On lääkkeellinen kohduntyhjennys? Ultrassa huomattiin sikiön kuolleen.Vastasi viikkoja 17. Surun murtamana,pelon vallassa kyselisin minkälainen toimenpide minua kaiken tämän karmeuden keskellä odottaa?
minkälainen toimenpide?
mmv81
2
113
Vastaukset
- .................
Olen pahoillani puolestasi.
Googlamalla löytyy aiheesta hyvin paljon tietoa.
Sinuna laittaisin kysymyksen KESKENMENOPALSTALLE. Sehän sinulle on tapahtunut. - mmv81
Kiitos.Voimia tässä tarvitaan :( Ikävä kyllä kaavinta näillä viikoilla on sairaalan mukaan laissa kiellettyä.Ainoastaan jälkeiset kaavitaan jos on tarvis.Minun on synnytettävä pienokainen ja supistukset käynnistetään lääkkeellisesti huomisaamuna.En vain saanut oikeastaan mitään tietoa siitä minkälainen itse toimenpide on.Pelottaa ja ahdistaa kovasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477