Olen liian tyly antaessani pakkeja

eräs sinkku nainen

Mä olen miettinyt viime aikoina annanko musta kiinnostuneille miehille liian tylysti pakit. Ensimmäiset tylyt pakit annoin yhdelle miehelle, joka kertoessaan tunteistaan muhun katsoi kokoajan mun rintoja ja alitajuisesti hiveli ilmaa mun rintojen yläpuolelta samalla, kun kertoi haluavansa mut tyttöystäväkseen. Mies ei miellyttänyt mua yhtään, paremmin sain hänestä ihan sairaan mielikuvan. Sanoin hänelle, että emme sovi yhteen, koska haluan olla sinkku pitkään. Toisen kerran annoin pakit yhdelle miehelle, joka omasta mielestään oli hyvä juttelmaan ja tavatessamme ei puhunut sanaakaan. Mies ei osannut edes tervehtiä! Sanoin miehelle tapaamisemme loputtua suoraan, että meidän taru loppui siihen. Mies ei kertonut minulle mitään tunteistaan tai siitä mitä hän ajattelee minusta. Joka tapauksesta tämän jälkeen miehelle tuli kauhea kiire häipyä paikalta.

Mikä ihme siinä oikein on, että minusta kiinnostuneet miehet käyttäytyvät omituisesti ympärilläni. En minä halua mitään friikkiä miehekseni!

5

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----------

      Miehet nyt vain sattuvat olemaan sellaisia!

    • dates

      Taidat itse käyttäytyä aika normaalisti. Olen itse miettinyt treffimiesten kohtaamista paljonkin. Joskus ei jaksa olla kovin hellämielinen ja tulee sanottua jotenkin väärin, ettei mies kiinnosta. Yritän kehittyä olemaan korrektimpi. Pitäisi pitää ohjenuorana, että aina pitää olla mahdollisimman ystävällinen. Siten treffeistä jää ehkä ihan hyvä muisto.

    • jk

      vai niin

    • Onnetonponneton

      Mieki oon tyly.Viimosin treffikumppani teki itsemurhan viikkon tapaamisestamme,mutta en saata uskoa,että minä oisin sen aiheuttanut,vaikka sanoin suorat sanat ja että en halua nähä enää ikinä...
      Toki vähä tuli olo,että olinkos liian tyly,jos toista masensi muutenki elämä,mutta
      silti itsemurhan sanotaan olevan jokaisen oma valinta.
      Mutta hääkin oli härski sanoissaan heti kättelyssä.
      Paras kun en vähään aikaan tapaa ketään miestä

    • ei hävettävää?

      Ihan normaali sä olet ollut. Liiallisesta kiltteydestä on vain harmia, koska maailma ei vastaa siihen muutoin kuin haluamalla käyttää sitä hyväkseen. Korrektius ja kohteliaisuus ovat toki periaatteessa hyvä tapa lähestyä täysin tuntemattomia, aina ensi alkuun. Jos joku sitten on hyvin epäkorrekti sinua kohtaan - kuten rintojentuijottelija - pieni vastareaktio saattaa tehdä hyvää lopulta molemmille osapuolille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3147
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      106
      1273
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1066
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1020
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe