Harkitsen liskon hankkimista , mikä skinkki olisi hyvä aloittelijalle? Mieluiten joku sellainen, jota voisi pitää kädessä, ja joka ei pure. Gekkoa en halua, sillä kaverillani on sellainen ja kun koitin nostaa sitä, niin sillä oli täysin lötkö maha ja tunsin sen ohuet kylkiluut ja ja ja sitte jos mulla olisi gekko nii kumminkin mä vahingossa tekisin sille jotain... skinkit ovat hieman jäykempiä...eli mitä mitä skinkki lajia suosittelisitte? hiekka skinkki? berberiskinkki? kertokaa samalla valitsemasta skinkistä hoito ohjeita, terran kokoa, ja sisustusta :)
KIIIIIIIIIIIIIIITOS ETUKÄTEEN KAIKILLE VASTAAJILLE!!! =)
Mikä skinkki aloittelijalle?
SKINKKIFANI
3
1152
Vastaukset
- t
silmäskinkki paraatiisilintu 55e
- Käärmemies
Paratiisilinnun skinkki on todennäköisesti luonnosta kerätty.
Osta skinkki kotimaiselta kastavvajalta. Esimerkiksi http://www.herppi.net/keskustelu/6-myydaeaen/370948-algerianskinkin-ja-berberiskinkin-poikasia-ja-terraarioita
Herppi.netistä ja kasvattajalta saat myös ohjeet ja vinkin liskon hoitoon. - lkl,kih
Barbarskinkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745048- 332821
- 402564
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261963Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401892- 951742
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291739- 1661603
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241358Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220