Fearless, aivan ihana biisu...:)

daredevil

Nyt soi radiosta Hannan Fearless.. Se on musta ihan huippu biisu.... Vielä en oo kerinny hankkii Hannan levyy mut aikomus on..... Onko kenestäkään muusta Hannan Fearless huippu biisu??

3

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärpänen

      biisi. Itse en ole mikään Hanna-fani,päinvastoin. Kun kuulin ton kappaleen ekan kerran en ois uskonu et se on Hannan. Ääni oli miksattu uuteen uskoon.Mielestäni Hanna kuitenkin lauloi hyvin myös korkealta. Ääntä on kyl miksattu tosi paljon ja saa nähdä miten Hanna keikoilla selviää. Biisinä antaisin 9.Mutta Hannan "omalaatuinen" ääni oli tehty samanlaiseksi kuin kuuluisien bändien laulajilla on.

    • hanZu

      mutta mulla tulee tästä kyseisestä biisistä mieleen kwan:in shine.... jollakin muulla??? :D ei millään pahalla mut samaku antilla justinin kaa mut hannal se kuullostaa kyl paremmalta ku kwan:illa ;P

    • galileo.g

      Fearless on hyvä...valitettavasti se on albumin ehdotonta parhaimmistoa,muistuttaa vanhaa ABBAA jotenkin...Hanna laulaa hyvin,10-20 kertaistettuna hakkaa useimmat"lauluyhtyeet"
      Tuottajat ovat osittain tuhonneet Hannan ominaislaadun ja upean äänen,osa kappaleista(varsinkin Asikaisen kyhäämät)ovat surkeita,vailla mitään ideaa...mutta tuleehan niistä"säveltäjälle"teostoja...
      Jopa Heaven,jolla Hanna skabassa loisti on tuotannossa latistettu...pelkkä akustinen kitara olisi antanut Hannan tulkinnalle tilaa,no onhan siellä Save My Life Tonight,jossa Hanna pääsee laulamaan,niin kuin vain HÄN osaa :)
      Ehkäpä seuraavalla levyllä(tulee varmasti)Hanna pääsee MÄÄRÄÄMÄÄN enemmän,Paljon Enemmän ;)

      Olen tosin kuunnellut levyn vasta noin 10 kertaa,joten ans kattoo ?!? ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe