Olen 49 vuotias mies ja poltin tupakkaa 37 vuotta n.2 askia päivässä.Monen turhan lopetusyrityksen jälkeen sain työterveyslääkäriltä reseptin,lääkkeen nimi champix,3 kuukauden kuuri joka maksoi n.300 euroa.Aivan uskomaton lääke,tupakointi loppu siihen eikä tee edes mieli vaikka joku polttaisi vieressä ja haistaisin tupakan.Nyt on 4 kuukautta mennyt ilman tupakkaa ja olo on hyvä,en hengästy niin helposti ja ruokakin maistuu paremmalta,paino on noussut n.7 kiloa mutta ei haittaa.Suosittelen kaikille jotka todella haluavat eroon tupakasta.
Tupakoinnin lopetus
4
276
Vastaukset
- Natsapartio
Onneksi olkoon vaan ja tsemppiä jatkossakin! :) Pidä kuitenkin painonnousu kurissa.
Itse poltin noin 45 vuotta ja ensi viikolla tulee vuosi täyteen ilman tupakkaa. Ilman noita apuaineita en onnistunut vaikka joskus yritinkin. - Hienoa!!!
Onneksi olkoon:) Pidä pintasi, äläkä sorru enää tupakkaan. Liikunnalla saat pidettyä painosi kurissa ja tietysti syömällä vähähiilarista ruokaa.
- lopetteleva
Kolme Päivää champix:ia takana ja en ole vielä huomannut tupakan kulutuksessa mitään eroa, kertokaa kokemusta omaavat, milloin se tupakka alkoi tuntua pahalta lääkkeen aloituksen jälkeen?
- timpe62
lopetteleva kirjoitti:
Kolme Päivää champix:ia takana ja en ole vielä huomannut tupakan kulutuksessa mitään eroa, kertokaa kokemusta omaavat, milloin se tupakka alkoi tuntua pahalta lääkkeen aloituksen jälkeen?
Champixia otin viikon vielä kun tupakoin,päätin lopetuspäivän n viikon päähän aloituksesta ja lopetin niin kuin olin suunnitellutkin.Tupakka ei missään vaiheessa maistunut pahalle,sitä ei vaan tehnyt mieli.Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711208
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014