Missä pääkaupunkiseudulla on paras paikka ostaa rst- ja hst ruvveja/pultteja jne ?
RST- ja HST ruuveja
18
4806
Vastaukset
- Tääl-tä
Ruuvisalo Oy, Karjalankatu 16, Vallila.
Heillä on todella kattava valikoima.- Ihmeen nopea
On tämä internetti ihmeen nopea väline. Yksi kysyy pääkaupunkiseudun parasta ruuvikauppaa ja heti minuutin kuluttua saadaan jonkun never-heard kaupan nimi näkyviin...
- tai täältä
Ruuvihankinta Malmilla, Pekanraitti taisi olla osoite. Autolla ajetaan Ormusmäentien päähän, Pekanraitti on kävelykatu. RST-ruuveja eivät tosin varastossa pidä, eikä sellaisia pidä veneeseen laittaakaan.
- vähän mutuakin
Mainostetaan vähän Biltemaakin. Hyvä HST-valikoima ja hinnat sopivat. Spesiaalitarpeet sitten Vallilasta tai Malmilta. K-Rauta on kallis ja luultavasti Bauhauskin.
- vielä yksi
vähän mutuakin kirjoitti:
Mainostetaan vähän Biltemaakin. Hyvä HST-valikoima ja hinnat sopivat. Spesiaalitarpeet sitten Vallilasta tai Malmilta. K-Rauta on kallis ja luultavasti Bauhauskin.
Maritim
- laatuongelmia?
vähän mutuakin kirjoitti:
Tuota mainostasi en ottaisi vakavasti. Voisitko selittää, miksi ko firmasta ostamani hst-pultit ovat jo kahden Pohjanmeren reissun jälkeen ruosteessa? Mistä maasta Bilteman tuotteet ovat peräisin? Miksi AISI 316 ei tunnu olevan sama materiaali, kun verrataan vaikkapa saksalaista ja kiinalaista ankkuriketjua?
- lopullinen hinta...
laatuongelmia? kirjoitti:
Tuota mainostasi en ottaisi vakavasti. Voisitko selittää, miksi ko firmasta ostamani hst-pultit ovat jo kahden Pohjanmeren reissun jälkeen ruosteessa? Mistä maasta Bilteman tuotteet ovat peräisin? Miksi AISI 316 ei tunnu olevan sama materiaali, kun verrataan vaikkapa saksalaista ja kiinalaista ankkuriketjua?
Tuo mainos siis viittasi Biltemaan, ei Maritimiin. Jos tekee hintavertailuja, kannattaa ottaa matkakulut mukaan laskelmiin. Biltema on muuttanut kauas, muut ruuviliikkeet ovat lähempänä stadia. Keskustelun aloittaja taisi puhua pääkaupungin alueesta... Se Karjalankadun ruuvikauppa on minullekin tuttu. Kannattaa joskus poiketa, vaikkapa käydessä tarkastuttamassa sammuttimensa lähistöllä olevassa Makon sammutinhuollossa.
- merivesi1
Vanhaan keskusteluun pakko lisätä... Bilteman ruuvit ei ole happosta nähnytkään. Myyjä parat ei tienny hapon ja rosterin eroa.. Kaikkihan sen tietää miten se katotaan onko mitä materiaalia tavara, vaan bilteman myyjille ei sitääkään ole kuka viitsinyt opettaa....
- dfgy
Siis väität että Bilteman merkintä ,haponkestävä A4, on väärennös?
- A4 on A4
dfgy kirjoitti:
Siis väität että Bilteman merkintä ,haponkestävä A4, on väärennös?
Bilteman A4-tarvikkeet ovat ihan samaa kamaa kuin muuallakin, luultavasti samasta tehtaasta.
Tarvikkeet vain on pakattu ja sijoitettu myymälässä niin, että on helppo ottaa vääriä. Sitten ne tietysti ruostuvat.
Bilteman valikoima ei myöskään ole kaksinen, eivätkä myyjät tiedä kamoista mitään.
Suosittelen ehdottomasti ja täysin varauksetta Vallilan Ruuvi-Sävettä Karjalankadulla. En ole ison purjeveneen purettuani ja koottuani (kirjaimellisesti) vielä kertaakaan lähtenyt sieltä tyhjin käsin.
- Suht suppea valikoim
Itselläni kahdeksanvuotias ankkuriketju Biltemasta ja paljon ruuveja veneessä vuosien varrelta samasta paikasta, ei niissä kyllä ole ruostetta ilmaantunut vähääkään. Kerran erehdyin ostamaan jotain venetarvikkeita Clas Olssonilta (8 v. sitten) ja ne ei kestänyt viikkoakaan ilman ruskeaa pinnoitetta. Maineen voi menettää vain kerran. Harmi että Espoon Biltema muutti niin kauas, pikkuostokset kannattaa suorittaa Maritimissa joka myy sitä Bilteman ruuvia uudelleenpakattuna kolminkertaiseen hintaan.
- merivesi1
En väitä väärennökseksi vaan happonen ja rosteri on sellaisia aineksia että niitä on montaa eri sorttia. Nämä ruuvit saattavat jossainmäärin täyttää jotku normit. Sinä puhut niin asiantuntevasti että ota sieltä työpaikaltasi testeri ja mittaa mitä materialia ovat. Minulla näytti ainakin jotain aivanmuuta kuin olisi hapossa pitänyt. Samasta tehtaasta eivät tule muiden "ammattikauppojen" ruuvien kanssa. Bilteman ruuvit, pultit ja mutterit tulevat tod.näk. tuolta kaukaa kiinan suunnalta ja siellä ei ole niintarkkaa kontrollia. Ja joissain tapauksissa se ns. ruoste on siirtymäruostetta niinkuin varmaan tiedätkin. Aika moni pöljä jopa veneilijöistakin säilyttää kirkkaita metalleja samassa kasassa mustien kanssa....
- Kiinasta tullaan
Meinaatko, että Maritimin ruuvit tulevat jostain muualta kuin "kaukaa Kiinan suunnalta"?
;-) - merivesi1
Kiinasta tullaan kirjoitti:
Meinaatko, että Maritimin ruuvit tulevat jostain muualta kuin "kaukaa Kiinan suunnalta"?
;-)Väitän koska olen myynyt sinne ruuveja, pultteja ja muttereita. Maritim osaa kyllä hinnoittelun.....
- Kiinasta tullaan
merivesi1 kirjoitti:
Väitän koska olen myynyt sinne ruuveja, pultteja ja muttereita. Maritim osaa kyllä hinnoittelun.....
Sinultako ovat tulleet ruuvit, joissa on PH- ja PZ-kantoja sekaisin? Tämä on todella hankala piirre Maritimista ostettaessa, jokainen ruuvi pitää tsekata erikseen, pelkkä koko ja tyyppi ei riitä. Kannan tyypistä riippumatta Maritimin ruuvien kannoissa on myös erittäin väljät toleranssit. Tämä on huono juttu, koska A4-kaman kanssa ruuvari ei saisi lipsahtaa kertaakaan.
- Joakim_
Millaisella laitteella noita testaat? Osaako se oikeasti kertoa jotain muuta kuin magneettisuuden tms.?
Ei minulla ole Bilteman A4 ruuvit ja pultit ruostuneet, mutta ovat melko pehmeää laatua. Tosin en ole hirveästi sieltä ostanut noita. Halvemmalla saa vaikkapa Laivasähkötyöstä, josta tilasin isohkon valikoiman pari vuotta sitten. Ei ole nekään ruostuneet.
- merivesi1
Nyt ei osunut oikeaan. Ruuvit joita myyn on torx kannalla. Taitaa olla maritiimikin sortunut halpoihin kopioihin. Toki olen myynyt kyllä ruuvierän jossa oli tasakanta ja ristipäitä sekaisin, en vaivautunut edes katsomaan oliko PH tai PZ ristejä....Ainoa kerta kun tilasin idästä ruuvit, ja varmasti viimeinen. Niiden ihmisten kanssa on aikas vaikeita nuo rekkulit.
- Vanhan korjaaja
Itse ostan kaikki Espoon Pultista. Masalantie 410. Kirkkonummi. Ei välttämättä halvin, mutta järjetön valikoima ja taatusti laatutavaraa. Palvelu myös kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882148
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161331ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191245- 351116
- 261078
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3231061- 781013