Mannerheimin patsas sotkettu;(

Tosimies.

18

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma tie!

      "Mannerheimista tehtiin murhaaja" Eihän siitä ole mitään tehty!

      Itsehän hän itsestään teki murhaajan sisällissodassamme ja sitten vielä Suur-Suomen teko yrityksessään Hitlerin kanssa.....

      • syy löytyi heti...

        SKP / TAn ironmikess tunnusti juuri tehneensä provokatio tekstin!


      • Sven Hassel

        Joopajoo, välillä kun lukee näiden runsaalla aatteenpalolla, mutta 0-tiedolla varustettujen punanuttujen "totuutta", niin sitä joskus melkein toivoo, että olisi vaan aikanaan tehty ihan oikeasti niitä puhdistuksia. Mutta kai tyhmilläkin oma paikkansa on, onhan?


    • yksityisyrittäjä

      Jaahans,sorrettujen äänikö se siellä on nuosemassa.Punikeille tiedoksi,Mannerheim jättäytyi tehtävistään heti pois kun kapina oli saatu kukistettua.Punavankien hoito jäi poliitikkojen ja virkamiesten hoivaan.Jatkosodassa saatiin ratkaiseva apu Saksasta esim, aseita ja elintarvikkeita.Kova on katkeruus.

      • Tutkinut, mut ei hut

        "jättäytyi tehtävistään heti pois kun kapina oli saatu kukistettua" Vai että oikein vielä "jättäytyi pois". Pahin meikäläisten murhaaja kautta aikojen.
        Väitättekö ettei Murhis-Marski tiennyt sisällissodan aikaisista keskitysleireistä, joita oli esim. Tammisaaressa?
        http://vesta.narc.fi/cgi-bin/db2www/sotasurmaetusivu/results

        Löydätkö sukulaisiasi tuolta?


        "Jatkosodassa saatiin ratkaiseva apu Saksasta esim, aseita ja elintarvikkeita."

        Vai että vielä oikein ratkaiseva apu. Ratkaisu? Lopullinen ratkaisu? Häviöönkö?

        Suomi taitaakin olla ainoa maa, missä on Hitlerin aseveljen patsas pystyssä ja vielä oikein keskellä pääkaupunkia.
        http://www.youtube.com/watch?v=U5AGaVNR3zE&feature=related

        Katsokaapas mitä esim. Mussolinille tehtiin sodan jälkeen?

        Murhis-Marski lähti pakoon valvontakomissiota Sveitsiin muka "hoitamaan terveyttään"... kävi muuten äänestämässä Suomessa ainakin kerran sodan jälkeen, mutta piti melko matalaa profiilia, tietyistä syistä...
        Ilmeisesti häpesikin tappamiaan/tapattamiaan?

        Missä muuten on Marskin sauva tätänykyä?


      • sdgoöjzs
        Tutkinut, mut ei hut kirjoitti:

        "jättäytyi tehtävistään heti pois kun kapina oli saatu kukistettua" Vai että oikein vielä "jättäytyi pois". Pahin meikäläisten murhaaja kautta aikojen.
        Väitättekö ettei Murhis-Marski tiennyt sisällissodan aikaisista keskitysleireistä, joita oli esim. Tammisaaressa?
        http://vesta.narc.fi/cgi-bin/db2www/sotasurmaetusivu/results

        Löydätkö sukulaisiasi tuolta?


        "Jatkosodassa saatiin ratkaiseva apu Saksasta esim, aseita ja elintarvikkeita."

        Vai että vielä oikein ratkaiseva apu. Ratkaisu? Lopullinen ratkaisu? Häviöönkö?

        Suomi taitaakin olla ainoa maa, missä on Hitlerin aseveljen patsas pystyssä ja vielä oikein keskellä pääkaupunkia.
        http://www.youtube.com/watch?v=U5AGaVNR3zE&feature=related

        Katsokaapas mitä esim. Mussolinille tehtiin sodan jälkeen?

        Murhis-Marski lähti pakoon valvontakomissiota Sveitsiin muka "hoitamaan terveyttään"... kävi muuten äänestämässä Suomessa ainakin kerran sodan jälkeen, mutta piti melko matalaa profiilia, tietyistä syistä...
        Ilmeisesti häpesikin tappamiaan/tapattamiaan?

        Missä muuten on Marskin sauva tätänykyä?

        Neuvostoliitto hyökkäsi tänne Saksan liittolaisena, mutta jostain syystä tuo yleensä unohdetaan ja varsinkin se että Stalin oli alkujaan Hitlerin kaveri.
        Yhtä pahoja molemmat.

        Minulla on muuten Mannerheimin kuva seinällä ja juuri siitä syystä, että hän toimi niin että minulla on mahdollisuus pitää sitä siinä.


    • Arvuuttelija

      Iiro jälleen as(t)ialla?

      Ironmike-SS on moneen kertaan tunnustanut käyneensä virtsaamassa marskin patsaan hevosen jaloille, kun ei ylemmäksi yllä.
      Eiköhän sama venäläismielinen tekijä ole jälleen ollut merkkaamassa reviirejään...

    • ISovihakirj.

      Ilta-Sanomat suosii näköjään vihakirjoittelua, koska heti eka kommentti "mörderer" väittää suttutekstiä todeksi...missäs on tasosi IS ??

      Omia kirjoituksiani on mennyt useita sensuuriin....

    • totuus=valkoinen

      hieno kuva, kuvaaja selkeästi osaa työnsä...

    • !!!

      Eikö tuo saatanan oikeistolaisuutta ylistävä patsas voitaisi jo lähettää kaatopaikalle? Tai reiluuden nimessä voitaisiin laittaa samankokoinen Stalinin patsas viereen.

      • toivoton tapaus

        Vaalikelvottoman SKPn kannatuskorttien keräys ei ole vielä puolessa välissäkään!
        Toivottavasti kansa on viisastunut lisää ja antaa potkun perseelle Stallareille!!!


    • Miten niin tehtiin?

      Se on ollut sitä aina, en voi uskoa ettei se tappanut ketään esim taistellessaan Venäjän puolesta Japania vastaan tai Ensimmäisessä Maailmansodassa.
      Suomen sotien aikaan se taisikin enemmän istua toimistossa ja käskeä muita tappamaan.

      • Punamätä pursuaa

        Kuinkahan suuri teurastus täällä olisi suoritettu jos Punikkikaarti olisi voittanut ja pian puna-armeijan natsalnikit vyöryneet veljellisesti avustamaan ...jäljet pelottavat.
        Suomen kansa olisi tod.näk. kuskattu Siperiaan.


    • Kekkonen, kekkonen,

      Tappoihan Kekkonenkin meikäläisiä, siis Suomalaisia.

      Loppunsa lähestyessä katui, että oli johtanut teloituspartiota........

      Oli siis mukana tappamassa "punaisia"..

      Ruotsinkielisessä Wikipediassa on siitä maininta, mutta jostakin kumman syystä Suomenkielisestä moista mainintaa ei löydy:

      "Kekkonen engagerade sig tidigt i samhällets tjänst. Han deltog i inbördeskriget 1917–1918 på den vita sidan och utmärkte sig bland annat genom att i maj 1918 i Fredrikshamn föra befälet över en exekutionspluton som avrättade tillfångatagna rödgardister. Denna ”officiella hemlighet” erkände han själv efter 60 års tystnad, när hans självbiografi utgavs, och han uttryckte då ånger över sitt handlande 1918."

      http://sv.wikipedia.org/wiki/Urho_Kekkonen

      • Korsimonmutka

        Tuo katumus on "nokkela alibi" vaikka mihin asiaan ,ei tarvitse pahemmin todistaa..Kekkosen kierouden tuntien. Hän oli vasurien paras ystävä.


    • KATKERAT KOM-

      MARIT TÖHRII!
      MARSKI EI MURHAUTTANUT KUIN MAANPETTUREITA PUNAMULKKUJA, JA SE PELASTI MAAN!

    • mikä 'pelasti?

      Marski ei maata pelastanutja
      kyllä
      sinäkin sen tiedäT,

    • Kaikki kenraalit ja sotilasjohtajat ovat murhaajia, se vähän niinkuin kuuluu työn kuvaan. Sotilaanhan olemassaolon tarkoitus on tappaa, siis murhata toisia ihmisiä oman maan nimissä ja oikeutuksella, sekä kuolla, jotta maata johtavat poliitikot voisivat tuntea itsensä tärkeiksi ja voisivat sanoa tehneensä uhrauksia, vuodattamatta itse tippaakaan verta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe