Mä olen miettinyt viime aikoina annanko musta kiinnostuneille miehille liian tylysti pakit. Ensimmäiset tylyt pakit annoin yhdelle miehelle, joka kertoessaan tunteistaan muhun katsoi kokoajan mun rintoja ja alitajuisesti hiveli ilmaa mun rintojen yläpuolelta samalla, kun kertoi haluavansa mut tyttöystäväkseen. Mies ei miellyttänyt mua yhtään, paremmin sain hänestä ihan sairaan mielikuvan. Sanoin hänelle, että emme sovi yhteen, koska haluan olla sinkku pitkään. Toisen kerran annoin pakit yhdelle miehelle, joka omasta mielestään oli hyvä juttelmaan ja tavatessamme ei puhunut sanaakaan. Mies ei osannut edes tervehtiä! Sanoin miehelle tapaamisemme loputtua suoraan, että meidän taru loppui siihen. Mies ei kertonut minulle mitään tunteistaan tai siitä mitä hän ajattelee minusta. Joka tapauksesta tämän jälkeen miehelle tuli kauhea kiire häipyä paikalta.
Mikä ihme siinä oikein on, että minusta kiinnostuneet miehet käyttäytyvät omituisesti ympärilläni. En minä halua mitään friikkiä miehekseni!
Olen liian tyly antaessani pakkeja
5
486
Vastaukset
- ----------
Miehet nyt vain sattuvat olemaan sellaisia!
- dates
Taidat itse käyttäytyä aika normaalisti. Olen itse miettinyt treffimiesten kohtaamista paljonkin. Joskus ei jaksa olla kovin hellämielinen ja tulee sanottua jotenkin väärin, ettei mies kiinnosta. Yritän kehittyä olemaan korrektimpi. Pitäisi pitää ohjenuorana, että aina pitää olla mahdollisimman ystävällinen. Siten treffeistä jää ehkä ihan hyvä muisto.
- jk
vai niin
- Onnetonponneton
Mieki oon tyly.Viimosin treffikumppani teki itsemurhan viikkon tapaamisestamme,mutta en saata uskoa,että minä oisin sen aiheuttanut,vaikka sanoin suorat sanat ja että en halua nähä enää ikinä...
Toki vähä tuli olo,että olinkos liian tyly,jos toista masensi muutenki elämä,mutta
silti itsemurhan sanotaan olevan jokaisen oma valinta.
Mutta hääkin oli härski sanoissaan heti kättelyssä.
Paras kun en vähään aikaan tapaa ketään miestä - ei hävettävää?
Ihan normaali sä olet ollut. Liiallisesta kiltteydestä on vain harmia, koska maailma ei vastaa siihen muutoin kuin haluamalla käyttää sitä hyväkseen. Korrektius ja kohteliaisuus ovat toki periaatteessa hyvä tapa lähestyä täysin tuntemattomia, aina ensi alkuun. Jos joku sitten on hyvin epäkorrekti sinua kohtaan - kuten rintojentuijottelija - pieni vastareaktio saattaa tehdä hyvää lopulta molemmille osapuolille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003414938- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776