskaa siitä ainakin tulee.
HYVÄÄ HALLOWEENIA - Halloween-Girl
Karvinen -lehdessä (nro. 11/2003) oli/on tällaanen: ''Tee KARMIVAN tyylikäs Halloween-kakku!'' ohje ja ajattelin tehdä ittekki sellaasen mut saa nähdä tuleeko tehtyä :DD eli ohje on tässä ( vähä muutaki tekstiä)
''Jos et halua järjestää suuria Halloween-pirskeitä, niin silloin lepakolla koristeltu kakkukin riittää tunnelman luomiseen. Piirrä lepakko, leikkaa se irti paperista ja aseta jäähtyneen kakun päälle. Ripottele siivilän läpi tomusokeria niin, että kakun pinta peittyy ja lepakon alla oleva alue jää suklaanruskeaksi.''
(Varsinainen ohje.)
''Näitä tarvitset kakkuun:
100g voita tai margariinia
2 kananmunaa
3dl sokeria
1,5dl vehnäjauhoa
4rkl kaakaojauhetta
1tl vanilliinisokeria
1 maustemitta suolaa
1 pyöreä kakkuvuoka (miel. irtoreunainen)
leivinpaperia
siivilätomusokeria
Näin teet kakun:
1. Lämmitä uuni 175 asteeseen
2. Laita voideltu leivinpaperi kakkuvuoan pohjalle
3. Sulata rasva kattilassa
4. Kun rasva on hieman jäähtynyt, lisää sekaan muut aineet
5. Kaada kakkutaikina vuokaan ja paista uunissa puoli tuntia (alimmalla tasolla)
6. Anna kakun jäähtyä, niin että se irtoaa helpommin vuoasta.
Sitten tehdään koriste. Laita piirtämäsi lepakko (tai valinnaisesti monta pientä) kakun päälle ja ripottele siivilän läpi tomusokeria kakun pinnalle. Kakku on huippuhyvää jäätelön tai kermavaahdon kera!''
Näin siis luki Karvinen -lehdessä siitä niin tekemään :D
Toivottavasti oli apua jollekulle!
Ja jälleen kerran:
HAPPY HALLOWEEN - Hall-o-ween
KORISTELU:
1. Kartonkisia hämähäkkejä, kurpitsoja, lepakoita ym. roikkumaan katosta tai sinitarralla jokapaikkaan
2. Vanhoista rikkinäisistä VHS-kaseteista saa ihanaa 'serpenttiiniä', jos ei itellä enää näitä ole niin jostain kirpputorilta löytää alle 50snt/kpl
3. Jätesäkeistä riekaleita, joita maalarinteipillä kattoon, oven yläkarmeihin, pöytäliinaksi, tuolien ja telkkarin päälle..
4. Harjan, talikon tai lapion kun laittaa pihalle jotain pihatuolia vasten ylösalaisin, siihen on helppo laittaa päälle vanha valkonen lakana, leikkaa / maalaa siihen vaan silmät, ehkä risuista käsiä tms.
5. Tiimarista, punanaamiosta ja joistain kaupoistakin saa levitettävää 'hämähäkinseittiä', jonka voi venyttää joka vuosi uudelleen. Tätä olisi mahtava laittaa kynttelikön päälle, joka tulisi sitten jollekkin pöydälle.
6. Styroksisia peruukkipäitä (en tiedä mistä voi ostaa, varmaan pitäisi tilata jostain askarteluliikkeestä) voi maalata pelottaviksi ja laittaa vaikka ruokapöydän keskelle.
7. Kynttilöitä lyhtyihin. Itse suosin ledikynttilöitä, joiden valo näyttää melkein oikealta kun on lyhdyn sisällä, lisäksi ei ole tulipalovaaraa ja se palaa kauemmin. Näitä saa esim. citymarketista, tokmannilta ja tiimarista.
8. Ötököitä sinne tänne sinitarralla, pimeässä hohtavia tai pimeässä hohtamattomia. Vessaan sopii nämä ei-pimeässä-hohtavat, jos sinne saa valot päälle.
9. Huulipunalla (testaa että lähtee varmasti pois !) voi kirjottaa esim. vessan peiliin tai kaakeleihin jotain aivan ufoa, kuten 'I KNOW YOU WANT IT..'.
10. Verhot saa helposti myös valkoisesta vanhasta lakanasta, johon voi tehdä myös veritahroja punaisella elintarvikevärillä, mustikoilla tms. Mitä revitymmät, sitä karmivammat !
11. En ole kokeillut, mutta jos omistat jonkunlaisen 'spottivalon' tms., laita sinitarralla keskelle valoa kartonkinen hämähäkki, lepakko, kaiverrettu kurpitsa tms. niin kun valon laittaa päälle, seinällä näkyy tämä kuva, luulisi toimivan.
12. Käytä luontoa hyväksesi ! Pihalta löytyy tähän vuodenaikaan ihanan värisiä lehtiä, monihaaraisia oksia, kuihtuneita kukkia, .. Vain mielikuvituksesi on rajana !
13. Mieti mitä kaikkea voit tehdä kaikesta turhasta, netistä löytyy myös paljon erilaisia koristeluideoita ja tiimarista tai punanaamiosta voit ostaa kaikenlaisia koristuksia (aika kalliita), mutta parhaat ideat ovat itse keksittyjä.
Hyvää halloweenia c(3: - Halloween poika
Minäkin pidän tänä vuonna toiset halloween juhlat
kiitos vinkeistä :)- halloween-freek
Minä päivänä pidätte tai piditte halloween bileet mää pidän nyt tulevana perjantaina:)
- hoiheiholo
ihan tylsää kunmulla ei oo pukua haloweenin =(
ja en pidä juhlia ihan tyhmäääää*****- kannattaa mennä duon
kannattaa mennä duon siellä on aina kivat jutut
- bad boy
kannattaa mennä duon kirjoitti:
kannattaa mennä duon siellä on aina kivat jutut
onko haloweenjuhlat 29.10 vai...?
- Halloween-Girl
Sä pystyt tekemään sen puvun itte.
Mulla oli viime vuonna sama ongelma että ei ollu pukuu mut otin joitain vanhoja vaatteita ja sotkin niitä sitte meikkasin naaman jollaki punasella värillä niin että silmästä ''valui'' punaista ja sama suupielis. Sit mun yks kaveri kysy multa: ''miksi sä oot pukeutunu?'' niin mä vaan sanoin ''en mä tiedä'' sitte se kysy: ''ookko sä siitä elokuvasta: tyttö joka itki verta?'' :D
Sitte me sovittiin että mä olin TYTTÖ JOKA ITKI VERTA - D44mn
bad boy kirjoitti:
onko haloweenjuhlat 29.10 vai...?
Halloweenia vietetään suomessa useimmiten 29.10 tai 5.11 mutta varsinainen halloween on 31.10 jolloin voi juhlii kans.
- XD
sulla oli aika hyvä idea :D
- hallohallo
täytä kumihanska vedellä ja jäädytä se. laita se booli maljaan lillumaan, näyttää kuin boolissa kelluis käsi...
- Halloween-Girl
HUOM!
Käsi kannattaa laittaa jäätymään ajoissa JA
KUMIHANSKA KÄDEN PÄÄLTÄ POIS!!! - OhMy-8
HUOM!
Käsi kannattaa laittaa jäätymään ajoissa JA
KUMIHANSKA KÄDEN PÄÄLTÄ POIS!!!Ja jos niitä käsiä laittaa booliin kovin monta, kannattaa varmaan laittaa jostain boolin aineista, mitä limsaa/kivennäisvettä sitten siihen laitatkin, ettei siitä tuu liian laimeeta.
- hk5lhk6l6kl
SUOSITTELEN: katsokaa se alkuperäinen Halloween-elokuva myöhään halloween iltana!
- OhMy-8
Se kyllä kannattaa katsoa, aivan mahtava se vanhempi versio ! Tuli viime vuonna televisiosta halloweenin aikaan niin katsottiin viime halloweenbileitten jälkeen se sitten porukalla.
Toinen hyvä klassikko on Hohto. Siitäkin on varmaan tehty uudistettu versiokin, mutta vanhemmassa vara parempi.
- tää ei oo warattu
Ite en oo vielä keksiny ohjelmaa, jotain aarteen etsintää halloween teemaan ...? :D
- ninasd
Nyt kun olet nähnyt ja toistanut mielessäsi nämä sanat, tulet tapaamaan murhatun tytön. Ensi yönä, kun olet nukahtanut, tyttö ilmestyy makuuhuoneesi kattoon ja tukehduttaa sinut samalla tavalla kuin hän tukehtui itse. - Halloween Hullu 0707
Käyttäkää mieli kuvitusta ja kattokaa vaika youtubesta jotain kauhu elokuva trailereita ;) ;) ;) ;) ;)
- MiNä,MiNä,MiNä
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan HEI NYT MULLE IDIKSII KAUHURATAA VARTEN ! aion siis laittaa kauheaa musiikkia koneelta soimaan: soundtrackejä kauhuleffoista ja kammottavia nauru- ja susien ulvomis yms ääniä ( koneen saa meillä semmosee pikku katokseen) silmät sidotaan ja kuljetaan köyttä pitkin ( kävellään siis mutta pidetäään kiinni )ja matkan varrella on oja johon jalat uppoaa hieman ( Ällöttävän tuntuista) sitten aion kastella köyden jotakin kohtaa ällöttävällä mönjällä. SITTEN LAITAN KIPPOJA RIVIIN JOISSA ON ERILAISIA MÖMMÖJÄ KUTEN PERUNAJAUHOA JA VETTÄ JA SITTEN SE ON VÄRJÄTTY VAIKKA MANSIKKA HILLOLLA JOS EI MUUTA LÖYDY. MYÖS PUUROA JA MÄTIÄ OMENOITA SEKÄ MÄRKIÄ RISUJA JOTKA TUNTUVAT ÄLLÖTTÄVILTÄ. KIPOISTA PITÄÄ ETSIÄ JOKIN ESINE. VIIMEISEKSI KIPOKSI LAITAN JOTAIN TARTTUVAA KUTEN PUUROA JOTTA KAVERIN NOSTAESSA KÄTENSÄ KULHOSTA SE ON AIVAN HILLON AIHEUTTAMAN VÄRJÄYKSEN JÄLJILTÄ PURPPURAN PUNAINEN JA ÄLLÖTTÄVÄN LIMAINEN. SITTEN AION TEHDÄ VARIKSEN PELÄTTIMEN JONKA LAITAN KESKELLE POLKUA NIIN ETTÄ HE TÖRMÄÄVÄT SIIHEN. okei siinä oli mun valmiit jutut ja nyt kaipaisin jotain lisäyksiä.. haluaisin myös halloween ohjelmaa kun en oikein saanut selkoa aiemmista. oon 13 ja pidetään ne pippalot pikkusiskolle ja parille muulle jotka ovat 11 vuotiaita:) tarjoiluja saa ehdottaa mutta jotain erikoisempaa ei mitään sellaista mikä täällä olisi jo mainittu.. ne ovat jo vanhoja:D!! KIITOS JOS VASTAAT OLIS TÄRKEETÄ:)
- #gplushalloween
Google voit tehdä oman Halloween kuvan helposti!
Mene omaan kuvaan --> Muokkaa --> Mainostyökalu --> valitse "Halloween" välilehti.
Netti on pullolllaan näitä:
https://plus.google.com/106749254706410187997/posts
https://plus.google.com/101989171644896834606/posts
https://plus.google.com/116792953962445337353/posts
https://plus.google.com/106749254706410187997/posts
https://plus.google.com/113116318008017777871/posts - partsatätsy
dansukker:n nettisivuilla oli halloween leivontaohjeita http://www.dansukker.fi/fi/Teemat/SESONKIHERKUT/Halloween.aspx
Järjestän oman partiojoukkueeni pojille halloween juhlat, osittain on vähän partioelementtejäkin mukana. Olen siis 31 v. kahden lapsen äiti ja partiolainen ja silti vietämme Halloweeniä. Partiolaiseni ovat 9-11 vuotiaita.
Ajattelin ulos ottaa jonkun puettuna noidaksi keittelemään kaasupolttimella pataa ja jotain lientä muka. Toinen idea on laittaa innokas tyttäreni 6 v. naama valkoiseksi ja veriseksi maalattuna pahvilaatikosta hyppäämään kirkuen poikien pelästykseksi ;)
Sain oikein mahtavia ideoita tästä ketjusta! Kiitos! - Halloween poika
mul on halloween juhlat huomenna :)) tänään käytiin punanaamiossa ja tiimarissa :)) Kurpitsakin ostettiin torilta ja sen kaiversin ja ulkona se nyt loistaa :)
- apuvaaa3345663
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan - pikku likka
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan- Moivaa
Vuonna 1933 pieni tyttö joutui murhaajan uhriksi. Murhaaja hautasi tytön elävältä maahan toistaen samalla sanoja: Toma sota blacu"Nyt kun olet kuullut tämän kirjoita tämä eteen päin
- Halloween poika
Noni nyt on koristeet valmiina :)
Kuuteen saakka kun jaksaisi vielä odottaa :) - f
Pistä kuminauha sillee niiku et ammut vierait ku ne tulee sillee et otat mätii tomaattei ja sit ku ne tulee avaat oven ja ammut niit
- Halloween poika
Kivat juhlat oli :)
- tää ei oo warattu
Kiva et sulla oli(:.Itelläni on tuos puol kuudelta tulossa.Pitäis vielä keksii joku tehtävä...HELPPIÄ!Voi antaa KAIKKIA ohjelma vinkkejä :D
- Halloween poika
Mullakin kusi vähän kesken juhlien xd
ois pitäny tehdä joku lista käteen ku kesken juhlien unohtus muutama juttu xd
Mut kivat juhlat oli silti ^^ - uuuuuuuuuuuuuuuuluuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuullllllllllllllllllllllllllluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
- halloween fan
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan - Halloween- is best
Niin semmosta vaa et , oisko jtn hyviä pukuideoita?
VINKKEI LISÄÄ OISKOS?? - OdottaaHalloweenia!
Älkää lopettako ny tätä keskustelua! tarvitaan niitä vinkkejä tänäki vuonna! =)
- JulyEdith
Jos on sellanen kauhurata et vieraat kulkee silmät kiinni nii voit tehä näin: Hae pihalta tai metsästä oksa, jonka pitäisi muistuttaa jonkin verran kättä. "kädelle" voi laittaa hanskan tai siihen voi pyöriittä teippiä. Radalla sitte joku tulee haromaan "kädellä"
muiden päitä. KOKEILTU ON! HYVIN TOIMI! :) - kdsufhnoc hr
Puku ideaa jos kaipailit niin katsoin youtu be:stä videon (jonka nimeä en muista) niin sinä laitettiin erikeepperiä naamaan ja sitten wc-paperia ja sitten se maaslattiin zombie väreillä!:)
- :))
Noit pukuideoita kannattaa kattoo ihan halloween asuja myyviltä nettisivuilta. Googlettaa vaan "halloween costumes", ni johan tulee sivuja joilla on tosi suuri valikoima. Sieltä sitten miettii minkä tyylistä haluis.
Ja klassiset piru ja noita-asutkin on kivoja kun käyttää vaan luovuutta ja panostaa :D
Ja jos joillain ollisi hyvii vinkkejä koristukseen ja muuhun, niin jakakaa ihmeessä! :) - oon
Jos kirjoitat tämän eteen päin, hän jättää sinut rauhaan. Hyvät tekosi palkitaan - eval
Me tehdään meidän kauhureitille:
-Vanha laboratorio, jossa on purkkeja täynnä ällötyksiä (ja niiden täytyy etsiä purkeista avin, jolla pääsemme takaisin kotiimme/sisälle )
-Kannibaalin koti (siellä niiden täytyy maistaa silmät sidottuna eri ruokia)
-Hautausmaa, jossa siskon "nousee" Haudasta ja säikäyttää muut.
-Kummitustalo, varastomme.
-Jätti hämähäkin seitti
Noitametsä, jossa kuljetaan taskulamppujen kanssa
... Siinä nuo meidän pisteet kauhukieroksella...
P.s kannattaa pyytää kutsussa vieraita ottamaan taskulamput mukaan, jos pitää kierroksen ulkona! - äyäyä...
jos kirjoitat tämän eteen päin hän jättää sinut rauhaan hyvät tekosi palkitaan - hiimu haamu
no mulla ois eli tehkää booli ja laittakaa sinne punasta väri ainetta ja kaks silmä muna palloo läytyyppi kaupoista,ja sitte meillä on aineki teko hämppei jotka liikkuu ni niitä on kiva käyttää
- taikausko1
jos kirjoitat tämän eteen päin hän jättää sinut rauhaan hyvät tekosi palkitaan
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1394329- 892079
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152051Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi661795Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541502Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1401491VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1041375- 741276
- 981221
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181090