Ostin tänään Hyundai i40

Sonata vaihtoon

Oli hieno peli ja koeajon jälkeen tilasin 2 - litraisen automaatin. Luovutus marraskuussa.

114

9985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonaatti....

      Saitko Sonatasta yhtään paremmin, kuin esim olisi vaihtoarvo llut muissa kuin Hyundailiikkeessä?

    • UUSIAIKAALKAA

      Sama homma tilaus meni sisään. Parempaa ajokokemusta saa hakea. Siinä jää Suberbit ja Avensikset taakse ja reilusti. HURRAA KOREA.

      • että kauppias jaksaa

        Juu Korealaiset iloitsevat varmasti kun halpis rimpula menee kaupaksi, onnea vaan. Ja kauppias se jaksaa kirjoitella edelleen.


    • juova kone

      alle kympin kulutukseen ei pääse kuin kesällä maantiellä.

      • Sonatalla ajeleva

        Vain armaassa Suomenmaassa jaksetaan mollata jotain vähän uudempaa
        automerkkiä kuten Hyundaita sama ilmiö oli joskus 60 luvulla kun Japsit tuli,
        kun taas esim Jenkkilässä ja vaikka Ruotsissa otetaan ennakkoluulottomasti
        vastaan uudet automerkit, Hynyn päämarkkinat ovatkin suuressa lännessä.


      • mnbvbn
        Sonatalla ajeleva kirjoitti:

        Vain armaassa Suomenmaassa jaksetaan mollata jotain vähän uudempaa
        automerkkiä kuten Hyundaita sama ilmiö oli joskus 60 luvulla kun Japsit tuli,
        kun taas esim Jenkkilässä ja vaikka Ruotsissa otetaan ennakkoluulottomasti
        vastaan uudet automerkit, Hynyn päämarkkinat ovatkin suuressa lännessä.

        Mitä mollausta se on, jos sanoo niin kuin asia on? Taidat olla uskossa.


      • Anonyymi
        Sonatalla ajeleva kirjoitti:

        Vain armaassa Suomenmaassa jaksetaan mollata jotain vähän uudempaa
        automerkkiä kuten Hyundaita sama ilmiö oli joskus 60 luvulla kun Japsit tuli,
        kun taas esim Jenkkilässä ja vaikka Ruotsissa otetaan ennakkoluulottomasti
        vastaan uudet automerkit, Hynyn päämarkkinat ovatkin suuressa lännessä.

        Hyvin ja oikein sanottu. Asia on juuri näin. Suomalainen on vain niin yksin kertainen.


    • hyny pyllystä

      Ne autot joista hyny i40 on kopioitu(mondeo ja accord) ovat oikeita kunnon pelejä. Hyny on pelkkä ämpärimuovinen kopiokatiska, hiton vanhanaikaiset moottorit.

      • Anonyymi

        Mitä valitat. Jokainen ostaa auton mieltymysten mukaisesti. Ei sinun.


    • Accord on paska

      Accord se se vasta on peli ! Hevosvoimia 192 aut ja auto kiihtyy jopa 9,2 sec 0-100km/h. Tiedoksi vaan, että 1,2 autot tempoo samat ja automaatilla. Vanhaa tekniikkaa ja joku viitsii sanoa, että hyndaissa on vanhat moottorit. Haista v***u sanon minä.

      • killit pulisee

        Kiihtyy,kihtyy.Tana kun on pösilöö porukkaa.Kakarat nykyään puhuu 0-100 ajasta,taliaivo.Normaali aikuinen mittaa auton arvon kyllä muilla argumenteillä .


      • hetken hyvä.

        Uutena on kaikki hyviä.Mutta mitähän se sanoo 100 tkm jälkeen ?? Aika helinäkeiju,ja arvoton.Vai onko joku saanut hynystä käytettynä jotain vaihdossa ???


      • woiskios
        hetken hyvä. kirjoitti:

        Uutena on kaikki hyviä.Mutta mitähän se sanoo 100 tkm jälkeen ?? Aika helinäkeiju,ja arvoton.Vai onko joku saanut hynystä käytettynä jotain vaihdossa ???

        IS:n verkkosivuilla oli keväällä käytettyjen autojen arvonpudotukset. Vanhemmissa Hyundai-autoissa arvot putosi mutta i-sarja näyttäisi muuttaneen tilanteen. Samanvuotuisissa kun Octavian arvosta oli jäljellä 76% niin Hyundai i30:llä lukema 75%. Esimerkiksi Golfin lukema oli 74%. i30:sen arvo seuraili Ceedin lukemia joka myös piti hintansa hyvin.


      • Retroautoretroille
        killit pulisee kirjoitti:

        Kiihtyy,kihtyy.Tana kun on pösilöö porukkaa.Kakarat nykyään puhuu 0-100 ajasta,taliaivo.Normaali aikuinen mittaa auton arvon kyllä muilla argumenteillä .

        Joo, ja Sinä puhut Hyndain moottoreista vanhoina! Mitä ne Hondan koneet sitten on? Esihistoriallisia! mm. kiihtyvyys kertoo, onko moottori ajantasainen, Hondassa se ei ole! Esimerkiksi 2,0 l 154hv koneen tulee mennä reilusti alle 10 sec. 0-100, ja kulutuksen tulee olla kaupungissakin alle 10l. Hondan vastaavat lukemat ovat kiihtyvyyden osalta 11,2sec 0-100 ja kulutus kaupungissa lähentelee 11 litraa !!!!!!!!! Minkään auton ei tulisi kuluttaa tuollaista määrää polttoainetta. Sitä ei tee edes Volvo! Volvo S60 (180hv) kulutus kaupungissa on automaatilla 10litraa!

        Mutta Accord saa nähtävästi kuluttaa ihan niin paljon kuin lystää ja kulkea niin laiskasti kuin auto vain voi ja silti 80-lukulaiselle Accord-fanille auto on autoista autoin. Myytti sanon minä.


      • Crdi 2,0 103Kw
        hetken hyvä. kirjoitti:

        Uutena on kaikki hyviä.Mutta mitähän se sanoo 100 tkm jälkeen ?? Aika helinäkeiju,ja arvoton.Vai onko joku saanut hynystä käytettynä jotain vaihdossa ???

        "Vai onko joku saanut hynystä käytettynä jotain vaihdossa ???"


        Joku on saanut jotakin käytetystä....
        Uutena varustein Sonata CRDI 2008 22500e (sis toimituskulut). 40tkm ajettuna 2010 lopulla hyvitys 18500e Auton arvosta jäljellä tuolloin 82,2%, mikä on erittäin hyvin auton arvonsäilymisessä.

        "Aika helinäkeiju,ja arvoton."

        Nimeäpä hiljaisempi dieselauto luokassaan kuin Hyndai Sonata 2,0 Crdi. Minä puhun nyt monen eri merkkisen auton kokemuksella. Voin kertoa, että ns. premiumluokassa voidaan päästä lähelle sitä Db-tasoa, mutta vain aniharvassa.


      • Pwwqq
        hetken hyvä. kirjoitti:

        Uutena on kaikki hyviä.Mutta mitähän se sanoo 100 tkm jälkeen ?? Aika helinäkeiju,ja arvoton.Vai onko joku saanut hynystä käytettynä jotain vaihdossa ???

        HYUNDAI SONATALLA AJETTU SATOJA TUHANSIA KILOMETREJÄ .EI KITISE JA NATISE.VIKOJA 0.KULUTUSOSIA TOKI MENEE.


      • näin nykyisin...
        woiskios kirjoitti:

        IS:n verkkosivuilla oli keväällä käytettyjen autojen arvonpudotukset. Vanhemmissa Hyundai-autoissa arvot putosi mutta i-sarja näyttäisi muuttaneen tilanteen. Samanvuotuisissa kun Octavian arvosta oli jäljellä 76% niin Hyundai i30:llä lukema 75%. Esimerkiksi Golfin lukema oli 74%. i30:sen arvo seuraili Ceedin lukemia joka myös piti hintansa hyvin.

        Itsellä oli i30 HB, kolmivuotias. Niinkuin jokainen tietää kun on kolmivuotias auto niin alkaa postilaatikosta pukkaa vaihtotarjouksia. Niin minullekin. Varsin hyviä, merkkejä oli laidasta laitaan. Ajattelin kyllä ajaa autolla kauemmin, kärry kun pelasi ja oli mieleinen niin miksi vaihtaa. Mutta tarjotut hyvitykset, jotka oli IS:n kanssa samoilla linjoilla oli varsin hyviä, tietenkin eihän mieluusti antaisi mitään väliin mutta sitten matka jatkuisi entisellä, mutta lisätila kiinnosti joten päädyin i30 CW:n. Kävin katsastamassa kymmenkunta eri merkkiä. Samaan aikaan tuttu vaihdatteli Toyotaa, vähän isompi, vähän vanhempi auto. Sekin ajatteli 3 vuotiasta tuoreempaan. Sillä olisi väliraha ollut 20% suurempi. Toyotaa pidetään autona joka pitää hintansa, no Hyundai piti tässä tapauksessa paremmin. Tässä oli sekin kun puhutaan että uusi ei pidä arvoaan, tässä tapauksessa piti paremmin kuin vanhempi. Käytettyjen autojen arvot oli suurinpiirtein samanlaiset, Tojo hivenen halvempi.


      • haluaisin bemarin...
        Retroautoretroille kirjoitti:

        Joo, ja Sinä puhut Hyndain moottoreista vanhoina! Mitä ne Hondan koneet sitten on? Esihistoriallisia! mm. kiihtyvyys kertoo, onko moottori ajantasainen, Hondassa se ei ole! Esimerkiksi 2,0 l 154hv koneen tulee mennä reilusti alle 10 sec. 0-100, ja kulutuksen tulee olla kaupungissakin alle 10l. Hondan vastaavat lukemat ovat kiihtyvyyden osalta 11,2sec 0-100 ja kulutus kaupungissa lähentelee 11 litraa !!!!!!!!! Minkään auton ei tulisi kuluttaa tuollaista määrää polttoainetta. Sitä ei tee edes Volvo! Volvo S60 (180hv) kulutus kaupungissa on automaatilla 10litraa!

        Mutta Accord saa nähtävästi kuluttaa ihan niin paljon kuin lystää ja kulkea niin laiskasti kuin auto vain voi ja silti 80-lukulaiselle Accord-fanille auto on autoista autoin. Myytti sanon minä.

        Poju se on luotettavuus mikä ratkaisee näissäkin asioissa,ei mikään todistelu kiihtyvyydellä.Sattuu tuota ikää olemaan yli 30v,joten tuo pullistelu ei nyt oikein iske kohteeseen,Mutta eikös se ollut niin,että se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa ??? Joten taitaa siinä omassakin uskossa sitä omaa korean pojan merkkiä kohtaan jotain epäilyksiä olla . Heh heh , Sitähän se on,poikain hommat.


      • ostabemariälähaaveil
        haluaisin bemarin... kirjoitti:

        Poju se on luotettavuus mikä ratkaisee näissäkin asioissa,ei mikään todistelu kiihtyvyydellä.Sattuu tuota ikää olemaan yli 30v,joten tuo pullistelu ei nyt oikein iske kohteeseen,Mutta eikös se ollut niin,että se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa ??? Joten taitaa siinä omassakin uskossa sitä omaa korean pojan merkkiä kohtaan jotain epäilyksiä olla . Heh heh , Sitähän se on,poikain hommat.

        Niin, ikää on huomattavasti enemmän kuin 40, vaikka tulee lujaa liikuttuakin, yleensä heittämällä Accordien ohi.

        Muistat varmaan Accordin kulta-ajat 80-luvulla, niin sinne ne jäi aivolokeroihin muistikuvana hyvästä autosta ja sitä toistat kuin corolla-mantraa.

        Luotettavuus ratkaisee, niin minkä? Jos oikeasti luotettavuus on suurin syy ostaa auto, niin ehdottomasti Hyundai. Kuka sanoo ja missä että ajaisin Korean merkillä?Tällä hetkellä tallissamme on vai saksalaismerkkejä, kun japsikippoja ei voi talvella ajaa. Korean autot on japsien edellä talviautoilussa ja testatusti. Kerron saman myös omasta omistajakokemuksesta.On ollut kummankin maan autoja omistuksessa. Tiedoksi, että viimeisen 10 vuoden aikana 23 eri uutta autoa ajossa, johon lukeutuu myös japsipelejä, korealaisia, saksalaisia, espanjalaisia, ranskalaisia, USA:n ja Ruotsin hörppyjä.


      • 2.4
        ostabemariälähaaveil kirjoitti:

        Niin, ikää on huomattavasti enemmän kuin 40, vaikka tulee lujaa liikuttuakin, yleensä heittämällä Accordien ohi.

        Muistat varmaan Accordin kulta-ajat 80-luvulla, niin sinne ne jäi aivolokeroihin muistikuvana hyvästä autosta ja sitä toistat kuin corolla-mantraa.

        Luotettavuus ratkaisee, niin minkä? Jos oikeasti luotettavuus on suurin syy ostaa auto, niin ehdottomasti Hyundai. Kuka sanoo ja missä että ajaisin Korean merkillä?Tällä hetkellä tallissamme on vai saksalaismerkkejä, kun japsikippoja ei voi talvella ajaa. Korean autot on japsien edellä talviautoilussa ja testatusti. Kerron saman myös omasta omistajakokemuksesta.On ollut kummankin maan autoja omistuksessa. Tiedoksi, että viimeisen 10 vuoden aikana 23 eri uutta autoa ajossa, johon lukeutuu myös japsipelejä, korealaisia, saksalaisia, espanjalaisia, ranskalaisia, USA:n ja Ruotsin hörppyjä.

        Ja oikeesti sulla on pihalla vaan se kuppanen mopoauto. Mutta sitten joskus kun kasvat aikuiseski......


      • ................
        woiskios kirjoitti:

        IS:n verkkosivuilla oli keväällä käytettyjen autojen arvonpudotukset. Vanhemmissa Hyundai-autoissa arvot putosi mutta i-sarja näyttäisi muuttaneen tilanteen. Samanvuotuisissa kun Octavian arvosta oli jäljellä 76% niin Hyundai i30:llä lukema 75%. Esimerkiksi Golfin lukema oli 74%. i30:sen arvo seuraili Ceedin lukemia joka myös piti hintansa hyvin.

        Tuon asian on helppo todeta käytännössä autokaupoilla.

        Keväällä asiaa seuranneena i30 / ceed pitävät hintansa kiusallisen hyvin. Kovalla tinkimiselläkään ei hinnoista paljoa tippunut, ilmeisesti myy käytettynä todella hyvin.

        Sonatan kohdalla vielä toimi kova tinkiminen, kun hieman viitsi kartoittaa liikkeitä ja kauanko kiinostava yksilö oli liikkessä ollut. Toki Sonatan hinnat romautti valtava määrä 300tkm ajettuja käytettyjä takseja, siinä sivussa romahtivat myös vähän ajettujen hinnat.

        Näemmä korealaisista on vähitellen tullut hyväksyttyjä jopa täällä. Kun laatu vain pysyisi vähintäänkin nykyisellä tasolla.


      • 3,0 TDI
        2.4 kirjoitti:

        Ja oikeesti sulla on pihalla vaan se kuppanen mopoauto. Mutta sitten joskus kun kasvat aikuiseski......

        Ja sulla köyhän haaveet ja mielikuvitus, joka riittää vain ja ainoastaan hondasta unelmointiin.


      • 2.4
        3,0 TDI kirjoitti:

        Ja sulla köyhän haaveet ja mielikuvitus, joka riittää vain ja ainoastaan hondasta unelmointiin.

        Onhan Ligierissä (mopoauto) dieselmoottori mutta ei sentään 3.0 tdi. Pyydä nyt vaan äiti peittämään sinut ja sitten aamulla virkeänä kouluun.


      • 3,0 TDI
        2.4 kirjoitti:

        Onhan Ligierissä (mopoauto) dieselmoottori mutta ei sentään 3.0 tdi. Pyydä nyt vaan äiti peittämään sinut ja sitten aamulla virkeänä kouluun.

        Kyllähän se sinua vituttaa kun rahaa ei todellakaan ole. Tyypillinen, katkeroitunut vellihousu. Mene nuuhkimaan naapurin Hondan pakoputkea senhän sinä osaat.

        Äitikin on sinulle kaukainen asia, kun se pitää erikseen mainita, mutta kyllä Sinua ymmärretään siellä sossun luukulla.Menepä nyt hakemaan se läski-ja bussilippu, niin voit taas jatkaa unelmointia autoilla ajosta.


      • 2.4
        3,0 TDI kirjoitti:

        Kyllähän se sinua vituttaa kun rahaa ei todellakaan ole. Tyypillinen, katkeroitunut vellihousu. Mene nuuhkimaan naapurin Hondan pakoputkea senhän sinä osaat.

        Äitikin on sinulle kaukainen asia, kun se pitää erikseen mainita, mutta kyllä Sinua ymmärretään siellä sossun luukulla.Menepä nyt hakemaan se läski-ja bussilippu, niin voit taas jatkaa unelmointia autoilla ajosta.

        No jopas nyt, finninaamainen teini veti herneen nenään! Ottiko noin luonnolle kun setä kertoi sinulle totuuksia, heh vai oikein 3.0 TDI mopoautossa. No haaveile sinä poju vaan kun et muuhun pysty.


      • sumuttajasimo
        haluaisin bemarin... kirjoitti:

        Poju se on luotettavuus mikä ratkaisee näissäkin asioissa,ei mikään todistelu kiihtyvyydellä.Sattuu tuota ikää olemaan yli 30v,joten tuo pullistelu ei nyt oikein iske kohteeseen,Mutta eikös se ollut niin,että se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa ??? Joten taitaa siinä omassakin uskossa sitä omaa korean pojan merkkiä kohtaan jotain epäilyksiä olla . Heh heh , Sitähän se on,poikain hommat.

        voi helvetin apinanpaska, mikä luotettavuus, kysyn minä??? Vaikka kuinka jaksat mollata hynystä, se on kuitenkin ainoa tai lähes ainoa automerkki, mikä on antanut ämpärimuoviselle vanhoille paskoilleen jo 5 vuoden täystakuun, ja voin omasta kokemuksesta kertoa, että se takuu todella korvaa vaikka päivää vaille 5 vuotta ilmenisi jokin vika.
        Itse ostin käytettynä joskus sonatan, ja toisin kuin joissain mainitsemissasi "kunnon" autoissa, takuu ei katkennut omistajanvaihdoksen myötä.....
        Ja sinä äidin pikku simapippeli, kun alat seuraavaksi höpöttämään toisen mielestäsi paskan automerkin kian takuusta, se on tosi, että se on 7 vuotta, mutta se ei ole tehtaan myöntämä takuu, vaan delta-auton, ja toisekseen Kia on hyundain omistama automerkki....
        Ja pojuhan vasta olet, jos ikää nyt sattuu olemaan juuri ja juuri 30..... älä poika ala miesten juttuihin puuttumaan, kun et kerran muuta tiedä, kuin sen joka nenästä suuhun valuu...


    • pösölläajelija

      Oliko yhtä hyvä ajaa kuin esim uusi pösö 508? Ja mihin hinta asettuu verrattuna näihin saman kokoluokan kilpailijoihin, esim pösöön, sitikkaan yms. Ulkonäöltään on kyllä tämän kokoluokan kaunein auto.

    • Ei-hynyskä

      Hynyskä on ambomaalaislilla nuhismoottoreilla varustettu kippo.....heh heh......kaunis katsella, kuppanen sisältä....

      • A. Corner

        Uusimmassa Start ohjelmassa 3.9 todettiin että Hyundai i40 on ihan kelpo
        auto kaikineen herkkuineen, ehkä vähän laiskanpulskea mutta hyvä ja hil-
        jainen maantiellä aika näyttää sitten miten pärjää kovassa seurassa.


      • gjkre
        A. Corner kirjoitti:

        Uusimmassa Start ohjelmassa 3.9 todettiin että Hyundai i40 on ihan kelpo
        auto kaikineen herkkuineen, ehkä vähän laiskanpulskea mutta hyvä ja hil-
        jainen maantiellä aika näyttää sitten miten pärjää kovassa seurassa.

        Ruosteongelmaa pukkaa pahemman kerran. Nähty on nämä korean ihmeet, ei kiitos.


      • WWQQ
        gjkre kirjoitti:

        Ruosteongelmaa pukkaa pahemman kerran. Nähty on nämä korean ihmeet, ei kiitos.

        EI OLE RUOSTEONGELMIA AINAKAAN SONATASSA.VÄÄRIN MENI.


      • adwCXC
        WWQQ kirjoitti:

        EI OLE RUOSTEONGELMIA AINAKAAN SONATASSA.VÄÄRIN MENI.

        EI OLE RUOSTEONGELMIA AINAKAAN SONATASSA.VÄÄRIN MENI. "

        Äläpäs, minun 4 vuotiasta sonataa jouduttiin hitsaaman helmasta, eli ruostetta löytyy kosolti, sisäpelleissä se vaanii .


      • wwee2222
        adwCXC kirjoitti:

        EI OLE RUOSTEONGELMIA AINAKAAN SONATASSA.VÄÄRIN MENI. "

        Äläpäs, minun 4 vuotiasta sonataa jouduttiin hitsaaman helmasta, eli ruostetta löytyy kosolti, sisäpelleissä se vaanii .

        Mahtaskohan kaikkia ruostejuttujakaan näillä palstoilla uskoa.


    • Höpö,höpö

      Mersu on yksi pahimpia ruostumaan samoin kuin Fordit.Että se siitä.

      • cinkre

        Ja Toyota on myös kova ruostumaan. Tuulilasi-lehti viime talvena tutki autojen ruostumisherkkyyden. Tutkittavana oli mm. 3 kuukautta vanha Ave jossa oli jo pohja ruosteessa. Ruosteenestokäsittely oli erittäin surkea. Auris ei ollut sen parempi, ruosteessa sekin.


    • gfjsgjjjsjssjjj

      Jos ei ole rahaa kauheasti niin varmaan ihan ok auto. Vakiovarusteilla pärjää esim avensikselle. Mutta jos on rahaa ostaa avensis ja ottaa siihen hyvät varusteet, ei hyundailla ole mitään mahdollisuuksia

      • avensiksen ongelmat

        Mutta Avensis on pilattu kelvottomilla etuistuimilla ja ajoasennolla (ratti jää liian kauas sädöstä huolimatta) sekä naarmuttumisherkällä vanhahtavalla sisustuksella.


    • Ihan vaan tiedoksi

      mulla on 6-vuotias Focus, eikä ruostepisaraakaan missään. Samoin kuin ei muitakaan ongelmia.

      • sosiaalikuraattori,.

        "Samoin kuin ei muitakaan ongelmia."
        Mites alkoholi...?


      • G?)?)H

        Samanikäinen Focus ja ongelmaa.Ilmastoinnin lauhdutin tyrkyllä ja hajoaa helposti nastoista yms ja vuotaa järjestelmä muutenkin.Toisilla korjattu moneen kertaan.Tottumaton sammuttaa valoihin,koska 2,0 tarvii kierroksia lähteäkseen mikä kuvastaa vääntöä.Koiranluitakin kuluu.


    • mersvan

      Tulevaisuuden Mersu,eikä aiheetta.

    • Neitotre

      Itselläni on uutena ostettu 2003 Elantra, ei ruosteongelmia tai mitään muutakaan ongelmaa, moni muu uusi auto on jo vaihdettu tässä vaiheessa toiseen uuteen autoon. Elämäni paras ostos, enkä siitä luovu.

      • Karjalainen(--)

        Sama täällä.Hyundai Elantra oli viaton.Sonata nyt ja tyytväinen oon.Kaikista ongelmallisia vikoja on juuri eurooppalaiset autot.


    • ei ikinä eurooppalai

      Kaikissa Focuksissa on vetonivel ongelmia,Fordin miehelle tiedoksi.Vetonivelten
      suojuskumit eivät kestä pakkasta,rasvat valuvat ulos ja likaa menee tilalle.
      Nivel hajoaa.Tämä on kaikissa Focuksissa ja myös Mondeoissa.Edellisen kanssa samaa mieltä,eurooppalaisissa paljon ongelmia.

      • J.Wayne

        Turhaa lätinää Focuksen vetonivelten ongelmista kyllä ne sun muut kittisauma
        viat on jo korjattu aikoja sitten sekä Mondeo että Focus ovat huippu hyviä ajetta-
        via verrattuna moneen muuhun merkkiin eikä sen vikaherkimpiä päinvastoin


      • hiekkarasvari
        J.Wayne kirjoitti:

        Turhaa lätinää Focuksen vetonivelten ongelmista kyllä ne sun muut kittisauma
        viat on jo korjattu aikoja sitten sekä Mondeo että Focus ovat huippu hyviä ajetta-
        via verrattuna moneen muuhun merkkiin eikä sen vikaherkimpiä päinvastoin

        Ongelma ei ole poistunut. Vetoaisoja vaihdetaan edelleen, alkaa ohjauspyörä tärisemään ja sitä rataa. Täytyy vaan ihmetellä että miten yhdelläkään automerkillä on varaa menetellä noin. Ruotsissa maine romahtanut Fordilla täysin.


      • Ota selvää

        Entisenä Toyotan omistajana voin sanoa että nykyiset Fordit hakkaa luotettavuudella mennen tullen esim Toyotat.
        Ei ole moottori vikoja eikä jarrujen kanssa ongelmia, samoja koiranluita vaihdellaan ja nykyisissä ruoste ongelmia jo alle kahden vuoden ikäisissä.
        Toyotan sisämelu on kovempi kuin Focuksen niin parjatussa farkussa.


    • lyhyt takuu

      Eihän näille Fordeille ja muille salsalaisperäisille autoille anneta takuutakaan kuin kaksi vuotta.Vertaa korealaisiin ja japanilaisiin.Tuollainen kahden vuoden
      takuu on aivan olematon,etenkin jos ajaa vähän vuodessa.Ei niille uskalleta
      antaa kun ovat niin huonoja.Focuksessa hajoavat nivelet jo jopa alle 40 000
      kilometrissä. ja on kallis korjaus,jota ei takuukaan helposti korvaa,jos on yli
      kaksi vuotias auto.

      • Ars ars

        ...paitsi että Fordin takuu on kolme vuotta. Noista muista salsalaisperäisistä autoista en tiedä... mitä lie mokovat ovatkaan.


      • Ammatiksen ajeleva

        Ja jos ajaa paljon vuodessa ammatikseen, niin hynykän takuu on yhtä hyvä tai surkea kuin euromerkeilläkin, 2 vuotta.


      • Lue ja hämmästy
        Ammatiksen ajeleva kirjoitti:

        Ja jos ajaa paljon vuodessa ammatikseen, niin hynykän takuu on yhtä hyvä tai surkea kuin euromerkeilläkin, 2 vuotta.

        Ja vaikka ajaisi vain keskivertoautoilijan normisuorituksen, Hyundain 5 vuoden takuusta suljetaan kahdessa vuodessa tai jopa 20 tkm jälkeen pois paljon kaikenlaista. Takuuehdot on nähtävänä Hyundain nettisivulla.


    • soppaa
    • riisiiii

      Otan osaa suruusi miksi tulet tänne itkemään omaa tyhmyyttäsi ja ostat korealaisen kärryn!?

      • Sonata vaihtoon

        Myyn työkseni Hyundaita ja hiljaista on. Siksi minä näitä kirjoittelen Suomi24:ään joka päivä.


      • asiakaspalvelija
        Sonata vaihtoon kirjoitti:

        Myyn työkseni Hyundaita ja hiljaista on. Siksi minä näitä kirjoittelen Suomi24:ään joka päivä.

        Olisiko myyjässä vika.Oletko niitä myyjiä,jotka vain istuskelevat lasikopissa ja odottavat asiakkaita.Kannataisiko paneutua asiakaspalveluun?


    • ?

      Kaikilla nyky autoilla ajaa ja se on maku asia mistä pitää,minä itse ajan meganella ja toimii ihan hyvin 1,5 dieseli 110 hevosvoimainenja autossa pitää olla mukavuutta josta pitää.

    • mister sonata

      olen onnellinen sonatasta. jo toinen .ei luksusta mutta toimii. mersun e mallin tilat .taka boksi isompikin.jopa penkit parempia. eikä tuu nyppylöitä iholle. koe ja nauti.

    • Autonvaihtaja

      Onko kellään vielä kokemusta uuden i40:n kahen litran bensakoneesta automaatilla? Puntrissa olis se tai sitten Superb 1,8 TSI dsg:llä. Onko arvioita, kumpi?

      • skodailija!

        Ei tarvii arvioida. Hyny jää skodan kyydistä kuin tikku p**kaan...


      • LDWPWW
        skodailija! kirjoitti:

        Ei tarvii arvioida. Hyny jää skodan kyydistä kuin tikku p**kaan...

        Skoda Octaviassa on todella vanhahtava kori.


      • Kestävyys määrää
        skodailija! kirjoitti:

        Ei tarvii arvioida. Hyny jää skodan kyydistä kuin tikku p**kaan...

        Kuinkas on tilanne 40-60tkm kohdalla, liikkuukohan se VAG tuotos edes korjaamolle. DSG efekti :)


      • Autonvaihtaja
        Kestävyys määrää kirjoitti:

        Kuinkas on tilanne 40-60tkm kohdalla, liikkuukohan se VAG tuotos edes korjaamolle. DSG efekti :)

        Onko DSGssä ollu kestävyyden kans ongelmia?


      • Kestävyys määrää
        Autonvaihtaja kirjoitti:

        Onko DSGssä ollu kestävyyden kans ongelmia?

        Netti on pullollaan juttuja DSG ongelmista ja lehdistäkin löytyy:
        TM 22/2009 kestotestissä hajosi superbin DSG,
        Autobildin kestotestissä A6:n DSG samoin.

        Sinällään tuo lienee ihan normaalia VAG automaattilaatikoiden laatua. VAG ei saanut edes tavallisia automaattejaan kestämään kunnolla 90 luvulla -00 alussa. Toki ei nekään ihan 60tkm hajoneet kuten DSG:t pahimmillaan.


      • Autonvaihtaja
        Kestävyys määrää kirjoitti:

        Netti on pullollaan juttuja DSG ongelmista ja lehdistäkin löytyy:
        TM 22/2009 kestotestissä hajosi superbin DSG,
        Autobildin kestotestissä A6:n DSG samoin.

        Sinällään tuo lienee ihan normaalia VAG automaattilaatikoiden laatua. VAG ei saanut edes tavallisia automaattejaan kestämään kunnolla 90 luvulla -00 alussa. Toki ei nekään ihan 60tkm hajoneet kuten DSG:t pahimmillaan.

        Ja i40:n 2.0 GDI on vappasti hengittävää mallia, ilmeisesti. Se varmaanki tuntuu ajossa verrattuna 1.8 TSI:hin. Itellä on nyt XC70 2.5T, ei viittis kovin paljoa laiskempaan vaihtaa.


      • Kestävyys määrää
        Autonvaihtaja kirjoitti:

        Ja i40:n 2.0 GDI on vappasti hengittävää mallia, ilmeisesti. Se varmaanki tuntuu ajossa verrattuna 1.8 TSI:hin. Itellä on nyt XC70 2.5T, ei viittis kovin paljoa laiskempaan vaihtaa.

        Hyundai osaa tehdä hyviä diesel automaatti yhdistelmiä, joten kannattaa niitä testailla, jos ahtamaton bensa ei innosta.

        Mutta mikäli todella haluat 2,5T kaltaiset menohalut bensana kannattaa etsiä muista merkeistä. Jos automaatti on ehdoton edellytys, silloin tarvitsee kiertää kaukaa vain VAG konsernin tuotokset.


    • i40wagon

      Mulla on ollu I40 man.1.7 diesel n.3 viikkoa käytössä ja olen ihan oikeesti tyytyväinen. Ajettu 3500km seka-ajoa kulutuksen pysyessä siinä
      4.8 litrassa. Joku haukkui ohjattavuuden "kumihauhamaisuutta", mutta tälläiselle tavalliselle ajajalle ei haittaa ole. Kokeiltu erilaisissa nopeuksissa vaikeitakin väistöliikkeitä. Tosiasiahan se on, että kun kuormasin auton "täyteen ",niin meno ei mitään rakettimaista ollut. Stop and go -homma tekee pakostakin kuskista rauhallisen/ennakoivan ja "nafta-pihin.

      • Rampe ja naukkis

        Paljonko i40 saa lastata kuormaa?


      • i40wagon
        Rampe ja naukkis kirjoitti:

        Paljonko i40 saa lastata kuormaa?

        Kait autoon sisälle voi lastata niin paljon kun oma/auton kantti kestää.
        Matkassa oli 4 aikuista ja perällä n.300kg.
        Tavaratilan tilavuus n.500 litraa kun penkit on normaali asennossa, makuulla sellaset 1700 litraa.


      • eikö olekkin

        Käytössä jo..., siis autoliikkeen väkeä täällä mainostamassa?


      • (OTO(T
        Rampe ja naukkis kirjoitti:

        Paljonko i40 saa lastata kuormaa?

        Mainostetaan eurooppalaisena mutta kovasti itämainen tunnelma.Kojelauta kovamuovia ja halpoja yksityiskohtia kuten myös kovamuovinen sisäovenkahva ilman kromausta.Tavaratilan pohja juuri ja juuri kestävää laatua.


    • Polski-Fiat

      htä paljon kuin polleen.Heh,heh

    • 1.8 TSI

      Miten 177hv auto voi olla noin tuhnu?

      Suoritusarvojen perusteella pellin alta löytyy 130-140hv.

      • i40wagon

        Pienempi diesel 115hv


      • 3434

        Hieman on i40:ssä tuhnun vikaa minunkin mielestäni ilmoitetut hevoisvoimat huomioiden.
        Toisaalta Golf Plus 2.0 TDI 140 hv DSG kiihtyi TM:n koeajossa 10,9 nollasta sataseen. Kuusivaihteinen DSG. Suunnilleen samanpainoisia i40 ja Golf Plus TDI DSG.


    • Farkku vaihtoon

      Luovutus Marraskuussa.

      Just, minä luovutin jo koeajon jälkeen, auton tekee moottori ja se i40-mallista puuttuu. Valitettavasti.

      Katsotaan nyt, jos Facelift Avensis vihdoinkin saisi sen bensaturbon.

      • TurpoUrpo

        Turpot ovat Urpoja varten - vai kumpi on jouheampi isossa autossa, 1,2 l -1,4 l:n
        turbo tai 2,0 l:n vapaasti hengittävä.


      • 0-100
        TurpoUrpo kirjoitti:

        Turpot ovat Urpoja varten - vai kumpi on jouheampi isossa autossa, 1,2 l -1,4 l:n
        turbo tai 2,0 l:n vapaasti hengittävä.

        On sulla ja vertailut.

        Mikset samantien vertaa 1.0 Turboa 2.0 Hyundaihin.

        ;)


    • ei mene kaupax

      Vnha jo uutena.Muut tekevät turboja ja hybridejä niin Hyundailla vanhanaikanen suursyömäri alatehoisena ja erittäin paljon kuluttavana painavaan autoo.Ei hyvä.

    • turhypriit

      Turbo-uunot vauhdissa joka palstalla. Onko moottori moderni kun on turbo? Turbot tuli autoihin jo 1930-luvulla, yleistyi raskaassa kalustossa 60-70-luvulla. Saabbi toi näkyvämmin esille 1970-luvulla, pikkukoneinen turbo ensimmäisen kerran Unossa (Fiat) 1300:ssa vuosikymmeniä sitten. Nyt vasta saatu turbo pyörimään 1200 r/min, olikohan Audissa. Pikkuajossa turbo nostaa kulutusta, maantiellä menee pienemmällä. Sitten vielä vikaantumisherkkyys, yksi vikakohde lisää. 16 venttiliiä oli Peugeotin kilpakoneissa 1930-luvulla vaikka sitäkin toitotetaan että on moderni. Modernia on muuttuvat venttiilien ajoitukset, muuttuvapituiset imusarjat, (molemmat Hyundailla i30:ssä 2006) ja nyt Audilla muuttuva suora/epäsuora polttoaineen suihkutus. Aika monimutkainen järjestelmä mutta jos kulkee millä luvataan niin aika etevä systeemi. Se mikä on muuttunut on eletroniikan kehitys ja sen tuomat mahdollisuudet. Esim. ohjaus. Hydraulinen ohjaus on todella vanhanaikainen vaikka niitäkin joissakin autoissa on. Entäs hypridi 150000 km mittarissa, kaikki kiertää kaukaa, onkohan akut kaput?

      • kaikkea sitä lukee

        Lyödäänkö vetoa että Hyundain moottorit ovat turboja 3-4 vuoden sisällä?
        Samoin ensimmäiset hybridit tulevat alle 2 vuoden sisällä.
        Hyundai vaan on vielä jäljessä niiden kehityksessä,siitähän tässä on kysymys.
        5 vuotta ja vaparikoneille nauretaan ja ostajat kiertävät ne kaukaa.


      • kehityksen tulppa
        kaikkea sitä lukee kirjoitti:

        Lyödäänkö vetoa että Hyundain moottorit ovat turboja 3-4 vuoden sisällä?
        Samoin ensimmäiset hybridit tulevat alle 2 vuoden sisällä.
        Hyundai vaan on vielä jäljessä niiden kehityksessä,siitähän tässä on kysymys.
        5 vuotta ja vaparikoneille nauretaan ja ostajat kiertävät ne kaukaa.

        Täsmälleen samat jorinat käytiin diesel turbojen kanssa.Missä ovat vapari deiselit nyt ja kuka niitä ostaisi?


      • Turbo Urbo

        Onhan Hyundailla jenkkilässä myynnissä bensaturboja, ei vaan riitä myyntihalukkuutta tänne vanhalle mantereelle.

        No kyllä ne parin vuoden sisällä tulee tännekin, mitähän Hyundain vapariuskovaiset sitten sanovat...


      • tahän on tultu
        Turbo Urbo kirjoitti:

        Onhan Hyundailla jenkkilässä myynnissä bensaturboja, ei vaan riitä myyntihalukkuutta tänne vanhalle mantereelle.

        No kyllä ne parin vuoden sisällä tulee tännekin, mitähän Hyundain vapariuskovaiset sitten sanovat...

        Juuri tuosta syystä en itse osta nyt uutta autoa.Vparikoneen arvo tulee putoamaan noin 5 vuoden sisällä melkoisesti.


      • ferkromi
        kaikkea sitä lukee kirjoitti:

        Lyödäänkö vetoa että Hyundain moottorit ovat turboja 3-4 vuoden sisällä?
        Samoin ensimmäiset hybridit tulevat alle 2 vuoden sisällä.
        Hyundai vaan on vielä jäljessä niiden kehityksessä,siitähän tässä on kysymys.
        5 vuotta ja vaparikoneille nauretaan ja ostajat kiertävät ne kaukaa.

        Hyundain polttokennoauto tulenee markkinoille 2015. Oisko se turbo?


      • jurbourpo
        kaikkea sitä lukee kirjoitti:

        Lyödäänkö vetoa että Hyundain moottorit ovat turboja 3-4 vuoden sisällä?
        Samoin ensimmäiset hybridit tulevat alle 2 vuoden sisällä.
        Hyundai vaan on vielä jäljessä niiden kehityksessä,siitähän tässä on kysymys.
        5 vuotta ja vaparikoneille nauretaan ja ostajat kiertävät ne kaukaa.

        Hyundain palstalta opit kaikenlaista.


    • Sonata vaihtoon

      Koeajamani i40 oli 1,6 koneella ja kulki mielestäni hyvin. Ajattelin, että 2,0 l:n automaatti kulkee vieläkin paremmin.

      Samalla tavoin 7 v sitten koeajoin Sonatan - koeajoin 2 litrasen - tilasin 2,7 l:n
      V 6: sen.

      7 vuotta sillä mentiin hienoja kilometrejä - en kaivannut turboa.

      Ainoa remontti oli 6 v: n katsastuksen jälkeen, kun katsastusmies totesi, että takajarrulevyt ovat syöpyneet ja ne vaihdettiin.

      • erot on

        2.7 päästöt ovat noin 200 tai yli ja maksaa jo nyt paljon vuosittaisessa autonkäyttö verossa,saatikka muutaman vuoden päästä. Kuluttelee talvisin luhyellä taajama-ajolla 15 litraa satsella.Eli noin puolet enemmän kuin vaikkapa 1.2 tsi


      • lörhyre
        erot on kirjoitti:

        2.7 päästöt ovat noin 200 tai yli ja maksaa jo nyt paljon vuosittaisessa autonkäyttö verossa,saatikka muutaman vuoden päästä. Kuluttelee talvisin luhyellä taajama-ajolla 15 litraa satsella.Eli noin puolet enemmän kuin vaikkapa 1.2 tsi

        Auto Bild (maineikas autolehti) uusimmassa numerossa testasi i40:n 1.6 bensalla, kehuivat autoa erittäin pieniruokaiseksi ja hiljaiseksi sisämelultaan. Sekalainen maantie ja moottoritieajon keskikulutus 6,3 l/100 km. Sekalaisessa taajama-ajossa kulutus 7,8. Varsin mairitteleva arvostelu.


      • hä hää
        erot on kirjoitti:

        2.7 päästöt ovat noin 200 tai yli ja maksaa jo nyt paljon vuosittaisessa autonkäyttö verossa,saatikka muutaman vuoden päästä. Kuluttelee talvisin luhyellä taajama-ajolla 15 litraa satsella.Eli noin puolet enemmän kuin vaikkapa 1.2 tsi

        1,2 tsi toimii tuon 2,7 koneen starttimoottorina :)


    • nämät näin

      Uusi Kia Rio on 1.2 litraisella turbolla.Eiköhän ne muutkin Kiat seuraa perässä lähiaikoina.

    • sama täällä

      Otin samontein kaksi.

    • juroc

      Ajelen vanhalla Saabilla, 9000CD automaatti, mittarissa 496967km ja kulkee hyvin. Kulutus pienimmillään 6,8 ja kaupungissa n.8. En ota enää 0-100 aikoja, kyllä sitä perille pääsee revittämättäkin. Puhukaa te, joille kiihtyvyys on a ja o.
      Mukavaa syksyä.

    • Skodamies___

      Totta kai hyny-miehet vähättelee turbon merkitystä bensakoneessa, kun sellaista ei hynyyn tällä hetkellä saa. Ai sitä ylistyksen määrää jos tilanne olisikin päinvastoin, että hynyn vanhat koneet ois vaggineissa ja hynyssä turbot......sen lauluja laulat.....

    • KAIKKI TURBOSTA

      KIA RIO 1.2 TURBOLLA TULEE SYKSYN AIKANA.
      AUTO NOIN 4 METRIÄ PITKÄ JOTEN SIIHEN MAHTUU.JA HINTA ALLE 16.000.
      NYT VAIHTAMAAN.

      • motteja kontissa..

        Mitä sinne takakonttiin mahtuu, eiköhän se kuitenkin ole vähän pikkuriikkisen pieni.


      • drg55

        Hei täällä palstalla puhutaan laatuautoista eli Hyundaista mihin ei Kiaa parane sekoittaa...


    • oho.

      et voi olla tosissasi olisit nyt ostanut vaikka toyota avensiksen tai mitsubishi asx niin oisit saanut rahoillesi vastinetta. no satuuhan sitä jos vaikka joskus viisastut tai sit et.

    • Hyundai nro1

      Sait parasta mahdollista laatua, onneksi olkoon!!

    • Hyundai viimeinen

      sama vitsi täälläkin. ei paljon vakuuta!

    • viisneljä

      Loistavaa siis jatkat todistetusti laatuautolla

    • hyundai rules

      Loisto valinta!!

    • ent vw

      1.7 100kw diesel manuaali ollut 3 viikkoa alla ja todella tyytyväinen olen, nyt kun 3000km takana. Kaksi aiempaa ollut: vw passat 05 ja touran 08 ja vikoja löytyi/(turbot ei kestänyt kummassakaan). Saas nähä miten tämä kampe kestää.

    • Iivari44

      Onneksi olkoon saat laatupelin alle. Itse olen ajellut nelikymppisellä parisen kuukautta ja tyytyväinen olen ollut.

    • gfgsssw

      Onnea, saat kunnon pirssin

    • Pedrofinlandia

      Mielenkiintoisia/-kiinnottomia juttuja. Itsellä ollut liki 3 vuotta KIA SW crdi 1,6 koneella. Pelannut tosi hyvin. Juuri tultiin Euroopan turneelta; 11 001 km eikä mitään ongelmia. Keskinopeus kasvoi (93 000 tkm ajettu) 58 km -> 61 km, kiitos lukuisten moottoriteiden Saksassa, Italiassa, Ranskassa ja Espanjassa.
      Vaihdoin HYundain i 40 1,7 100 kW automaattidieseliin (tulllenee maahan tammikuun lopussa).
      Kummankin ajoominaisuuksiin olen oolut tyytyväinen.
      Johtuneeko siitä, että en ole päässyt "parempia" autoja ajamaan ,-)
      Aika näyttää oliko hyvä valinta.

    • Mukava i40

      Tosi hyvälle ja laadukkaalekin tuntui uusi Hyundai i40. Koeajoin molemmat 1.7 dieselit ja 1.6 bensan.
      100 Kw dieselissä oli jo minulle ja suomen teille riittävästi paukkua.
      Harmittelin jo hieman kun ennätin muutama kuukausi sitten vaihtaa uuden dsl Avensiksen. Toiminut kuin kello, mutta tässä i40:ssä tuntuisi olevan hieman enemmän värikkyyttä, laadukkuuden tuntua ja ergnomia ohjaamossa asteen verran parempi.
      Luullakseni toimivuus pitäisi olla Hyundaissakin hyvää, mutta jälleenmyyntiarvo hieman mietityttää, joten taidan malttaa ajaa Avensiksella ehken pari vuotta ja sitten mietin vaihtoa.. tai sitten tämä i40:sen jättämä positiivinen kihelmöinti tekee tepposet ja käyn tilaamassa sen.. saa nähdä.
      Sen kuitenkin tiedän, että vw tuotteet kierrän kaukaa.
      Kolmisen vuotta sitten retkahdin sellaiseen ( tdi passat ) ja tuntui sille että asuin suorastaan pajalla.
      Mukavaa i40 kutinaa tunnustellen ja iskenyttä autokuumetta rauhoitellen :)

    • XX11

      Loisto valinta. Mulla lähti Kia ceed vaihtoon ja tilalle i40 1.7 Dieseli

      • Kaupparatsu

        Mulla on ollut tammikuusta alkaen i40 1,7Crdi style automaatti, kohta 40000km mittarissa 30tkm huolto tehty maksoi 280€(ainut kerta kun käyty korjaamolla), mitään lastentauteja ei ole ollut, minun ajolla menee suoralla ajolla 5-5,2l/100km. Työkaverilla E mallin 250cdi mersu ajettu 30tkm, pari suutinta vaihdettu ja startti takuuseen ja on käynyt muutamien muiden pikkujuttujen takia takuuhuollossa, itse olen kyllä i40 autoon tosi tyytyväinen ja kaikki jotka sillä ovat ajaneet tai istuneet kyydissä ovat kehuneet, voin suositella lämpimästi.


      • Sonata vaihtui
        Kaupparatsu kirjoitti:

        Mulla on ollut tammikuusta alkaen i40 1,7Crdi style automaatti, kohta 40000km mittarissa 30tkm huolto tehty maksoi 280€(ainut kerta kun käyty korjaamolla), mitään lastentauteja ei ole ollut, minun ajolla menee suoralla ajolla 5-5,2l/100km. Työkaverilla E mallin 250cdi mersu ajettu 30tkm, pari suutinta vaihdettu ja startti takuuseen ja on käynyt muutamien muiden pikkujuttujen takia takuuhuollossa, itse olen kyllä i40 autoon tosi tyytyväinen ja kaikki jotka sillä ovat ajaneet tai istuneet kyydissä ovat kehuneet, voin suositella lämpimästi.

        Hyvin on pelannut i40 2 l ja 6-vaihteisella automaatilla. Voimaa on mahtavasti ja kulutus maantiellä 7,1 - 7,3 l / 100 km. Öljyä ei ole syönyt käytännössa yhtään.

        Ajettu nyt 6500 km.

        Terveisin tyytyväinen OMISTAJA (ei velkarahalla ).


    • Lämmintä

      Miten teillä tyytyväisiltä dieselin omistajilla auton lämmitys ja ilmastointi toimii? Talvella mun i40 automaatti dieselin vm 2012 sisälämpötila jäähtyy huomattavasti tunnin ajon jälkeen ulkolämpötilasta riippumatta. Vielä keväälläkin ulkolämpötilan ollessa 10 astetta. Lämmitys/ilmastointi on oltava säädettynä 24 asteeseen jotta autossa ei palvelisi. Merkkihuollon mukaan auton ominaisuus, ei mitään vikaa todettiin tarkistuksen jälkeen.

    • thomas6

      Hyvinpä on lämmintä riittänyt, paitahihasillaan tarkenee meidän I40:ssä vaikka säätää lämmitykseen 23 asteeseen. Ihmeen lämmin dieseliksi, sanoisin.

    • i401

      Ostin I40 farkun 1,7 80kw dieselin. Edellinen auto BMW520. Voimaa on aivan riittävästi vaikka ensiksi epäilin sitä. Kulutus 4,0-5,6 Olen erittäin tyytyväinen ainakin vielä valintaamme.
      On todella käteen sopiva auto kaikki käden ulottuvilla, ja penkin säädöt sekä istuin muotoilu oikein hyvät.

    • lillaknulla

      Volvo ja saab ovat ainoat autot pohjoisen oloihin. Eivät pikkupakkaset säikäytä.

      • sdsss,15

        Sonatassa lämpöä piisaa.Erittäin lämmin talviauto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      350
      8948
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2581
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2368
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

      onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1552
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

      Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1401
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

      vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1347
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

      - Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

      Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1320
    10. Kirjoitin sinulle koska

      tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe