Mooses Paavo Lipponen on laskeutunut

holvihanti

Nahkurin orsilta ja mennyt pitämään puhetta demariveljen patsaaan julkistus tilaisuuteen.
Mainitsi puheessan M.M PIENET MAAT JÄÄ ISOJEN NALKOIHIN JOS EI OLLA NÖYRIÄ EU:LLE.
Lipponen on kuitenkin lahjonut ruotsia sonera verkolla MIKSI ?
Meidän pitäisi liittyä lipposen tarkoittamassa tauksessa venäjään eikä ruotsiin.
Venäjä on suurivalta ja lisäksi ydinvalta sitähän muut euroopan suuret maat uhkaile joten suunta venäjälle eikä ruotsiin.
Me suomalaiset emme ole hömöläisiä.

3

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Real Suomalainen

      Voit pyyhkiä kummallakin. Suomen etuja ajaa vain suomi itse..! Ydinvoimasta, sain tietää että sillä on jo 10-vuoden sopimukset sähkönviennistä Eurooppaan. Siis Eurooppa saa hyödyn , me paskat jotka ei häviä 1000-vuodessakaan. Tämän järjestäjät ja sopimuksen tekijät, linnaan ja omaisus pois, sekä sopimukset uusintaan..! Olikohan tuokaan Suomen etu..? Lipponen malliesimerkki Suomelle haitallisesta politiikosta, hänen päätöksiään ohjaa raha ja mitallit..! Siis se raha mitä itse tulee hyötymään, eikä kansa.

      • huusianna

        Näiden syiden takia Lipposta EI valita presidentiksi ja hyvä niin.

        1.
        - Svenska.nu -järjestön keulahahmo ja puheenjohtaja (vahva pakkoruotsittaja)

        - valehteli elintarvikeviraston sijoituksesta Suomeen

        - venäläisen öljyputken lobbari ja edunsaaja

        - Stasilistalla

        - Pokkasi härskisti Freudenthal rasistimitalin

        - pokkasi 8000€ palkinnon suomalaissen identiteetin vähättelystä

        - pakkoruotsittaja kansan vastaisesti, ei kannata demokratiaa kielipolitiikassa



        Toivon että Lipponen yrittää Ruotsin kuninkaaksi eikä Suomen presidentiksi.
        Hän pitää suomalaista identiteettiä alisteisena ruotsalaiselle identiteetille.

        2. Paavo Lipponen: Mehän olemme ruotsalaisia

        Paavo Lipponen on tunnettu ruotsin kielen puolestapuhuja. Lipponen kertoo, miten hän itse oppi ruotsin, missä taidosta on ollut hänelle hyötyä ja mikä perimmäinen oivallus Suomen suhteesta Ruotsiin meidän tulee tajuta.

        Paavo Lipponen oli 11-vuotias koulupoika, kun hänelle tarjoutui tilaisuus viettää kesä suomenruotsalaisessa perheessä. Hyöty oli molemminpuolinen: Perheen pojat Georg ja Marcus sekä kuopus Louise oppivat Lipposelta suomea, ja samalla kesävieras pääsi osaksi ruotsinkielistä arkea.

        - Kyllähän se sitten auttoi koulussa, vaikka en minä ollut mitenkään erityisen hyvä ruotsin kielessä. En saanut laudaturia, piti cum laudeen tyytyä, Lipponen kertoo.

        Sujuvan ruotsin kielen taidon Lipponen omaksui lopulta poliitikon toimenkuvansa myötä. Lipponen on osallistunut aktiivisesti pohjoismaiseen keskusteluun aina vuodesta 1965.

        - Alku oli todella vaikeaa, kun paneeleissa oli tanskalaisiakin. Varsinkin työssäni sosiaalidemokraattisessa puolueessa käytin kansainvälisissä tehtävissä paljon ruotsin kieltä. Olin tilanteissa, joissa olin viikkokaupalla ruotsalaisten ihmisten keskuudessa; siinä sitä oppi.
        "Mehän olemme ruotsalaisia"

        Paavi Lipposen sekoilu jatkuu täällä....

        http://www.studio55.fi/oikeusjakohtuus/artikkeli.shtml/1207963


        3. Lipponen ilmoitti tiedotustilaisuudessaan osallistuvansa presidenttikampanjaan ensiksi ruotsin kielellä ja vasta sen jälkeen suomeksi.


        Ledarstick: Och samma på finska

        När Paavo Lipponen i går meddelade att han vill bli SDP:s presidentkandidat valde han att gå ut med nyheten på svenska, för att sedan upprepa sitt budskap på finska.

        http://hbl.fi/opinion/ledare/2011-08-12/ledarstick-och-samma-pa-finska



        HS-presidenttigallup: Niinistö selvästi suosituin, Lipponen kaukana takana
        http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/HS-presidenttigallup Niinistö selvästi suosituin Lipponen kaukana takana/1135268916996


        =======
        tiede.fi


        Ottaisitko vastaan Rkp:n jakaman tunnetun rasistin mukaan nimetyn mitalin?
        frudenthal

        http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=615139

        Paavo Lipponen fick Freudenthal-medalj
        http://www.sfp.fi/sv/start/artiklar/article-684-1460-paavo-lipponen-fick-freudenthalmedalj?offset_684=1350&categories_684=35


    • TIMPPA FAN CLUB

      PAAVO LIPPOSELLA ON VIHREÄ TUKKA.ONKO HÄN ULKOAVARUUDESTA?
      MITÄ ON TUKAN ALLA,JOS EI OLE 20 VUODEN AIKANA SAANUT SUOMEN POLITIIKKAA KUNTOON?

      ÄÄNESTÄN MUUTOSTA,IHAN UUTTA VERTA 2012 SUOMEN POLITIIKAN AREENALLE,SIIS TIMO SOINIA!ROIVOTTAVSTI ÄÄNET LASKETAAN OIKEIN JA DEMOKRAATTISESTI,OIKEALLA TIETOKONE-OHJELMALLA?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe