Kunhan vaan ...

... kysyn.

MB:stähän winkkarirahaa vapautettiin englantilaisen tuomioistuimen päätöksellä jotain 340.000 €uroa. Ne rahat käsittääkseni maksetaan (en ole lomalla kaikkea lukenut) Pitkäsen setän asiakasvaratilille, josta Pitkäsen setä jakaa ne edelleen ko. henkilöille. Pitkänen tietenkin ottaa varoista ekana omat palkkionsa päältä pois. Saattavat olla melkoiset niillä, joiden palkkioita ei veronmaksajat maksa. Ymmärtääkseni valtion kustantamassa puolustuksessa on jotkut rajat, ettei pulustus voi laskuttaa ihan mitä vaan.

Varoihin saattaa kohdistua petetyksi itsensä tuntevien jäsenten vaatimuksia, sekä tietty Suomen valtion vaatimuksia, joten voutikin on haaskalla. Tosin rahathan voidaan viekkaudella ohjailla sellaiselle tilille, mistä ne ehditään siirtää turvaan Suomen viran omais rikollisilta. Vai voiko? Onko ne lain mukaan ohjattava sille jäsenen tilille, mistä ne ovat MB:hen lähetettykin? Onko Pitkäsen setän pidettävä rahat tilillä siihen asti, kunnes asia on Suomen tuomioistuimissa käsitelty? Eli niitä ei ole lupa jakaa ainakaan sellaisten kohdalla, jotka ovat epäiltyinä ja joihin kohdistuu vaatimuksia?

Jos Pitkänen kuittaa palkkionsa pois päältä ja jakaa rahat jäsenille, niin eikö siinä ole pelko, jotta jos joltain karhutaan koko summaa, niin hänen velakseen se jää kokonaisuudessaan ja hän ei voi vähentää Pitkäsen setän palkkio-osuutta saatavasta? Melkoisen ovela veto Pitkäseltä turvata tilanteessa: "kävi miten köpelösti tahansa", niin hän on omansa pois saanut..

Ja mitaan ette voi...

28

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisätäänpä vielä..

Vähennetään Pitkäsen palkkion lisäksi kulut, matkat, hotellit, taksit ...
      Lisäksi vielä Englannin pään avustajan palkkiot ja kulut.

Varmaankin edullista Lontoossa.

• Unohda palautukset

Vouti ei voi olla haaskalla: Valuuttakauppias pisti asiasta jo päänsä pantiksi.

Kaikki palautuksen saajat olivat pelkkiä hängäraundeja, Valuuttakauppiaan mukaan myöhästyneitä tampioita, eivät siis edes vielä tunkkeja.

Ymmärräthän, että ei edes tunkki ole automaattisesti koskaan syyllistynyt rikokseen - ja rahankeräysrikokseen ei koskaan. Jopa tunkeilta, jotka ovat tietenkin lähtökohtaisesti syyttömiä, on riittävän vaikeaa lähteä vaatimaan menettämisseuraamuksia kolmannen osapuolen tekemästä rikoksesta pelkällä syytä epäillä -periaatteella.

Siispä hängäraundeille menettämisseuraamukset ovat täysin mahdoton vaihtoehto. Unohta siis vouti ja palautukset.

• " Valuuttakauppias pisti asiasta jo päänsä pantiksi."

Valuuttakauppias kipaisi hakemassa päänsä takaisin kanikonttorista.

Nähkääs on niin, että niiden 20 Mattimyöhäsen joukossa on todennäköisesti ollut mukana myös niitä winkkarin jäseniä, jotka panostivat vain lisää.

Palauta mieleesi vouti ja hänen karvaiset kätensä. ;)

• Possitiivista
        valuuttakauppias kirjoitti:

" Valuuttakauppias pisti asiasta jo päänsä pantiksi."

Valuuttakauppias kipaisi hakemassa päänsä takaisin kanikonttorista.

Nähkääs on niin, että niiden 20 Mattimyöhäsen joukossa on todennäköisesti ollut mukana myös niitä winkkarin jäseniä, jotka panostivat vain lisää.

Palauta mieleesi vouti ja hänen karvaiset kätensä. ;)

Hienoa, että muutit mielesi. Taas kerran. On hienoa ymmärtää oma vajavaisuutensa, ja tunnustaa se yhteen ääneen kaikkien edessä.

Valuuttakauppias: Nämä palautukset lankesivat noin 20 henkilölle, jotka siirsivät varoja niin myöhään Winkkariin, että rikolliseksi epäilty toiminta oli ehditty keskeyttää.

Sama mies jatkaa: Minähän olen johdonmukaisesti ja säännönmukaisesti kertonut näistä noin 20 onnettomasta, jotka jäivät junasta ja siten eivät mihinkään winkkarin jäsenyyteen saakka edes yltäneet. Yritys oli kuitenkin kova.

Sama mies tänään: Mistään ei käy ilmi, että nämä 20 viimeistä mattimyöhästä olisivat kaikki uusia jäseniä. Todennäköistä on, että joukossa oli myös vanhoja jäseniä, jotka panostivat lisää.

• Possitiivista kirjoitti:

Hienoa, että muutit mielesi. Taas kerran. On hienoa ymmärtää oma vajavaisuutensa, ja tunnustaa se yhteen ääneen kaikkien edessä.

Valuuttakauppias: Nämä palautukset lankesivat noin 20 henkilölle, jotka siirsivät varoja niin myöhään Winkkariin, että rikolliseksi epäilty toiminta oli ehditty keskeyttää.

Sama mies jatkaa: Minähän olen johdonmukaisesti ja säännönmukaisesti kertonut näistä noin 20 onnettomasta, jotka jäivät junasta ja siten eivät mihinkään winkkarin jäsenyyteen saakka edes yltäneet. Yritys oli kuitenkin kova.

Sama mies tänään: Mistään ei käy ilmi, että nämä 20 viimeistä mattimyöhästä olisivat kaikki uusia jäseniä. Todennäköistä on, että joukossa oli myös vanhoja jäseniä, jotka panostivat lisää.

Älä nyt joka paikassa jankuta samaa virttä. Pitääkö tässä vastata viiteen kertaan kaikille samaa.

Ai pitää? No vallan unohdin, että jankutus on capinauttien eettinen koodi nro. 1.

Sir Isac Newton kirjoitti perusteoksensa "Principia Mathematica" 1600-luvun lopulla. Einstein korjaili hieman hänen väittetään 1900-luvun alussa. No rva Suominen täydensi hieman minun teoriaani, eipä siinä sen kummenpaa. Maailma muuttuu ja me sen mukana. ;)

Pitäisi vaarallisena, jos ihminen junttautuu vain yksiin ajatuksiin; Winkkari on rehellistä, Hannu kävi valuuttakauppaa, FxTraider on toimiva peli....
        Mutta näinkin tietysti joillekin voi käydä. Vallankin, jos aivojen tilalla on talkkunajauhoilla toimiva minikomposti.

• Niinpä niin

Älä nyt joka paikassa jankuta samaa virttä. Pitääkö tässä vastata viiteen kertaan kaikille samaa.

Ai pitää? No vallan unohdin, että jankutus on capinauttien eettinen koodi nro. 1.

Sir Isac Newton kirjoitti perusteoksensa "Principia Mathematica" 1600-luvun lopulla. Einstein korjaili hieman hänen väittetään 1900-luvun alussa. No rva Suominen täydensi hieman minun teoriaani, eipä siinä sen kummenpaa. Maailma muuttuu ja me sen mukana. ;)

Pitäisi vaarallisena, jos ihminen junttautuu vain yksiin ajatuksiin; Winkkari on rehellistä, Hannu kävi valuuttakauppaa, FxTraider on toimiva peli....
        Mutta näinkin tietysti joillekin voi käydä. Vallankin, jos aivojen tilalla on talkkunajauhoilla toimiva minikomposti.

"Pitäisi vaarallisena, jos ihminen junttautuu vain yksiin ajatuksiin"

Tai: piin desimaalit ovat satunnaisia :-P

• Sen mukaan jaamme oi

Ok, sovitaan että olit taas tapasi mukaan ainoastaan väärässä. Ja kuinka monennen kerran jo, ei siis mitään uutta.

Ei Suominen mitään teorioitasi korjannut, vaan pisti ne aivan uusiksi. Kaikki aiemmat länkytyksesi asiasta meni persiilleen!!! Ei siitä pidä minulle eikä muille kirjoittajille suuttua.

Mitä tulee Suomisen väitteeseen, niin sekin on vaillinainen. Palautetut rahat voivat mennä ei-vielä-jäsenten ja tunkkien lisäksi sponsoreille - aivan kuten täällä jo aikaisemmin useasti esitettiin. Mutta senhän arvoisa kirjanoppinut ja omien puheidensa mukaan lakimies (paskasellainen! toim. huom.) Rautalanka- ja Valuuttakauppias tyrmäsi totaalisesti. Miksi? Koska hän oli niin päättänyt. Vaikka puuta päin, kunhan en luovuta tollerolle- naama haavoilla vaikka etikkakuppiin!

Valuuttakauppiaan väärässä olemisen pystyi päättelemään jo yhdestä Ilkka-lehden lauseesta: Muutama voutikin odottaa pääsevänsä osingoille palautettavista rahoista. (9.8.2011)

Vouti ei voi olla kiinnostunut rahoista, joihin ei liity mitään rikollista. Jos henkilö ei ole edes jäsen, ei hän voi olla Wincapitaan liittyvä rikollinenkaan. Jos jäsen on pelkkä tunkki - ja aina syytön rahankeräysrikokseen - vouti voi syytä epäillä -kynnyksellä päästä toisen tekemästä rikoksesta hankalasti käsiksi palautuksiin. Sponsoreille syytä epäillä -kynnys on sen sijaan vanha tuttu: takavarikkoja on jatkettu jo kymmenen kertaa.

Mutta etköhän taas länkytä tapojesi mukaan asian vierestä itsesi hurmostilaan, jossa itse olet yksin ratkaissut maailman synnyn ja Wincapitan todellisen luonteen. Ja sen mukaan jaat taas oikeutta!

• Ja taas näin!

> No rva Suominen täydensi hieman minun teoriaani, eipä siinä sen kummenpaa.

Jaa. Sehän meni ihan uusiin puihin. On se vaikeaa myöntää omat valehtelut ja väärässä olemiset. Jopa Suomen lain perustelut ovat huonot, elleivät ne mene omien ajatustesi mukaan.

Olet kyllä omapäinen ja omahyväinen.

• Sen mukaan jaamme oi kirjoitti:

Ok, sovitaan että olit taas tapasi mukaan ainoastaan väärässä. Ja kuinka monennen kerran jo, ei siis mitään uutta.

Ei Suominen mitään teorioitasi korjannut, vaan pisti ne aivan uusiksi. Kaikki aiemmat länkytyksesi asiasta meni persiilleen!!! Ei siitä pidä minulle eikä muille kirjoittajille suuttua.

Mitä tulee Suomisen väitteeseen, niin sekin on vaillinainen. Palautetut rahat voivat mennä ei-vielä-jäsenten ja tunkkien lisäksi sponsoreille - aivan kuten täällä jo aikaisemmin useasti esitettiin. Mutta senhän arvoisa kirjanoppinut ja omien puheidensa mukaan lakimies (paskasellainen! toim. huom.) Rautalanka- ja Valuuttakauppias tyrmäsi totaalisesti. Miksi? Koska hän oli niin päättänyt. Vaikka puuta päin, kunhan en luovuta tollerolle- naama haavoilla vaikka etikkakuppiin!

Valuuttakauppiaan väärässä olemisen pystyi päättelemään jo yhdestä Ilkka-lehden lauseesta: Muutama voutikin odottaa pääsevänsä osingoille palautettavista rahoista. (9.8.2011)

Vouti ei voi olla kiinnostunut rahoista, joihin ei liity mitään rikollista. Jos henkilö ei ole edes jäsen, ei hän voi olla Wincapitaan liittyvä rikollinenkaan. Jos jäsen on pelkkä tunkki - ja aina syytön rahankeräysrikokseen - vouti voi syytä epäillä -kynnyksellä päästä toisen tekemästä rikoksesta hankalasti käsiksi palautuksiin. Sponsoreille syytä epäillä -kynnys on sen sijaan vanha tuttu: takavarikkoja on jatkettu jo kymmenen kertaa.

Mutta etköhän taas länkytä tapojesi mukaan asian vierestä itsesi hurmostilaan, jossa itse olet yksin ratkaissut maailman synnyn ja Wincapitan todellisen luonteen. Ja sen mukaan jaat taas oikeutta!

" Valuuttakauppiaan väärässä olemisen pystyi päättelemään jo yhdestä Ilkka-lehden lauseesta."

Minä olen hieman varauksella aina suhtautunut noihin Ilkka-lehden totuuksiin. Nytkään ei Paavo kelpaa presidenttiehdokkaaksi vaikka on puolueen paras ja kokenein valtiomies. Siellä on tietysti se Kälmi-Korhonen huseeraamassa - taas yksi umpikiero pohjalainen lisää.

"Vouti ei voi olla kiinnostunut rahoista, joihin ei liity mitään rikollista." Näinhän se lain mukaan on, valitettavasti. Kyllä minä niin mielelläni soisin, että kaikilta winkkariin sekaantuneilta vietäisiin rahat pois; sekä panot että otot. Tulisi kerrankin sellainen rokotus kaikkea huuhaata kohtaan, että ainakin 10.000 suomalaista sen kertalaakista oppisi.

Tosin tällaisessa äkkirokotuksessa saattaisi tulla niitä ennakoimattomia sivuoireita. Näinhän kävi sen sikainfluenssankin kanssa, että unitautia pukkasi. En nyt viitsi mainita minkälaisia sivuoireita tällaisesta winkkarirokotuksesta voisi tulla, mutta vihjaan, että ainakin masennusta ja toljottavia silmiä voisi esiintyä.

Winkkarin todellisen luonteen ratkaisu ei ole vaikeaa. Laihohan se pukkasi esille kaikenkattavan winkkariteorian jo vuonna 2007: pyramidihuijaus. Eipä minulla tähän korkean virkamiehen analyysiin ole mitään lisättävää.

Maailman synnystä ei ole paljon keskuteltavaa. Minä olen uskovainen ja rehellinen mies. Siellähän se on maailma synty selitetty Genesiksessä. Siitäpä lukaise valmista teoriaa.

Mutta oikeutta pitäisi kyllä tähänkin maahan jakaa. Ne on rikolliset aina ensimmäisenä huseeraamassa, muka Soinistakin presidenttiehdokas vaikka Paavo on jo ehdolla.

• valuuttakauppias kirjoitti:

" Valuuttakauppiaan väärässä olemisen pystyi päättelemään jo yhdestä Ilkka-lehden lauseesta."

Minä olen hieman varauksella aina suhtautunut noihin Ilkka-lehden totuuksiin. Nytkään ei Paavo kelpaa presidenttiehdokkaaksi vaikka on puolueen paras ja kokenein valtiomies. Siellä on tietysti se Kälmi-Korhonen huseeraamassa - taas yksi umpikiero pohjalainen lisää.

"Vouti ei voi olla kiinnostunut rahoista, joihin ei liity mitään rikollista." Näinhän se lain mukaan on, valitettavasti. Kyllä minä niin mielelläni soisin, että kaikilta winkkariin sekaantuneilta vietäisiin rahat pois; sekä panot että otot. Tulisi kerrankin sellainen rokotus kaikkea huuhaata kohtaan, että ainakin 10.000 suomalaista sen kertalaakista oppisi.

Tosin tällaisessa äkkirokotuksessa saattaisi tulla niitä ennakoimattomia sivuoireita. Näinhän kävi sen sikainfluenssankin kanssa, että unitautia pukkasi. En nyt viitsi mainita minkälaisia sivuoireita tällaisesta winkkarirokotuksesta voisi tulla, mutta vihjaan, että ainakin masennusta ja toljottavia silmiä voisi esiintyä.

Winkkarin todellisen luonteen ratkaisu ei ole vaikeaa. Laihohan se pukkasi esille kaikenkattavan winkkariteorian jo vuonna 2007: pyramidihuijaus. Eipä minulla tähän korkean virkamiehen analyysiin ole mitään lisättävää.

Maailman synnystä ei ole paljon keskuteltavaa. Minä olen uskovainen ja rehellinen mies. Siellähän se on maailma synty selitetty Genesiksessä. Siitäpä lukaise valmista teoriaa.

Mutta oikeutta pitäisi kyllä tähänkin maahan jakaa. Ne on rikolliset aina ensimmäisenä huseeraamassa, muka Soinistakin presidenttiehdokas vaikka Paavo on jo ehdolla.

En muistanut kehua sinua. Hyvin se talkkunajauhokompostori pelittää. Kun on sopiva kosteus, niin höyry vaan nousee kesäiltaan kun lahottajasienet jyllää.

• Hienoa että opit

Niin. Ellei Ilkka-lehti kirjoita, niin kuin haluaisit, Ilkka-lehti on yhtä lailla epäonnistunut kuin Suomen lakikin. Ellei laki ole kanssasi samaa mieltä, laki ja sen perustelut ovat silloin huonot tai vähintäänkin omituiset. Ellei se ole laki, ei se voi olla kohtuuskaan. Niinhän se taittuu linnunmaidolla ja sillinsulilla kuorrutettu idiotismi supliikkimieheltä.

Ellei vouti voi viedä syyttömän ihmisen rahoja, niin lakia sitä on noudatettava, vaikka laki miten huono olisi, silmiä kirveltäisi ja sydäntä korventaisi. Näinhän se tietenkin on. Rehellisimmät ja uskovaisimmat mielellään soisivat, että kaikilta winkkariin vähänkään sekaantuneilta vietäisiin rahat pois; sekä panot että otot. Siinä mielessä haluaisin olla mielellään helvetintyhmä, epärehellinen ja ateisti. Tervemenoa taivaaseen - siihen omaanne. Toivottavasti niitä taivaita on useita tai ainakin eri luokkia.

Hulluimmat suolimurot menevät vielä astetta pidemmälle. He kun soisivat winkkareille pelkkää vettä ilman leipää. Joku haluaisi tarjota senkin veden viallisesti sähköistetyn poreammeen kautta.

Mutta hienoa, että opit taas tämän avauksen kautta taas kerran sen, että sen mitä vääryyksiä taaksesi jätätkään, ne edestäsi vielä löydät. Puhu ensi kerralla niin kuin totta ja oikein on.

• valuuttakauppias
        Hienoa että opit kirjoitti:

Niin. Ellei Ilkka-lehti kirjoita, niin kuin haluaisit, Ilkka-lehti on yhtä lailla epäonnistunut kuin Suomen lakikin. Ellei laki ole kanssasi samaa mieltä, laki ja sen perustelut ovat silloin huonot tai vähintäänkin omituiset. Ellei se ole laki, ei se voi olla kohtuuskaan. Niinhän se taittuu linnunmaidolla ja sillinsulilla kuorrutettu idiotismi supliikkimieheltä.

Ellei vouti voi viedä syyttömän ihmisen rahoja, niin lakia sitä on noudatettava, vaikka laki miten huono olisi, silmiä kirveltäisi ja sydäntä korventaisi. Näinhän se tietenkin on. Rehellisimmät ja uskovaisimmat mielellään soisivat, että kaikilta winkkariin vähänkään sekaantuneilta vietäisiin rahat pois; sekä panot että otot. Siinä mielessä haluaisin olla mielellään helvetintyhmä, epärehellinen ja ateisti. Tervemenoa taivaaseen - siihen omaanne. Toivottavasti niitä taivaita on useita tai ainakin eri luokkia.

Hulluimmat suolimurot menevät vielä astetta pidemmälle. He kun soisivat winkkareille pelkkää vettä ilman leipää. Joku haluaisi tarjota senkin veden viallisesti sähköistetyn poreammeen kautta.

Mutta hienoa, että opit taas tämän avauksen kautta taas kerran sen, että sen mitä vääryyksiä taaksesi jätätkään, ne edestäsi vielä löydät. Puhu ensi kerralla niin kuin totta ja oikein on.

Äläpä nyt liikaa yleistä. Kyllä Ilkka-lehti ihan hyvä lehti olisi, kunhan jättäisi sen kepulaisuuden vähemmälle. Kirjoittaisi vaikka siitä sosialidemokratiasta muutaman jutun välillä.

Minusta tuntuu, että sinulla tuo synnintunto taitaa heräillä ja omatunto kolkutella, kun jo vedestä ja leivästä puhut. Hyvä niin, hukkaan eivät ole valuneet minun saarnani.

Taisit laskea leikkiä, kun poreammetta kaipailit selliisi. Tuskinpa ne vankilaviranomaiset siihen saakka venyvät. Vaikkapa vain viallinen poreamme - ei sentään.

Tuo Shavov on kyllä sen sortin sähkömies, että sitä ei parane tilata poreammetta kytkemään. Vaan tuskinta Shavov alkaisikaan. Viimeksi tuo oli kytkemässä kolhoosin traktoriin äestä.

Siunausta vaan.

PS. "... mitä vääryyksiä taaksesi jätätkään, ne edestäsi vielä löydät."
        Tämä oli sattuvasti sanottu ja sopii mitä parhaiten Winkkariin. Nythän se löytäminen on sitten alkanut ja yleinen syyttäjä vahtii, että kaikki tulee löydetyksi.

• Ranttapuliukko

Äläpä nyt liikaa yleistä. Kyllä Ilkka-lehti ihan hyvä lehti olisi, kunhan jättäisi sen kepulaisuuden vähemmälle. Kirjoittaisi vaikka siitä sosialidemokratiasta muutaman jutun välillä.

Minusta tuntuu, että sinulla tuo synnintunto taitaa heräillä ja omatunto kolkutella, kun jo vedestä ja leivästä puhut. Hyvä niin, hukkaan eivät ole valuneet minun saarnani.

Taisit laskea leikkiä, kun poreammetta kaipailit selliisi. Tuskinpa ne vankilaviranomaiset siihen saakka venyvät. Vaikkapa vain viallinen poreamme - ei sentään.

Tuo Shavov on kyllä sen sortin sähkömies, että sitä ei parane tilata poreammetta kytkemään. Vaan tuskinta Shavov alkaisikaan. Viimeksi tuo oli kytkemässä kolhoosin traktoriin äestä.

Siunausta vaan.

PS. "... mitä vääryyksiä taaksesi jätätkään, ne edestäsi vielä löydät."
        Tämä oli sattuvasti sanottu ja sopii mitä parhaiten Winkkariin. Nythän se löytäminen on sitten alkanut ja yleinen syyttäjä vahtii, että kaikki tulee löydetyksi.

>>Tämä oli sattuvasti sanottu ja sopii mitä parhaiten Winkkariin. Nythän se löytäminen on sitten alkanut ja yleinen syyttäjä vahtii, että kaikki tulee löydetyksi.

• hiihtäjän virsiä
        Ranttapuliukko kirjoitti:

>>Tämä oli sattuvasti sanottu ja sopii mitä parhaiten Winkkariin. Nythän se löytäminen on sitten alkanut ja yleinen syyttäjä vahtii, että kaikki tulee löydetyksi.

Paha on sanoa vastaan. Kyllähän tuo Pitkänen on sinnikko ukko.
        Laun hiihin, latvan taitoin
        oksat karsin, tien osoitin;
        siinäpä nyt tie menevi.

Toinen asia kokonaan on, onko tuo Pitkäsen latu tykkänään siellä perirehellisyyden petäjikössä. Epäluululoisen voisi sanoa, että ladunavaajan nokka osoittaa aina siihen suuntaan, missä on toiveita rahallisesta voitosta ja näinmuodoin latukin on kuin juosten hiihdetty.

Mutta hyvä on hiihtäjän hiihdellä, kun on naapurin eväät omassa repussa.

• Ranttapuliukko

Adan kirjoitusten epätoivoinen Pitkäsen mustamaalaus alkaa lähennellä surkuhupailua.

>>Varoihin saattaa kohdistua petetyksi itsensä tuntevien jäsenten vaatimuksia>sekä tietty Suomen valtion vaatimuksia, joten voutikin on haaskalla

• Jos on rahankeräysrikos, niin rahat menee rikoshyötynä valtiolle. Jos on petos, niin siihen rikosilmon tehneillä jäsenillä on kiinnitys.

Ja mitaan ette voi...

• " Onko ne lain mukaan ohjattava sille jäsenen tilille, mistä ne ovat MB:hen lähetettykin?"
      Vastaan : Ei ole ohjattava.

Asiakasvarat ovat asiakkaan varoja, jotka asiamiehen on pidettävä erillään omista varoistaan. Jos asiamies palauttaa asiakasvaroja päämiehelleen, hän voi palauttaa ne miten käytännöllistä vaan on: pankkitilille, käteisenä kuittia vastaan, postisiirtona tai vaikkapa lähettämällä shekin.

Toisaalta ilkeä oikeuden päätös voi jäädyttää päämiehen varat minne vaan, myös Pitkäsen asiakasvaratilille.

Rehellinen asiamies tietysti ensin laskuttaa päämiestään. Kun rahoja ei ala kuulumaan, kuittaa omansa pois asiakasvaroista. Näin se menee. Umpirehellinenkin asimies, saati sitten Ile, pitää kyllä huolen siitä, että saa omansa pois.

• Ranttapuliukko

>>Toisaalta ilkeä oikeuden päätös voi jäädyttää päämiehen varat minne vaan, myös Pitkäsen asiakasvaratilille.

Rehellinen asiamies tietysti ensin laskuttaa päämiestään. Kun rahoja ei ala kuulumaan, kuittaa omansa pois asiakasvaroista.

• kankesväärä

meiänkin emäntä sano jotta homma jo uusi metrinmitta, vanha mittaa mitä sattuu, mutta kehaiu hän kumminkin, jotta on sussa hyvääkin, et noihin peleihin sekaannu, vaikka vähän kalia lipitteletkin, niin eet kumminkaan ole aivan tavallinen jauhaja.

• Rva Suominen tuossa pohti tuota kulujen kuittausta asiakasvaroista näillä sanoillaan: " Jos Pitkänen kuittaa palkkionsa pois päältä ja jakaa rahat jäsenille,...". Korostin, että kuittaus on vasta sekundäärinen toimi, ensin pitää laskuttaa ja sitten vasta omavaltaisesti kuittailla.

Oletin, että olit lukenut ja ymmärtänyt myös rva Suomisen tekstin, enkä alkanut pitkiin selityksiin siitä, että mikäli varat ovat jäädytetty, mitään kuittauksia ei myöskään voida suorittaa.

Luulin sinun winkkarin aktiivijäsenenä tuntevan paremmin ne sopivat kepulikonstit kuitaan pikaisesti hillot himaan:
        * liittymislahjakorttitarjous, jossa nappaat hölmön tunkin rahat käteisenä
        * tiliotteiden esitely hölmöille ja puheet työn saatanallisesta orjuudesta
        * puhaltamalla! - kas kun muistit yhden oikean tempunkin

• Partner-Berliini

Kysy vaan, minä vastaan ja kysyn lisää!

Nykyinen Valuuttakauppias kertoo aiheesta aluksi näin:

- Näin oikeusoppineen mielestä lontoolaisen alioikeuden päätös oli oikea, ja oikea oli myös suomalaisten viranomaisen kanta, kun he eivät vastustaneet takavarikon purkua: rahat palautettakoon omistajille. Haluja ja kykyjä pahantekoon toki heilläkin olisi ollut, mutta juna meni ja tollerot jäivät asemalle.

- Tässä taisi olla kyseessä myöhäisherännäiset winkkarijäsenet, jotka eivät ehtineet kerhoon mukaan laisinkaan. Se, mitä nämä 20 hämeen hitainta hömelöä ehtivät, oli avata MB tili ja laittaa sinne rahat

- Päätös koski noin 20 henkilöä, jotka sijoittivat Wincapitaan niin myöhään, että rikollinen toiminta käytännössä oli jo päättynyt.

Tämä oikeusoppinut siis kertoo, että rikollinen toiminta oli loppunut. Sen vuoksi nämä henkilöt eivät edes olleet vielä jäseniä rikollisessa toiminnassa - he olivat vasta wanna-be-membereitä rikollisessa toiminnassa. Näin meidän oma lakimies kertoo.

Tarinaa jatkaa kulkujätkä Svahov:

- Totta on, että EOK on pitänyt Hannun ja Sponsorien asiaa hyvin esillä. Narukäsien näkökulmasta Pitkänen ja pojat ovat lähempänä mafian consiglieriä kuin ihmisoikeuksien ja oikeudenmukaisuuden,tasa-arvon jne. puolestapuhujaa. Jos homma olisi heti alussa annettu oikealle juristille, olisiko homma jo pidemällä.

Ja sitten vielä Ylen Poliisi-TV:

- Lakimies Pitkänen edustaa pariasataa ylätason sponsoria eli niitä, jotka myös hyötyivät tästä pörssistä.

Avauksesta ja edellä kuvatusta pitäisi pystyä helposti päättelemään, palautettiinko Lontoosta oikeuden päätöksellä rahaa

(1) rikollisesta toiminnasta mafian lakimiehen avustuksella wanna-be-membereille, noille hömelöille tolleroille?
      (2) rikollisesta toiminnasta mafian lakimiehen avustuksella tunkeille?
      (3) rikollisesta toiminnasta mafian lakimiehen avustuksella ylätason sponsoreille?
      (4) rikollisesta toiminnasta mafian lakimiehen avustuksella ja hänen asiakasvaratilinsä kautta Suomen valtiolle uudelleen ja TAKAISIN konfiskoitavaksi?
      (5) rikollisesta toiminnasta mafian lakimiehen avustuksella Wincapitan jäsenten - tasosta riippumatta - porealtaan sähköistämiseen?
      (6) Anneli Tempakan kodittomien kissojen hyväksi?
      (7) mitävittua?

Eli paljon on nyt spekulaatiota saatettu ilmaan ihan jopa oikeusoppineen Valuuttakauppiaan, kulkujätkän, rouvas-metsurin ja Ylen poliisikoiran toimesta. Ilma on sakeana kuin Berliini 1945 tai hämäläisen mannyn rungonedus Partnerin jäljiltä.

• Onhan sitä ilma sakeana kutteripurua, mutta sellaista tämä winkkarin asian höyläys oikeisiin mittoihin tuppaa olemaan.

"...minä vastaan ja kysyn lisää!"
        Veli on kiihtyneellä mielellä, eikä se ole hyväksi terveydelle. Istukaamme alas ja laulaa luikauttakaamme virsi kiihtyneen mielen rauhoittamiseksi.

Käy yrttitarhasta polku,
        vie Golgatalle se....

Raskas, raskas on meidänkin polkumme tässä winkkarin yrttitarhassa ja Golgatalle näyttää sekin menevän. Mutta lohduttautukaamme sillä, että tällä kertaa vain oikeita rosvoja naulataan kiinni, viattomia ei ole matkassa mukana.

"...he olivat vasta wanna-be-membereitä rikollisessa toiminnassa. Näin meidän oma lakimies kertoo."
        Näinhän minä taisin sanoa. Sillä niin sydämessäni toivon, että näitä viattomia löytyisi lisääkin ja pääsimme vapauttamaan lisää veljiä siitä liian lyhyestä hirsipuusta, jossa viranomaiset ihmisiä roikottavat. Mutta pahoin pelkään, että toiveeni raukeaa turhana.

Jaksamista sinulle ja muista, lakitieteellistä ja hengellistä apua on aina tarjolla. Muistat vaan kysyä.

PS. Ai niin, se sinun kysymyksesi.
        Minä luulen, että et osannut listata oikeaa vastausta. Se on nro. 8.

MB palauttaa rahat varatuomari Pitkäsen hoidossa olevalle asiakasvaratilille, josta varatuomari - kulujen kuittaamisen jälkeen - tilittää rahat edelleen päämiehilleen.

Sikäli kun tilityksen saajan omaisuutta on takavarikossa, ja takavarikoitu omaisuuden arvo ei vielä täytä viranomaisen takavarikkovaadetta, voidaan tämä uusikin omaisuuserä ottaa takavarikkoon.

Jos tilityksen saajaan ei kohdistu aiempia takavarikkovaateita, hän käyttäköön saamansa rahan kuin omansa. Oikeus voi kuitenkin asettaa tällaiselle henkilölle vuoden nettipelaamiskiellon varoituksena hänen varomattomuudestaan. Kieltoa valvotaan kuten eläimenpitämiskieltoa.

• Pulunkynnen viilaaja

Onhan sitä ilma sakeana kutteripurua, mutta sellaista tämä winkkarin asian höyläys oikeisiin mittoihin tuppaa olemaan.

"...minä vastaan ja kysyn lisää!"
        Veli on kiihtyneellä mielellä, eikä se ole hyväksi terveydelle. Istukaamme alas ja laulaa luikauttakaamme virsi kiihtyneen mielen rauhoittamiseksi.

Käy yrttitarhasta polku,
        vie Golgatalle se....

Raskas, raskas on meidänkin polkumme tässä winkkarin yrttitarhassa ja Golgatalle näyttää sekin menevän. Mutta lohduttautukaamme sillä, että tällä kertaa vain oikeita rosvoja naulataan kiinni, viattomia ei ole matkassa mukana.

"...he olivat vasta wanna-be-membereitä rikollisessa toiminnassa. Näin meidän oma lakimies kertoo."
        Näinhän minä taisin sanoa. Sillä niin sydämessäni toivon, että näitä viattomia löytyisi lisääkin ja pääsimme vapauttamaan lisää veljiä siitä liian lyhyestä hirsipuusta, jossa viranomaiset ihmisiä roikottavat. Mutta pahoin pelkään, että toiveeni raukeaa turhana.

Jaksamista sinulle ja muista, lakitieteellistä ja hengellistä apua on aina tarjolla. Muistat vaan kysyä.

PS. Ai niin, se sinun kysymyksesi.
        Minä luulen, että et osannut listata oikeaa vastausta. Se on nro. 8.

MB palauttaa rahat varatuomari Pitkäsen hoidossa olevalle asiakasvaratilille, josta varatuomari - kulujen kuittaamisen jälkeen - tilittää rahat edelleen päämiehilleen.

Sikäli kun tilityksen saajan omaisuutta on takavarikossa, ja takavarikoitu omaisuuden arvo ei vielä täytä viranomaisen takavarikkovaadetta, voidaan tämä uusikin omaisuuserä ottaa takavarikkoon.

Jos tilityksen saajaan ei kohdistu aiempia takavarikkovaateita, hän käyttäköön saamansa rahan kuin omansa. Oikeus voi kuitenkin asettaa tällaiselle henkilölle vuoden nettipelaamiskiellon varoituksena hänen varomattomuudestaan. Kieltoa valvotaan kuten eläimenpitämiskieltoa.

> Sillä niin sydämessäni toivon, että näitä viattomia löytyisi lisääkin ja pääsimme vapauttamaan lisää veljiä siitä liian lyhyestä hirsipuusta.

Tuo on ollut pulustajien toive jo pitkään.

• Pahanhyväntahdon

Lontoon palautukset ovat menneet jäsen-kandidaateille, tunkeille ja sponsoreille. Palautukset ovat Pitkäsen henkilökohtainen ansio kovasta puurtamisesta, josta kuuluu saada myös asianmukainen taloudellinen korvaus.

Pahantahtoinen toivoo, että palautukset menevät valtiolle takavarikkoon rahankeräysrikoksesta ja pysyvät siellä.

Hyväntahoinen toivoo, että palautukset menevät ja pysyvät oikealla omistajalla tai löytävät oikean omistajansa. Oikea omistaja ei ole valtio.

• Kapitrolli..

"Palautukset ovat Pitkäsen henkilökohtainen ansio kovasta puurtamisesta, josta kuuluu saada myös asianmukainen taloudellinen korvaus." niin siitäkö ei sitten jäänytkään kulujen vähentämisen jälkeen mitään jaettavaa, vai?

• Ei jäänyt tällä kert

Ei jäänyt, koska

Aasinajajan palkkiot 320 tuntia * 280 eur/h eli teki 89600 euroa alv.

Aasin palkkiot teki 17000 euroa alv

Lontoon lennot ykkösluokassa teki 18000 euroa alv.

Suomen muut kulut teki 35000 euroa alv.

Englannin kulut teki 65000 euroa.

Eli kaikki meni eikä piisannut.

• Laskuttaja 2x
        Ei jäänyt tällä kert kirjoitti:

Ei jäänyt, koska

Aasinajajan palkkiot 320 tuntia * 280 eur/h eli teki 89600 euroa alv.

Aasin palkkiot teki 17000 euroa alv

Lontoon lennot ykkösluokassa teki 18000 euroa alv.

Suomen muut kulut teki 35000 euroa alv.

Englannin kulut teki 65000 euroa.

Eli kaikki meni eikä piisannut.

Pitkänen on eläkkeellä, ei hän veloita 280 euroa tunnilta, hän veloittaa 320 euroa tunnilta.

Muuten laskelma pätee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe