Niiin eikö olekkin parempi? Kuin että mies oli kaksonen... Koska kaksosnaiset ovat paljon luotettavempia kuin miespuoliset, vai onko joku erimieltä?
Onko parempi että nainen on kaksonen ja mies vesimies?
3
211
Vastaukset
oma kokemukseni kaksosista on sama, oli nainen tai mies niin he ovat epäluotettavia ja kaksinaamaisia. mikään muu merkki ei ole loukannut minua pahemmin kuin kaksonen.
mutta on minulla myös pitkäaikainen ystävyyssuhde kaksosnaisen kanssa joka on tosi ihana ihminen. kai niin moni eriasia vaikuttaa ei vain horoskoopimerkki mutta kummasti se on pitänyt myös paikkansa.
kaksosen epäkuotettavuus on täysin uskomatonta ! miten uhmine nvoikin olla niin kiero asiassa kuin asiassa ?- Raju!
Tiedän erään avioparin jolle tulee kohta oikea avioero. Kumpikin on tähtimerkiltään kaksonen, mutta tässä tapauksessa nainen oli se petturi ja mies kiltti.
Nainen oli avioliiton aikana jäänyt pari kertaa kiiinni pettämisestä ja lopulta sai mieheltään kenkää. Nyt mies odottaa lopullista avioeroa.
Oma siskonikin oli ennen seikkailija ja voisinpa väittää, että hänkin oli pettänyt aikoinaan miestään - hän(siskoni) hakia myöhemmin avioeroa sammuneesta avioliitostaan. - sellastanii
Itse olen nainen ja kaksonen, voin kyllä sanoa että olen erittäin uskollinen sille ketä rakastan! Myös luotettava, mutta onhan noita kaksosia jotka osaavat olla hirveitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859