Niiin eikö olekkin parempi? Kuin että mies oli kaksonen... Koska kaksosnaiset ovat paljon luotettavempia kuin miespuoliset, vai onko joku erimieltä?
Onko parempi että nainen on kaksonen ja mies vesimies?
3
266
Vastaukset
oma kokemukseni kaksosista on sama, oli nainen tai mies niin he ovat epäluotettavia ja kaksinaamaisia. mikään muu merkki ei ole loukannut minua pahemmin kuin kaksonen.
mutta on minulla myös pitkäaikainen ystävyyssuhde kaksosnaisen kanssa joka on tosi ihana ihminen. kai niin moni eriasia vaikuttaa ei vain horoskoopimerkki mutta kummasti se on pitänyt myös paikkansa.
kaksosen epäkuotettavuus on täysin uskomatonta ! miten uhmine nvoikin olla niin kiero asiassa kuin asiassa ?- Raju!
Tiedän erään avioparin jolle tulee kohta oikea avioero. Kumpikin on tähtimerkiltään kaksonen, mutta tässä tapauksessa nainen oli se petturi ja mies kiltti.
Nainen oli avioliiton aikana jäänyt pari kertaa kiiinni pettämisestä ja lopulta sai mieheltään kenkää. Nyt mies odottaa lopullista avioeroa.
Oma siskonikin oli ennen seikkailija ja voisinpa väittää, että hänkin oli pettänyt aikoinaan miestään - hän(siskoni) hakia myöhemmin avioeroa sammuneesta avioliitostaan. - sellastanii
Itse olen nainen ja kaksonen, voin kyllä sanoa että olen erittäin uskollinen sille ketä rakastan! Myös luotettava, mutta onhan noita kaksosia jotka osaavat olla hirveitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201761Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1461748Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3201421Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221108Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091102- 1391058
- 285975
- 11955
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3945Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49898