Kohta tämäkin varmaan loppuu

Anonyymiä verkkokommentointia rajoitetaan nyt Ruotsissa

Tiedotusvälineiden keskustelupalstojen sääntöjen tiukentaminen puhuttaa Ruotsissakin. Dagens Nyheter ja Expressen ovat päättäneet poistaa mahdollisuuden anonyymien kommenttien jättämiseen, kertoo Dagens Media.

http://www.mikropc.net/kaikki_uutiset/anonyymia verkkokommentointia rajoitetaan nyt ruotsissa/a677708

7

81

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tony sop pal lwan

Ja sinä tietysti kansallisbolshevistisen folkhemmetin ihailijana pieraiset riemusta ja olet hyvilläsi. Muita vaan että asiat voi kääntyä itseään vastaan kuten kävi niin monella kommarille ja natsille aikanaan.

• bolsu svekko

"Muista"

• 1122456

Luuletko svedun käytännön tulevan Suomeen..? Voi tulla mutta voipi olla tulemattahii..;-) Netti on ääretön, eikä sitä svedun eikä suomenviranomaisten joukolla tukita , vaikkka kuinka yrittäisvät. Tulee vain harmia muulle nettiliikenteelle. Olet omissa unnelmissasi niinkuin svedut.! No käytäntö opettaa teidät kummatkin, missä netti luuraa..? Nimimerkkien rekistöröinti on pelkää huuhaata. Sitä ei voida tarkistaa kuin sähköposti osoiteen kautta ja se on äärettömän helppo kiertää.;-) Jos kontrolli siitäkin tiukentuu , loppuu keskustelu kokonaan suomenpalvelimilta. Siitä seuraa no mani ilmiö ja veikaampa senkin vaikuttavan jonkin verran. Lainaanpa erästa viisasta= Valvottu keskutelu on aina parempaa anonyyminäkin, kuin valvomaton keskutelu jossain muualla..!

• höör

Kyllä meillä suomalaisilla on sen verran fyrkkaa ja muskeleita että huonosti käy jos täällä kansankoti fasismi-bolshevismiaan yrittää tyrkyttää. Sen sai Edvard Gylling kuin myös Olof Palmen setä huomata hyvin kipeällä tavalla.

Minähän en esimerkiksi menestyvänä yksilönä mitään ruotsalaisia tehdastyöläisiä ja kalastajia kumarra olkoon vaikka Norjan sosialistisen internationaalin jäseniä.

• 123...

Anonyymiä verkkokommentointia rajoitetaan nyt Ruotsissa

Onko ankdaami niin yksinkertainen, että uskoo, että ihmisten mielipiteet muuttuvat jos niitä ei saa sanoa ääneen? Ei onnistunut entisessä Neuvostoliitossa, ei ole onnistunut muuallakaan. Aikansa kutakin mutta kansa hakee tietonsa, ei sensuurilla ole kovinkaan kauaskantoiset juuret.

• hiir

Rouva ihailee kansankotia jossa ei edes puhdasta juomavettä pystytä nykyään asukkailleen tarjoamaan. Ruotsi jos uhkailee Gripen romuilla niin voi olla että Venäjä, Yhdysvallat sekä Kiina ampuu mannertenvälisellä ohjuksella Tukholmaan ja se on siinä se.

• Turha svekotoive!

Ei internettiä pystytä sensuroimaan, ei edes suurvalta Kiina.

Aina löytyy uusia foorumeja, missä kansalaiset voivat tuoda mielipiteensä esille.

Jos verkkolehdet lisäävät sensurointia, niin siitä ne kärsivät vain itse.

Ps. Ainakin nettisvekot häipyvät palstoilta, sillä he viimeiseksi haluavat kirjoittaa omalla nimellään. Eikä ihme....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1124
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      602
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe