Niiin eikö olekkin parempi? Kuin että mies oli kaksonen... Koska kaksosnaiset ovat paljon luotettavempia kuin miespuoliset, vai onko joku erimieltä?
Onko parempi että nainen on kaksonen ja mies vesimies?
3
245
Vastaukset
oma kokemukseni kaksosista on sama, oli nainen tai mies niin he ovat epäluotettavia ja kaksinaamaisia. mikään muu merkki ei ole loukannut minua pahemmin kuin kaksonen.
mutta on minulla myös pitkäaikainen ystävyyssuhde kaksosnaisen kanssa joka on tosi ihana ihminen. kai niin moni eriasia vaikuttaa ei vain horoskoopimerkki mutta kummasti se on pitänyt myös paikkansa.
kaksosen epäkuotettavuus on täysin uskomatonta ! miten uhmine nvoikin olla niin kiero asiassa kuin asiassa ?- Raju!
Tiedän erään avioparin jolle tulee kohta oikea avioero. Kumpikin on tähtimerkiltään kaksonen, mutta tässä tapauksessa nainen oli se petturi ja mies kiltti.
Nainen oli avioliiton aikana jäänyt pari kertaa kiiinni pettämisestä ja lopulta sai mieheltään kenkää. Nyt mies odottaa lopullista avioeroa.
Oma siskonikin oli ennen seikkailija ja voisinpa väittää, että hänkin oli pettänyt aikoinaan miestään - hän(siskoni) hakia myöhemmin avioeroa sammuneesta avioliitostaan. - sellastanii
Itse olen nainen ja kaksonen, voin kyllä sanoa että olen erittäin uskollinen sille ketä rakastan! Myös luotettava, mutta onhan noita kaksosia jotka osaavat olla hirveitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27410106K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2165809Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1705336PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *824969Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot143242Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe42618- 2122509
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122319Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3742129- 272055