Hei!
Otan kantaa kun sattumalta tuli asiaa Noormarkun terveysasemalle!!!!
Kyllä olisi terveystarkastajilla sinne työntäyteinen päivä. Siis kun ovesta menee sisälle täysin homerakennus !!! Pienet lapset käyvät...vanhukset.....odottavat äidit...hyvät Noormarkkulaiset tehkää nyt jotain ja täytyy ihmetellä miten sellaisessa oloissa työntekijät pystyvät olemaan siellä 8 tuntia työssä kun ilma ei kulje lainkaan......ja kauhea haju....olen itse altistunut homeelle ja tiedän mistä kirjoitan....
nim. Porilainen
Noormarkun terveysasema
29
4135
Vastaukset
- hohhoh.........
Ai,olen itse asioinut ko.keskuskessa jotakuinkin 30vuotta,enkä ole aistinut minkäänlaista homeen hajua..milloinkaan :) ja luultavimmin kyllä terveyskeskukset on aika syyninkissä..
- huhhuh!
Taitaa "mumma" ollut tosi pahasti altistunut....on se hyvä, että toiset tietää kaiken.
- ljljl
Itselläni ei myöskään paikasta ole mitään huonoa sanottavaa, ainoastaan ikävää on lääkärien vaihtuvuus, mutta tuskin se homeesta johtuu :)
- juustomiäs
älä mittää sa!! se homeenhaju" tuli herkkään nokkaasi" varmaan niistä ihanista homejuusto voileivistä" joita kahvilasta nenääsi tuli? olet näemmä aika"nättinokkainen pikkusielu??
- mumma Porista
juustomiäs kirjoitti:
älä mittää sa!! se homeenhaju" tuli herkkään nokkaasi" varmaan niistä ihanista homejuusto voileivistä" joita kahvilasta nenääsi tuli? olet näemmä aika"nättinokkainen pikkusielu??
Sinulle "juustomiäs" aika varma nokka mulla on kun on itse ja neljä lastani aikoinaan sairastunut hometalossa ja iäksi jääneet sairaiksi hometalon ansiosta.............ei mikään leikin asia todellakaan.................
- Vaihtuvat
Onko siellä vielä se lyhytkasvuinen lääkäri? Melko koppava.
- sdvvf
on se
- Paneeli auki.
Suurin osa kuntien rakennuksista on kosteusvaurioisia.
Viranomaisille potku. Ovat aiheuttaneet osaamattomalla rakennuttamisella suuret vahingot.
Huonot rakennukset aiheuttavat velkaantumista ja sairastumisia. Kunnat maksavat vuosikymmenet rakentamis- ja korjaamisvelkaa. Ja asukkaiden verot pysyvät korkeina. Tämä ei ole enää vältettävissä.
Muutos rakentamisen mölöön osaamiseen on saatava nyt. Sitten 40 vuoden kuluttua voi verotus aleta homekorjausten ja uudelleenrakentamisen päätyttyä.
Ei ollut MTV3:n vaalipaneelissa mitään aiheesta. - sileeks koko paska
Noormarkusta tulis ihan hyvä parkkipaikka jos koko paska lanattaisiin tasaseks.Aivan turha paikka muutenkin.
- porvarialue
noh noh...sosialisti!! hyppääs ny sielt meri-porist siihen porin linjojen bussiin,tulet keskustaan ja liftaat tänne noormarkkuun. eihän sulla rahaa ole?? tule tänne katsoon miten RAHARIKKAAT elelee!! tervetuloa.....
- vähäniikuhakuses
porvarialue kirjoitti:
noh noh...sosialisti!! hyppääs ny sielt meri-porist siihen porin linjojen bussiin,tulet keskustaan ja liftaat tänne noormarkkuun. eihän sulla rahaa ole?? tule tänne katsoon miten RAHARIKKAAT elelee!! tervetuloa.....
jaa n,markku porvarialue? voitko tarkentaa missäpäin siel? :DDDDD
- Kellahden porvari
porvarialue kirjoitti:
Hei noormarkkulainen "porvari", kyl Pihlavan Kaunismäessä komeemmi asutaa ku Noormarkun "öky"talois yhteensä. Enneku alat puhuu pahaa Porin alueista ni käyppä paikanpääl kattomassa.
- porvarialue
Kellahden porvari kirjoitti:
Hei noormarkkulainen "porvari", kyl Pihlavan Kaunismäessä komeemmi asutaa ku Noormarkun "öky"talois yhteensä. Enneku alat puhuu pahaa Porin alueista ni käyppä paikanpääl kattomassa.
emmää mittää pahhaa puhukkaa?mää sano vaa tottuksii! joku sano vaa et koko meri-pori on tehty" köyhän antin"" ja pigmentti-tehtaan" varastamista puu materiaaleista! ei meil tääl porvari" alueel tommost toimintaa oo ollu koskaan?tääl o kaikki nii kovi hyvi.tul ny kattoo tän, tul jo!!!
- Noormarkkuses
Eihän siellä asu kuin jotain autovarkaita ja naulapäänuorisoa.
- Make Nord
Aloittajalle tiedoksi. Meillä täällä maalla ei ole niin väliä jos joku räkäsee tai piarasee yhteisissä tiloissa. Me ja meirän mukulat on tommosille hianopiaruille immuuneja.
- Keino kyykyttää kunn
Kreikan hätätilanteen mukaisesti Suomessakin sijoittajat voisivat ottaa vastuuta suteen menneestä rakentamisesta.
Rakennusteollisuus on kuitenkin ollut asiantuntijana ellei peräti lobbarina lakeja säädettäessä. Nythän näyttää että rakennuksella voi tehdä millaisen kuprun tahansa joutumatta mitenkään vastuuseen. Kunnat korjaavat homekouluja velaksi ja kuntalaiset maksavat veroina niitä vuosikymmenet.
Vaalit tulossa tentatkaa ehdokkaita. Kysykää kuka pistää vastuuseen rakennustarkastajan, kunnan teknisen johtajan, vastaavan mestarin ja rakentamispäätöksen tekijät - nekin ovat tunaroineet. - nainen
Satuin vahingossa tähän ketjuun ja en voi kun ihmetellä tuota ketjun avaajaa.Olen kolmenkymmenen vuoden aikana käynyt lasten kun itseni takia kyseisessä keskuksessa ja voin todeta,ettei siel kyl homeenhajusta ol tietookaa.Aikoja on ollut päivän joka lähtöön,mutta likaista siellä ei ole.Päivisin siellä näkee varmasti siistijät töissä,kun vaan pitää silmä'nsä auki ..Lattioita putsataan koneen kanssa niin aamupäivällä,kuin iltapäivälläkin..Olen itse asunut myös home asunnossa neljä vuotta ja voin sanoa ,että minun nenäni on hyvin tarkka havaitsemaan erilaisia tuoksuja ja EI koskaan ole huomannut homeen hajua kyseisessä terveyskeskuksessa...Palvelun olen saanut aivan loistavan en voi muuta kuin kiittää lämpimästi..,niin lääkäreitä,kuin muuta henkilökuntaa..
- mummeli
Aloittaja vastaa..herranjestas ei kai homevaurio siivouksesta olekaan kiinni...
ja ellet jo ovella haista homeen hajua niin turha sanoa että tiedät hometalosta altistumisesta yhtään mitään...
ja homevaurio ei myöskään koske terveyskeskuksen palveluita..HOMEVAURIO on siellä työskenteleville ja siellä asioiville vaarallista..
Noormarkun terv.kesk. henkilökunta voisi ihan tehdä kyselyn onko henkilökunnalla oireita...voisin vaikka vannoa että on...turha menettää terveyttään työpaikan takia...vaikka kukaan ei uskallakkaa ääneen sanoa ettei vaan työpaikka mene alta.. - HOME
VIELÄ LISÄÄN ETTÄ TAIDAT IHAN ITSE OLLA SIISTIJÄ KO.PAIKASSA.
EI OLE SIIS KYSE SINUN TYÖPANOKSESTASI.
NUOLESKELUN VOIT JÄTTÄÄ MUILLE..
- Mikkihiiri
Oi jesus auta, mein navetas oli aina hometta, oikein valui pitkin seiniä, emmekä sairastuneet lehmät eikä muu porukka. Muutama kasvoi oikein pitkäksi ja terveeksi pojaksi.
Joillan on jokin pakkomielle aina homeesta kun jonkun muun hajun tunnistavat kuin iänikuisen ketsupin tai ranskalaiset.
Vai on se lyhyt leuhka vielä siellä?. Ei ole sitten homekaan latistanut. Se ei ainakaan kaikiin pure, jos sitä onkaan.- oma lapsi
Ei ole homevauriot ja homeesta tulleet sairaudet mikään leikinasia.
Sellaisetkin ihmiset joiden lapset päiväkodeissa ja kouluissa sairastuvat eliniäkseen. Sen huomaa vasta sitten kun oma lapsi on kyseessä.
- kärsijä
Ei sitä muuten raatokammariksi kutsuttaisikaan..
- Anonyymi
Entä potilaat, jotka ovat siellä viikko- ja kuukausikaupalla?
- Anonyymi
En tiedä vuosien takaisista oloista.
Nykyään olot ovat oman kokemukseni mukaan kunnossa.
Olin siellä toipumassa leikkauksen jäljiltä toista viikkoa ja henkilökunta oli tarpeeksi mukavaa ja hoito hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä vuosien takaisista oloista.
Nykyään olot ovat oman kokemukseni mukaan kunnossa.
Olin siellä toipumassa leikkauksen jäljiltä toista viikkoa ja henkilökunta oli tarpeeksi mukavaa ja hoito hyvää.Sait siis kunnon hoidot :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait siis kunnon hoidot :D
Sain tarpeellisen hoidon. Leikkauksen jäljiltä oli hyvä, että pääsin varovasti nousten ylös sängystä.
Hyvännäköisiä naisiakin siellä oli töissä. Heidän toimeenkuvaansa kuului sairaanhoito ja ruuanjakelu
Toisenlaiset hoidot kuuluvat sairaalan ulkopuolelle.
- Anonyymi
Homesairaus luokitellaan suureksi osaksi luulosairaudeksi.
- Anonyymi
Luulosairaus taas luokitellaan suureksi osaksi mielenterveyssairaudeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803