Hei!
Olen todella huolissani pojastani. Hänellä ei nyt ole kaikki hyvin, vaikka muuta yrittää esittää. Paraneeko asunto ja työasiat? Myös hänen ihmissuhteensa näyttävät vaikeilta. Olen huolissani myös hänen terveydestään.
Keskiyölle!
17
82
Vastaukset
- Keskiyö
Hei
äiti on aina äiti, siitä ei pääse mihinkään. ja sinä tunnet poikasi parhaiten koko maailmassa.
hänellä on ollut raha-asioissa huolimattomuuksia ja sitä mukaa on tullut hieman vaikeuksia. ei kuitenkaan sellaisia, mitä ei voisi korjata.
vakituiseen työhön hänen tulisi kiinnittää kaikki energiansa, se on ainoa pakotie ongelmista.
asunto on kiinni työn tuloksesta, eli työn näen kaikkein tärkeimpänä tällä hetkellä.
ihmissuhteissa näen hänet pehmeänä ja peräänantavana tyyppinä. hän ei ole agressiivinen. enemmänkin myötäilijä tunneasioissa.
terveysasioissa hän ei nyt kuuntele ketään, koska on niin väsynyt ja kyllästynyt olotilaansa.
hänen iässään terveys vielä korjaantuu pienen laiminlyönnin jälkeen, voimavarat uusiutuvat, älä sinä huolehdi liikoja. mutta luottamusta hänellä ei paljoa ole, on joutunut jollakin tavalla petetyksi. - sininen kuu
Kiitos vastauksestasi! Poikani on todella joutunut juuri äskettäin appivanhempiensa pahoin pettämäksi. Siitä asunto-ongelmatkin johtuvat. Juuri nämä vaimon vanhemmat ovat pahasti vahingoittaneet poikani elämää monella tapaa.
- Keskiyö
Hei
ovatkohan he peruneet lupaamansa avun tai takauksen, jotakin sellaista tulee mieleeni. he eivät muka muista mitä lupasivat. kamalia ihmisiä, kyllä he sisimmissään tietävät että väärin käyttäytyvät.
toivon kovasti, että vaimo ei käännä kelkkaansa vanhempiensa toivosta, vaan että hän ymmärtäisi tukea miestään. koita sinäkin hieman rauhoittua! laita kynttilä palamaan aina, kun tarvitset apua. - sininen kuu
Kiitos Keskiyö!
Asiat ovat juuri noin ja itsekin kauhistuin, onko asioiden takana poikani ja hänen vaimonsa eroittaminen, koska he eivät suostu alistumaan näiden appivanhempien tahtoon, eli uskovaisiksi heidän tahtomallaan tavalla, ja siksi he todella peruivat sovitun asian. Poikani oli maksanut lyhennyksinä taloa näille ihmisille, ja kun talo oli melkein maksettu, heidät sanottiin irti ennen lopullisten papereiden tekoa.
Haluaisin auttaa poikaani, mutta en tiedä, miten? Hän menetti hyvän työpaikkatarjouksenkin näiden ihmisten vuoksi. Tuntuu niin kohtuuttomalta tuo kaikki. - Keskiyö / tuntijasi
Hei
tuo oli kohtuutonta oppirahaa, jota poikasi joutui maksamaan.
mutta usko, että nämä oppivanhemmat joutuvat myös vielä maksamaan oppirahaa omasta käytöksestään.
kun välit on rikottu, niin niihin jää ikuisesti särö. sitä ei voi myöhemminkään ostaa rahalla. ja tuo omaisuus ei tuo onnea näiden appivanhempien taloon, senkin näen selvästi.
voisin myös tehdä sinulle pitemmän katsannon joskus, jos se sinua kiinnostaa. - sininen kuu
Kiitos, Keskiyö! Kyllä kiinnostaisi pidempikin katselmus.
- Keskiyö
Hei
no minä en voi laittaa s-postiosoitettani tänne. mitenkähän nyt? - sininen kuu
Hm...En uskalla laittaa sähköpostiani tänne minäkään. On hiukan liian julkinen paikka. Mutta kiitos edelleen todella hienoista ja todellisia kykyjä osoittavista vastauksista.
Toivon sinulle onnea ja menestystä auttamistyössäsi! Kummallista, kuinka näillä palstoilla kirjoitellaan mitä törkeimpiä kirjoituksia niitä poistamatta. Mutta kun on hyvästä tahdosta ja auttamisesta kysymys, sitä ei sallita. Kiitos sinulle, olet kiltti ihminen.
siellä profiilissani on minun osoite, jos joskus tahdot kirjoittaa. käytä silloin tuota samaa nimimerkkiäsi.
t: Keskiyö- sininen kuu
Hei, Keskiyö!
Vastasit tuolla aikaisemmin näin: "toivon kovasti, että vaimo ei käännä kelkkaansa vanhempiensa toivosta, vaan että hän ymmärtäisi tukea miestään. koita sinäkin hieman rauhoittua! laita kynttilä palamaan aina, kun tarvitset apua."
Tästä sinun kertomastasi tietämättä toinen lapsistani kertoi tänään, kuinka kriisissä puheena olleen pojan ja hänen vaimonsa välit ovat appivanhempien vuoksi.
Olen todella huolissani asiasta, kuinka kaikki lopulta päättyy? Hei
tilanne on todellakin tulehtunut. poikasi on vahva ihminen, mutta hänen hermonsa ovat nyt venyneet niin pitkiksi, että enää niitä ei voi venyttää. hän mieluummin luovuttaa, kuin taistelisi tuollaista armeijaa vastaan.
asian selvittely jatkuu vielä.
Kiitos, Keskiyö! En tiedä, kuinka pojalleni kävisi, jos appivanhemmat saavat tahtonsa perille. Olisin toivonut että näet lopputuloksen, voidakseni valmistautua mahdolliseen poikani ja heidän lastensa tukemiseen, jos pahin tapahtuisi ja appivanhemmat saavat tahtonsa perille.
Hei
kyllä minä näen eteenkinpäin, mutta en jaksa kirjoittaa tässä niin pitkiä tarinoita. tässä yleisellä palstalla kirjoitan vain lyhyempiä katsomuksia.- sininen kuu
Hei!
Kysyin tässä aikaisemmin sinulta näitä asioita, mutta en saanut silloin vastaustasi! Olin nimittäin maksanut sinulle jo niistä, siksi katsoin oikeudekseni kysyä näin jälkikäteen vielä samaa asiaa.
Tällä en kyseenalaista osaamistasi, mutta 80 euroa olisi liikaa muutamista kysymyksistä. mikä ihme sinun nimimerkkisi on? käyttäisit sitä samaa että tuntisin sinut. en muista että olisin katsonut lasten asioita.
Niin, et olekaan. Kysyin lapsistani yksityisesti, mutta en saanut vastausta. Tietenkään et voi muistaa juuri sen vuoksi.
Olen muuten itsekin toiminut näkijänä, saaden siitä hyvää palautetta. Katsoin kuitenkin, ettei se ole minun tieni, vaan aivan muut tehtävät odottavat minua. Omista asioistani en paljon tiedä, mutta toisten sisintä ja ajatuksia ymmärrän helposti. On valtavan helppo lukea toisia sanoista, eleistä, ilmeistä, ja varsinkin, jos toinen avaa itsensä kysymyksillään. Silloin erehtymisen mahdollisuus kertoessa asioita on hyvin pieni, varsinkin jos pitäytyy hyvin lennokkaista kertomuksista.
Maksu oli vapaaehtoinen, sillä en tahtonut ottaa rahaa jo ehkä muutenkin vaikeuksissa olevilta ihmisiltä.
Sillä niin on, että ihmiset, jotka hakevat apua näkijöiltä, ovat useinkin vaikeuksissa.
En mitenkään edelleenkään tahdo loukata sinua, mutta aivan pienoinen rahanhakuisuus sinulla kuitenkin on. Etenkin seuraava repliikkisi kertoi asian selkeästi! "kyllä minä näen eteenkinpäin, mutta en jaksa kirjoittaa tässä niin pitkiä tarinoita. tässä yleisellä palstalla kirjoitan vain lyhyempiä katsomuksia."
Tätä tekstiä ei varmasti monikaan lue, joten en usko sen häiritsevän auttamistyötäsi. Toimin, kuten omatuntoni ja sisimpäni kertoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122