Kokemusta Pamplemoussen aik. ranskan kielikursseista Ranskassa?

Mielessäni on ollut jo pidemmän aikaa ranskan kielikurssi Ranskassa. Nyt oli vihdoin aikaa tutkia asiaa netistä ja Ranskan (teema)matkoihin erikoistunut yritys nimeltään Pamplemousse näyttäisi olevan aikalailla vallan kahvassa.
Olisiko jollain kertoa omia / kaverin kokemuksia? Haluaisin myös tietää, oliko oppimistahti kursseilla sopiva / liian nopea ja millaista opetus noin muuten oli?

Oliko muuten kivaa, mitä tuli tehtyä vapaa-ajalla? Onko muuten vuoden ajalla väliä milloin menee? Ajattelin nimittäin mennä jo talvella, vai pitäisikö malttaa odottaa kesää...?

Entä olisiko yksityismajoitus kivoin yksityisyyden kannalta, vai perhemajoitus sosiaalista puolta ajatellen - n. kaksi viikkoahan sinänsä menee nopeasti, eli jos kemiat toimii niin sehän voisi olla ihan huima plussa reissulle :)

Toki muistakin matkanjärjestäjien reissuista olisi kiva kuulla, kunhan kyse on kuitenkin aikuisille suunnatuista kursseista!

3

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootko opiskellu pidempään ranskaa, vai meetkö vasta opettelemaan?

• Onhan sitä jo useampi vuosi tullut mukamas koulussa luettua, mutta tuntuu ettei oikein mitään ole jäänyt mieleen.

Oikeastaan tällaiselle kielikurssille minut on nyt ajamassa myöskin se syy, että olen kohta puoliin saamassa opintojani päätöksiin, mutta englannin ja ruotsin lisäksi piti olla yksi vieras kieli, joka minulla on tämä ranska.

Eka kurssi meni ok, mutta en sitten päässeyt sen tokan pakollisen (ja vikan) jatkokurssin koetta läpi, joten kurssin uusinta on minulla tuossa joulun jälkeen tiedossa.

Uskon että oppisin "hieman" paremmin kieltä näin, kuin luokassa neljän seinän sisällä? :)

• varmasti joo.. en ole itse kun "itseopiskelemalla" ekan kurssin käyny. Oon kyllä miettiny mennä sellaiselle ohjatuillekkin kurssille mut ei ole oikein ehtiny..

Mutta mitä oon nuista matkoista lukenu, niin ei kai niihinkään mitään kovin hyvää kielitajua tarvi..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      121
      1688
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      75
      798
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      731
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      60
      653
    Aihe