Olen vuonna-92 syntynyt poika/mies ja etsiskelisin nimenomaan sitten sitä seuraa tyttö/naispuolisista ihmisistä! se ainoa edellytys:D meseen ois kiva saada ja sitä kautta sitten facebookkiin ja tekstailu/juttu seuraa:)! tai vaikka joku pysyvä suhde! kattoo miten synkkaa.Mä en viitti paljoa täällä kertoa ittestäni mutta luonteeltani olen täysin mukava tyyppi.osaan kuunnella ja ottaa toisten mielipiteet kyllä huomioon.olen avoin ja en ole pinnallinen.Vihaan pinnallisia ihmisiä.aikamoinen oon selittään kaikist asioista maan ja taivaan välillä että olis erittäin kiva jos olisit myös sitä tyyppiä :) Voisit mielellään olla 16-20 vuotias muttei se oo niin justiinsa ;D Vaikkei sitä toivoa oikein taida tälläsistä paikoista löytyä kuin ihmeellä niin päätin yrittää.odotan kärsivällisesti että tähän tulisi jotain vastaukkia! (:
Sitä oikeaa seuraa joka kestää ja pysyy kävi mitä kävi!
-92-syntynyt
9
272
Vastaukset
- mm^^
missäs päi asustelet? : ))
- aloittanut:)
Aikasta lähellä poria! :) mistä sää oot?:)))
- tititititititititiu
Hiii(: Lisäiles
[email protected]
Kaverimieleesss(: - mm^^
varsinaissuomees ^^
- kyltecoc
Olisi kiva jos laitasit vaikka meseosoitteen niin voisi lisätä sitten :)
- seventeen :))))
Lisääppääs, [email protected]
:)) - Happynow
Paiskaapa mua maililla, ku ollaan samoilta nurkiltaki. ;)
[email protected] - Happynow
Ja helpottaa kummasti, ku laittaa vaikka sen sähköpostiosotteen oikein...
[email protected] - -92 syntynyt
joo kiitti: ) laitoin sulle justiinsa mailia, et toivotaa nyt et tuli perille =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764