Olen liian tyly antaessani pakkeja

eräs sinkku nainen

Mä olen miettinyt viime aikoina annanko musta kiinnostuneille miehille liian tylysti pakit. Ensimmäiset tylyt pakit annoin yhdelle miehelle, joka kertoessaan tunteistaan muhun katsoi kokoajan mun rintoja ja alitajuisesti hiveli ilmaa mun rintojen yläpuolelta samalla, kun kertoi haluavansa mut tyttöystäväkseen. Mies ei miellyttänyt mua yhtään, paremmin sain hänestä ihan sairaan mielikuvan. Sanoin hänelle, että emme sovi yhteen, koska haluan olla sinkku pitkään. Toisen kerran annoin pakit yhdelle miehelle, joka omasta mielestään oli hyvä juttelmaan ja tavatessamme ei puhunut sanaakaan. Mies ei osannut edes tervehtiä! Sanoin miehelle tapaamisemme loputtua suoraan, että meidän taru loppui siihen. Mies ei kertonut minulle mitään tunteistaan tai siitä mitä hän ajattelee minusta. Joka tapauksesta tämän jälkeen miehelle tuli kauhea kiire häipyä paikalta.

Mikä ihme siinä oikein on, että minusta kiinnostuneet miehet käyttäytyvät omituisesti ympärilläni. En minä halua mitään friikkiä miehekseni!

5

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----------

Miehet nyt vain sattuvat olemaan sellaisia!

• dates

Taidat itse käyttäytyä aika normaalisti. Olen itse miettinyt treffimiesten kohtaamista paljonkin. Joskus ei jaksa olla kovin hellämielinen ja tulee sanottua jotenkin väärin, ettei mies kiinnosta. Yritän kehittyä olemaan korrektimpi. Pitäisi pitää ohjenuorana, että aina pitää olla mahdollisimman ystävällinen. Siten treffeistä jää ehkä ihan hyvä muisto.

• jk

vai niin

• Onnetonponneton

Mieki oon tyly.Viimosin treffikumppani teki itsemurhan viikkon tapaamisestamme,mutta en saata uskoa,että minä oisin sen aiheuttanut,vaikka sanoin suorat sanat ja että en halua nähä enää ikinä...
      Toki vähä tuli olo,että olinkos liian tyly,jos toista masensi muutenki elämä,mutta
      silti itsemurhan sanotaan olevan jokaisen oma valinta.
      Mutta hääkin oli härski sanoissaan heti kättelyssä.
      Paras kun en vähään aikaan tapaa ketään miestä

• ei hävettävää?

Ihan normaali sä olet ollut. Liiallisesta kiltteydestä on vain harmia, koska maailma ei vastaa siihen muutoin kuin haluamalla käyttää sitä hyväkseen. Korrektius ja kohteliaisuus ovat toki periaatteessa hyvä tapa lähestyä täysin tuntemattomia, aina ensi alkuun. Jos joku sitten on hyvin epäkorrekti sinua kohtaan - kuten rintojentuijottelija - pieni vastareaktio saattaa tehdä hyvää lopulta molemmille osapuolille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe