tuntu siltä että suomalainen mies ei halua seksiä???? ainakin kun luke nämä sivut??? mä haluisin seksiä vaikka joka päivä rakastan naisia ja seksiä yli kaiken mun pääsä liiku vain seksiä.teke mieli 24tunti päivässä halutta koko aika .mutta missä mun nainen on??? onko täälä joku seksi hullu nainen ruotsissa joka luke tämän??? hyvä jatkoa kaikille seksi hulluile ja muilekin
mitä suomalaisia miehiä vaiva????
torstens
1
380
Vastaukset
- egggg
En tiiä ehkä siks et oot nuori? ja mun mielestä naiset on enemmän selibaatisa kuin miehet... miehet ei ajattele niin syvällisesti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293