Nyt nyt, se on sitten avattu, uusi uljas Musiikitalo, eikä taaskaan Uutta-Ukkia edes kutsuttu avajaisiin. Ja kun minä olen tuo Korkeakulttuurin innokkaimpia kannattajia, täältä Pohjois Suomesta.
Olenhan jopa tansannut Väyrysen Paavon Navetan vintillä Keminmaassa. Näin ollen minun olisi pitänyt olla ehdottomasti tuo Korkeakulttuurin Monumentin avajaisissa Helsinngissä.
Syystä jota en tiedä minua ei vain kutsuttu sinne "Pippaloihin". On se vaan kumma, että aina löytyy rahat tämän Suomen kansan ylivoimaisen vähemmistön tarpeisiin.
Tätä Musiikkitaloa käyttää ainoastaan noin yksi prosentti, kirjoitin ihan oikein, siis noin yksi prosentti kansastamme. Millä helvetin ilmeellä ja Poliittisella voimalla kuitenkin aina kaikilta Hallituksilta löytyy rahat tähän Suomen kansalle turhan laitoksen rakentamiseen ja ylläpitoon.¨??
Onhan se toki mahtavaa kuunnella kun siellä soitetaan Sibeliuksen sitä seitsemättä sinfoniaa, joka jäi Jannelta kesken, kun kuolema korjasi jannen.
Muistan aina elävästi, kun olin siellä Juonenkylän kasakoulun neljännellä luokalla, kun Koulun Naisopettaja opetti meille koulupojille ja tytöille, kuinka mahtavaa musiikkia Sibelius säveltää.
Siinä on kuin mahtavat kalliot ja jylhät metsät ja vaahtoava meri puhuisivat. Kuitenkaan minua eikä taatusti ketään muutakaan minun Koulukaveriani ei tuo Sibeliuksen musiikki ole koskaan kiinnostanut. Siinähän ei ole mitään kiinnostuksen aihetta, se on täysin pelkää sooppaa koko Sibeliuksen musiikki.
Sen on minulle kertonut paljon vieläkin viisaammat ihmiset kuin minä Uusi-Ukki, itse olen. Ja tämäkin on Taivahan totuus.??
Eläköön suuri uljas musiikki ja uupperatalo.
12
66
Vastaukset
- kapin veli
Miksi sinä ukki taas aolit höpöttää tyhjänpäiväisiä?
Eikö nyt olisi jo aika kertoa " Taivahan totuus " näistä
Urpilaisen töppäilyistä, jotka uhkaavat viedä suomen
ja pahimmassa tapauksessa koko euroopan
perikatoon?
Vai onko sekin se plorerinkasvattajan tyttären vika?
ps. Kerro veljmiehelle terveisiä. - Linnoissa herrojen
Olisiko kutsumattomuuteesi syynä vaikkapa oheinen järkikirjoitus ?
Uusi-Ukki, se oikea
8.4.2011
Pidä tätä uhkauksena jos haluat, minä kyllä saan sinun oikean henkilöllisyytesi, ja osoitteesi selville.
Ajelen "Pösäölläni"asunnollesi ja sitten Homostelen kassasi siten, että puristan kurkkutorvestasi, että viimeinenkin henkiparkasi on sinusta lähtenyt. Joko nyt ymmärsit tarkoitukseni, sinä "Homoruuna". Kyllä näin on näreet.?????- Uusi-Ukki, se oikea.
Sinä ilmeisesti olet homo joka jatkuvasti tuot tuota minun Homontappouhkausta esille. Olet luultavasti verisesti loukkaantunut uhkailuni johdosta. Sanoisin sinulle, homostele vaan ihan niin paljon kuin haluat se ei minulle kuulu, en halua olla missään tekemisissä teikäläisten kanssa, kyllä näin on näreet.?
- Uusi-Ukki,se oikea.
Uusi-Ukki, se oikea. kirjoitti:
Sinä ilmeisesti olet homo joka jatkuvasti tuot tuota minun Homontappouhkausta esille. Olet luultavasti verisesti loukkaantunut uhkailuni johdosta. Sanoisin sinulle, homostele vaan ihan niin paljon kuin haluat se ei minulle kuulu, en halua olla missään tekemisissä teikäläisten kanssa, kyllä näin on näreet.?
Kyllä sinä haluat olla minun kanssa, ethän muuten lupaisii:
"Ajelen "Pösäölläni"asunnollesi ja sitten Homostelen kassasi"
- tietääköhän paloheinän pallomaha tästä syrjähypystäsi `?
HOH HOH HOO nostakaa minut pystyyn ... nauru ei lopu
- pol. saavutukset
Musiikkitalo olisi oiva paikka leipäjonolle, jotta kansanedustajat näkisivät samalla vilkaisulla molemmat aikaansaannoksensa. Tarpeettoman musiikkitalon joka vei verorahat, ja työttömät joilta ne rahat vietiin.
- Otsikossa hymiö:)
Uuden ukin polla,
on aivan kuutamolla.
Punikkius on hällä aate,
muori menee yjsin maate.
Ukista ei mihinkään,
munnu seiso ensinkään.
Homostelee Ukki salaa,
kapin luota varkain palaa
Anus-aukon seudulla, käynyt ompi kuhina.
Ulostus ei tahdo tulla,
tappina on vanha pulla.
Konkan tehnyt ompi ukki,
läpimätä homopukki.
Pojat jatkaa samaa rataa,
yhteiskunta mättää rahaa.
Kalliiksi on tullut ukki,
homoruuna, vanha pukki.
Mutta kohta kääkän suu,
koiranputkeen tukehtuu.
Uus-Ukki mahakas,
ei oo kovin varakas.
Ikenet nut ukin liukkaat,
vangitsevat kapin tiukkaan.- sakespeare
Onkohan kapi lähettänyt Ameriikasta ukille runun?
- Uusi, Ukki. se oikea
Vertaisin tuota runoriimitystäsi juuri noihin Sibeliuksen satuiluoopperoihin, niissäkään ei ole päätä eikä häntää. Oletko sinä noita oppera-Ihmisiä, kun et ota kantaa minun avaukseeni, vaan lätiset aivan tyhjänpäiväistä soopaa.
Kepulaisethan ovat aina olleet helvetin innokkaita ooppera ihmisiä. Kepulaiset ovat aina Eduskunnassa ensimäisenä olleet myöntämässä rahaa näiden oopperatalojen rakentamiseen.
Eikä se riitä, jos ne rakentaessa kalliksi tulee, vaan noiden momumenttien ylläpitokustannukset tulevat niin helvetin kaalliksi. Silloin kun tämä ensimäinen Oopperatalomme rakenettiin montakymmentä vuotta sitten, niin jo silloin tämän laitoksen ylläpito maksoi vuorokaudessa pari silloista miljoonaa jokaa päivä..
Minua ottaa päähän tässä Oopperataalo jutussa se miten kalliksi meille veronmaksajille tulee, että muutama sata ihmistä siellä nauttii näistä Sibeliuksen "Sulosävelistä".
Mitä mieltä asista on palstan "Musiikkibedakoki" "Niinpä niin" ja muutkin suuret musiikin ystävät. Toivon vastauksia ilman homovihjailuja, kyllä näin on näreet, "musiikkivieköön."- Jolma Kolhonen
Mitä sinulla ukki on kulttuuria ja sivistystä vastaan?
Onko se sitä demariutta?
Rohkenen tällä kertaa olla Uuden Ukin kanssa eri mieltä.
Musiikkitalo on tarpeellinen monessakin mielessä. Tärkein asia on, että Suomen ainoa yliopistotasoista musiikin opetusta antava Sibelius Akatemia saa keskitettyä opetuksen yhteen paikkaan. On myös tärkeää, että Suomessa on akustiikaltaan korkeatasoisia saleja. Tampere-talo on hyvä ja samoin Sibelius-talo Lahdessa, mutta kriitikoiden mukaan uusi Musiikkitalo on aivan omaa luokkaansa.
Jean Sibeliuksen musiikista voi toki olla montaa mieltä. Ainahan nämä ovat makukysymyksiä. Uuden Ukin kannattaisi joskus mennä ennakkoluulottomasti klassisen musiikin konserttiin. Elävän musiikin kuuleminen on aivan toista kuin radiosta tai levyltä kuuntelu. Siellä pohjoisessa on mm. Oulussa mainio orkesteri Oulu Sinfonia.- Uusi-Ukki, se oikea.
"Sinäkin Bruuttukseni", mutta ei sinun tarvitse olla samaaa mieltä joka-asiassa kanssani, se jos mikä on demokratian suola. Minulla ei ole mitään vastaan, vaikka joka "Niemeen notkoon ja saarelmaan", rakennetaan "Uupperatalo", kunhan vaan minusta ei tehtäisi maksumiestä, kuten tähän asti on tehty.
Kyllähän sinäkin Känä, tunnustat sen tosiasian, että me kylmän ja köyhän Pohjolan asukkaiden velvollisuus ei ola maksaa muutaman tuhannen Helsingin herran Uupperaharrastuksia.
Oletikin kun näistä Herroista ei puoletkaan välitä koko Oopperamusiikista hevon paskaa, näin suoraansanottuna, he nimittäin käyvät siellä oopperassa kuulemassa Sibeliusta vain "Statuksen" vuoksi. Pitää siis näyttää, että kuulumme maamme eliittiin.
Mietin vain, mihin ryhmään sinä "Känä kuulut.?????
Muuten, ystäväni ja myöskin kirjoitusharrastukseni kannustaja, Niinpä niin on taatusti myöskin niinsanotun "Paremman musiikin ystyävä ja harrastaja", ja se hänelle suotakoon.
Minunmielestäni nämä Sibeliusfanit, voisivat maksaaa itse nuo Ooppera ja musiikkitalot, koska ne eivät ole ainakaan sen 70.nen vuoden aikana minkä minä muistan, koskaan kuuluneet työtätekevän kansanosan elämään, ja tämäkin on taivahan tosi.?
- Kansantanhumies.
Olen Uusi-Ukin kanssa täysi samaa mieltä. Ihminen saa kuunnella ihan sellaista musiikkiaa, kuin itse halua, kunhan hän vain itse kustantaa musiikkimakunsa. Olet ihan oikeilla jäljillä Ukki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1075856Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1844882- 1213580
- 752784
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul602581On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva221988- 341654
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä161324- 101284
- 101252