Olen 49 vuotias mies ja poltin tupakkaa 37 vuotta n.2 askia päivässä.Monen turhan lopetusyrityksen jälkeen sain työterveyslääkäriltä reseptin,lääkkeen nimi champix,3 kuukauden kuuri joka maksoi n.300 euroa.Aivan uskomaton lääke,tupakointi loppu siihen eikä tee edes mieli vaikka joku polttaisi vieressä ja haistaisin tupakan.Nyt on 4 kuukautta mennyt ilman tupakkaa ja olo on hyvä,en hengästy niin helposti ja ruokakin maistuu paremmalta,paino on noussut n.7 kiloa mutta ei haittaa.Suosittelen kaikille jotka todella haluavat eroon tupakasta.
Tupakoinnin lopetus
4
287
Vastaukset
- Natsapartio
Onneksi olkoon vaan ja tsemppiä jatkossakin! :) Pidä kuitenkin painonnousu kurissa.
Itse poltin noin 45 vuotta ja ensi viikolla tulee vuosi täyteen ilman tupakkaa. Ilman noita apuaineita en onnistunut vaikka joskus yritinkin. - Hienoa!!!
Onneksi olkoon:) Pidä pintasi, äläkä sorru enää tupakkaan. Liikunnalla saat pidettyä painosi kurissa ja tietysti syömällä vähähiilarista ruokaa.
- lopetteleva
Kolme Päivää champix:ia takana ja en ole vielä huomannut tupakan kulutuksessa mitään eroa, kertokaa kokemusta omaavat, milloin se tupakka alkoi tuntua pahalta lääkkeen aloituksen jälkeen?
- timpe62
lopetteleva kirjoitti:
Kolme Päivää champix:ia takana ja en ole vielä huomannut tupakan kulutuksessa mitään eroa, kertokaa kokemusta omaavat, milloin se tupakka alkoi tuntua pahalta lääkkeen aloituksen jälkeen?
Champixia otin viikon vielä kun tupakoin,päätin lopetuspäivän n viikon päähän aloituksesta ja lopetin niin kuin olin suunnitellutkin.Tupakka ei missään vaiheessa maistunut pahalle,sitä ei vaan tehnyt mieli.Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....2009590Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen304341Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht1063903Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953789- 2013302
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182815Rakastan sua mutten uskalla jutella sulle
Kumpa sä näkisit tämän viestin❤️ Kaipaan sua vaikka oot välillä ihan lähellä mutten saa sanottua sulle enää mitään. Ujos1221347Mihin rakastuin sinussa?
Rakastuin siihen, miten katsoit minua Rakastuin siihen, miten hymyilit minulle Rakastuin siihen, kuinka hyväksi sait its661277- 901144
Anssi Heikkilä umpirehellisenä - Rankka yö TTK-yllätystippumisen jälkeen!
Minkä parin tai kenen olisi mielestäsi pitänyt tippua TTK:sta? Tämä oli kyllä todellinen yllätys, että Mira Luoti ja A151131