Saanko tietää kuka on isä?

yksin21v

Sain kuulla perjantaina että olen kolmannella kuulla raskaana.

Kiertoni pituus on 31pvä, menkat alkavat aina suurinpiirtein 22.pvä ja loppuvat 25. Näin ollenhan hedelmällisimmät päivät on todennäköisesti ollut kesäkuun 4.-10.? Korjatkaa jos olen laskenut väärin.

Minulla vain sattuu olemaan nyt niin että noiden päivien aikana olen ollut kahden eri miehen kanssa..

Saanko mistään tietää ennen synnytystä, että kumman lapsi on? En ole puhunut isäehdokkaille vielä mitään, raskautta ei juurikaan huomaa kun olen vähän pyöreä muutenkin. En haluaisi isäehdokkaillekaan mitään paniikkia, vaan varmemman tiedon kun ilmoitan..

37

1020

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LUCK

      Hankala tilanne. tsemmpiä sulle kun neuvoja ei ole sulle antaa:(!

    • neuvo teuvon neuvo

      vitun huora!

      • halooghalooaooaoa

        ei nainen ole huora jos harrastaa seksiä. ap ei kuitenkaan ottanut rahaa.


      • !!!!!!!
        halooghalooaooaoa kirjoitti:

        ei nainen ole huora jos harrastaa seksiä. ap ei kuitenkaan ottanut rahaa.

        Mistäs tiedät ? Ja kyllähän tuossa muutamaksi päiväksi on ehkä liikaa isä ehdokkaita.


    • 31+2

      Et saa tietää isyyttä ennen kuin lapsi on syntynyt.

    • ehkäisy!

      Et saa tietää varmasti kuin vasta isyystutkimuksen jälkeen.

    • Salapoliisi hommiin.

      Käy katsomassa osoitteessa www.vau.fi ovulaatio laskurista mikä sinulla on tod. näk ollut se ovulaatiopäivä tuolloin, näin saat hieman viitettä. Voit myös kokeilla laskettuaika laskuria, ja valita kohdan: laske lasketusta ajasta taakseppäin. Myös raskauslaskuri.com on mielenkiintonen sivu. Onnea salapoliisi työhön :) Varmuuden asiaan saa vasta kun lastenvalvoja pyytänyt isä ehdokkaat isyystutkimukseen.

      • Voimia odotukseen.

        Toukokuun menkkasi on siis olleet viimeiset, ja jos ne ovat alkaneet 22pvä on hedelmälliset päiväsi 5-10.6 ja ovulaatiopäivä 8.6 eli lapsi on suurella tod.näkösyydellä saanut alkunsa 8, 9 tai 10.6.2011


      • 28+6
        Voimia odotukseen. kirjoitti:

        Toukokuun menkkasi on siis olleet viimeiset, ja jos ne ovat alkaneet 22pvä on hedelmälliset päiväsi 5-10.6 ja ovulaatiopäivä 8.6 eli lapsi on suurella tod.näkösyydellä saanut alkunsa 8, 9 tai 10.6.2011

        Niin tai noin 5 vrk ennen ovulaatiota...


    • aikuinen nainen

      mitäs menet kakara kännissä pillu auki ympäri kyliä paneskelemaa ilman ehkäsyä ja lapsia tekemään!! Toivottavasti et saa pitää lastasi ku kaupungilla vaan ryypiskelet ja paneskelet roiskeläppä päällä!! Lapsihan oot vielä itseki ja kuriton sellanen

      • miims

        Heh, heh. Siis 21v on kakara?!! No ei tosiaankaan ainakaan kaikki. Itse sain lapseni 19vuotiaana ja hyvin kaikki meni. Lapsen isän kanssa oltiin 10v yhdessä lapsen syntymänkin jälkeen ja sit erottiin mut niinhän ne eroo vanhemmatkin parit.


    • Yksin21v

      Suuret kiitokset kaikille.

      Kiitos erityisesti siitä että olitte niin asiallisia ! Sillä ehkäisyhän on olemassa... Muttei yhtään unohdettua pilleriä. Nythän ne tietenkin jäi pois käytöstä.

      Jos ei muuten vaikeaa, niin sekin vielä.

      Onko muita joille on käynyt samoin? Olisi kiva kuulla miten selvisitte. Minulla ei ole omaisia tädin ja isoveljen lisäksi.

    • wow.wow.

      ...siis sait KUULLA olevasi raskaana...etkös osaa yhtään ihmetellä kun menkat jää pois...

    • VM201

      Minulla tuli "kuukautiset "krtaa vaikka olin raskaana, joten sivistymätön ja kouluttautumaton lopeta se moralisointi täällä ja roikkuminen ja kouluttaudu täällä roikkumisella käyttämälläsi ajalla.KIITOS, T: Veron maksaja

      • tsupatsuu

        Heh! Mennään sitten yhdessä! Veron maksaja...
        (se on muuten yhdyssana tuo veronmaksaja, eli ota se malka/ohranjyvä ensin pois omasta silimästä eli kahesta)


    • Taru27

      Isyystutkimuksessa selviää. Muistan itse kuinka vaikeaa oli aikoinaan, kun en tiennyt kumman lapsi on. Kerroin tosin asiasta kummallekin erikseen, kun muutama kk oli raskauden toteamisesta mennyt, että mikä on tilanne ja tietysti sain kuulla kaikki haukkumiset aluksi moneen otteeseen. Muutama kuukausi meni kertomisen jälkeen niin toinen otti yhteyttä. Oli ns. halunnut sulatella asiaa ihan omassa rauhassa eikä ollut silloin ymmärtänyt minun tilannetta. Toiseen otin yhteyttä uudelleen, mutta hänellä kesti asian sulattelu vähän kauemmin. En tiedä oliko tapani toimia oikea vai väärä, koska varmaan on niitäkin, jotka vasta testin paljastettua pitävät yhteyttä. Itse koin kuitenkin tarpeellisena kertoa kummallekin asiasta rehellisesti. Kovempikin mies siinä lopulta sulaa, kun vauvan saa syliin. :)

      Hyvin päin kaikki kääntyy. :)

    • höpöjen höpö

      oma vika,mitäs jakelet ympäriinsä

    • erichaaa

      kyllä on lapsellista porukkaa tässä ketjussa, taitavat olla kurittomia kakaroita/jakorasioita itse, jotka tuommosia ilkeyksiä kirjottelee, tai ainakaan niillä ei ole kovin kummonen elämä ku edes kehtaa tuommosia tulla tänne kirjottamaan, tahalteen loukkaamaan.

      • ????????

        Ai lapsellista, kyllä tuon ikäisen pitäisi jo tietää miten niitä lapsia ja sukupuolitauteja tulee. Eli kuka tässä se lapsellinen on ?


    • kdfkldfjkdfkddaaaaa

      Kyllä vanhempasi ovat varmaan ylpeitä sinusta, ei voi muuta sanoa.
      Hyvin ovat sinut kasvattaneet, vai oliko äitisi jo hu0ra ? Ei mädännyt omena kauas kuolleesta puusta katoa. Ikävää, että usein sitten lapsi joutuu kärsimään siitä että äiti on tuollainen saastainen ihmisarvoton huora.
      Olet kuvottava!

    • oma vikas

      elä kerro niille, vaan kanna itse vahinkosi.
      -Tietty varattuja miehiä?

    • sairas lehmä!!

      Tee abortti ja auta maailmaa, ettei kaltaisiasi ihraisia kusipäitä tule lisää.

    • huh huh!!!

      Kylläpä muuten on melkoisia kakaroita ollut kirjoittelemassa tänne. Kiva, että ovat itse niin täydellisiä, ettei heille koskaan tapahdu mitään virheitä, vaan aina kaikki menee suunnitelmien mukaan. Niin ei vaan aina käy kaikille elämässä...

      Ja "kuukautisetkin" muuten voi tulla, vaikka olisi raskaana. Kuullut monesta tällaisesta tapauksesta.

      Että jotkut voisi vaikka vähän miettiä ennen kuin alkavat toisia haukkumaan...

    • minä se vaan

      on se kummaa ku kakaroita tänne eksyny lukemaan. jospa ne on saanu tietää olevansa vahinkoja ja pahaa oloaan sitten täällä poraa.

    • vanhan parin toinen

      Ihmisen elämä on aina lahja, vaikka alku olisi millainen vaan. Siksi ilmeisesti olet päättänyt pitää lapsen. Se on oikein.
      Toinen asia on sitten se, kuinka mies/miehet suhtautuvat myöhemmin. Voi olla aika shokeeraavaa kuulla olevansa toinen. Toivon kohdallesi parempaa.
      Omassa aviossani kuulen ajoittain historiastani. Seurustelin aiemmin..

      Uskollisuus on tosi tärkeää parisuhteessa. Myös toistensa tukeminen. Hyvää jatkoa vain yksin, kaksin, mutta ilman kolmatta aikuista.

    • kyynel laakso

      kyseinen henkilö ei varmaan täältä tullut hakemaan haukkumisia....sillä niitä saa muualtakin... ja tosi säälittäviä henkilöitä noi jotka arvostelee ja haukkuu. mut näyttääpä vaan kuinka tylsä ja vaikee elämä heillä ittellään on. mut itte en kyseiseen asiaan osaa neuvoja antaa.....muuta ku et pidä lapsi ja anna sille paljon rakkautta :)

    • Kerranpolultaeksynyt

      Kurja tilanne, mutta lohduttaudu sillä ettet ole ainoa etkä viimeinen äiti tämän pallon päällä joka ei tiedä lapsensa isää. Sinä sentään haluat sen selvittää, se on hienoa :)
      Isyystestin voi tehdä vasta, kun lapsi on syntynyt. Sitä veritestiä ei vaan oteta ihan heti, kun lapsi on syntynyt. Minusta se aika oli tosi pitkä (ainakin vielä viisi vuotta sitten). Mutta teidäthän, että on olemassa sellaisia luotettavia sylkitestejä, jonka voi tehdä vaikka heti, kun lapsi on syntynyt? Tulos tulee kahden viikon päästä. Tämä testi ei ole juridisesti pätevä, joten veritesti otetaan varmaan joka tapauksessa, mutta lyhentää se piinaavaa odotusaikaa niin sinun kuin isäehdokkaiden osalta.
      Onneallista odotusaikaa!!!

    • ihanaäiti

      Melkonen vipeltäjä olet ollutkin.Kävin nuorena paljon baareissa kavereita näkemässä,MUTTA 15 vuotta sitten ei menty seksi mielessä kuten nykyään.Tytöt oppii salakavalasti äidiltä kaiken....kuten liikunta opitaan tai panopuuna oleminen tai juominen.Minä en saanut nuorena ryypätä kuin salaa ja olen nyt yli 30v raitis.Olen huomannut myös tyttäreni matkii minua.On hyvin tärkeää olla esimerkkinä lapsille.En tiedä onko nainen jolle on tulossa lapsi "ei tietoa kenelle" kypsä äidiksi.Tiedän monta esimerkki tapausta joilla äidin ongelmat jatkuu tyttärellä.Ei ole epä kypsää olla huolissaan lapsista.En minäkään haluaisi syntyä kelle tahansa.

    • plaa plaa

      miksi olet sit ollut kahden kanssa??????!!Q

    • sdasd

      Nyt meillä veronmaksajilla on sitten kohta kaksi turpaa ruokittavana.

    • onnellista odotusta

      Kauhean ilkeää kirjoittelu odottavalle äidille! Ihan normaalit naiset ja miehet eivät nopin kirjoita. Kaikken ärhäköimpiä ovat ne, jotka eivät itse saa lapsia. Voi heidä syyttelyään ja ilkeilyään etc. Ällä kuitenkaan välitä, hyvä odttava äiti.

      Ovatko isä-ehdokkaat muuten sopivia isiksi? Ovatko naimisissa tahoillaan? Aina ei ole tarpeen edes kertoa isälle, koska isä saattaa aiheuttaa vaan hankaluuksia. Jos ei ole sitoutunut sinuun, niin voi olla vaikeaa sitoutua myös lapseen. Mietihän tätä ihan rauhassa ja ajattele omaa ja lapsesi tulevaisuutta. Onhan niitä paljon yhden vanhemman perheitä eli lapsella on vaan joko äiti tai isä.

      Minä kasvatin lapseni yksin. Helppoa ei aina ollut, mutta sain hyvän tukiverkoston ympärille. Parempi se oli kun huono isä!

      Muuten..voisit hiukan alustaa niiden isäkandien kanssa kertomalla vaikkapa jostain kaverista, jolle olisi käynyt niinkuin sinulle. katso miten he suhtautuvat.

    • yksinodottaja3

      Aivan järkyttävää luettavaa AIKUISTEN ihmisten kirjoittamana. Hävettää teidän kaikkien puolesta!!!!!

      On tällä aloittajalla nyt jo muutenkin vaikeaa, kantaa lapsensa yksin, ilman että täällä moralisoidaan ja huoritellaan. Voi jumalauta mitä sakkia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      Toivon sinulle aloittaja pelkkää hyvää ja toivon että isä selviää, sinuna olisin rehellinen ja kertoisin asiasta. Nyt. ennenkuin saavat raskauden selville muuta kautta.

    • yksinodottaja3

      Aivan järkyttävää luettavaa AIKUISTEN ihmisten kirjoittamana. Hävettää teidän kaikkien puolesta!!!!!

      On tällä aloittajalla nyt jo muutenkin vaikeaa, kantaa lapsensa yksin, ilman että täällä moralisoidaan ja huoritellaan. Voi ********* mitä sakkia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Toivon sinulle aloittaja pelkkää hyvää ja toivon että isä selviää, sinuna olisin rehellinen ja kertoisin asiasta. Nyt. ennenkuin saavat raskauden selville muuta kautta.

    • MamaBearGotton

      V***u, mikä uuvatti. Joo saat toki tietää mahd. isä ehdokkaan, kun muksukaan ei oo viel pompannu tussusta ulos. Yleensä selvännäkijät ovat ollee erittäin luotettava lähde kertomaan sinulle kumman lapsi mahtaa olla kyseessä kannattaa koittaa tai, vaikkapa tarot.

    • yksinodottaja4

      Kerro isäehdokkaille et "tää on joko sun tai b:n, jota myös nain samalla viikolla", niin voit varmuudella kertoa lapselle et isi asuu Ruotsissa.

    • Pollyline

      Sehän onkin niin loistavaa, ettei kukaan täällä ole KOSKAAN, siis KOSKAAN ollut sängyssä kahden eri miehen kanssa saman kierron aikana.. !! Ette tiedä ap:n tilannetta, jospa toinen oli vaikka ex-poikaystävä ?? TAI MITÄ HE*VETTIÄ SITTEN VAIKKA EI OLISIKAAN OLLUT ?! Kyllä ihmisellä on oikeus nauttia omasta kehostaan ja seksuaalisuudestaan juuri niin monen kanssa kuin huvittaa.

      Se ei tee ihmisestä vastuutonta, jos on harrastanut seksiä kahden eri ihmisen kanssa. Pitäisikö sitten pidättäytyä jos ei ole suhteessa ?

      Itselläkin vilkas seksuaalihistoria, mutta nyt vakiintunut ja vauva tulossa. Eikä merkkiäkään entisestä. Olen sitä mieltä, että pitäkää ihmiset hauskaa niin kauan kun voitte ( ei vastuuta kenestäkään taikka kenenkään tunteista, eli ei miestä tai lasta). " Ei se järvi soutamalla kulu " Vai kuinka ? ? !

      Äläkä ap välitä aikaisemmista kommenteista, oma on kehosi.

    • Anonyymi

      Sitä ei tiedä kukaan sukua.
      Isä syö mäsyttää liikii rasvaa tytär on isä korva rähjää välillä äidille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe