Mieheni kävi joskus - jollakin tapaa - vieraissa. Tajusin sen kenenkään sanomatta ja kun "yritin" keskustella siitä mieheni kanssa hän -tottakai kielsi asian. Mutta....JOTAKIN oli kuitenkin heidän välillään tapahtunut-tiedän sen! Sen jälkeen olen monesti nähnyt unta että olemme mieheni kanssa (joskus on ollut muitakin matkassa) reissussa. Yhtäkkiä mieheni katoaa johonkin enkä saa häntä kännyllä kiinni. Eli kokon reissun hän on omilla reissuillaan ja minä vain haen häntä..............Joskus unessa näen tämän "entisen" naisen......Mitä mahtaa merkitä.......
Vastaukset 1
Hei
tuo näyttää minusta sinun epävarmuudeltasi. teidän suhde on kunnossa, mutta sinä et ole vielä päästänyt menneistä irti. jotakin sellaista.
mielestäni miehesi on käynyt "henkisesti" vieraissa, eli hän on leikitellyt asialla.
mutta fyysisesti se ei näytä siltä.
sinulla on pelko selviytymisestä ja oletat alitajunnassa, ettet selviäisi ilman häntä.
jospa puhuisit hänen kanssaan unestasi, kertoisit aivan avoimesti, että se ahdisti sinua.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510