Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Liivikas, valmis yritys virosta

-TuomaS-

Kenellä on kokemuksia kyseisestä firmasta?

Miten sujui hommat, tuliko yllättäviä kuluja, osaavatko suomea riittävästi
ja onko joku ottanut heiltä kokopaketin, eli valmisyritys, osoitepalvelu,kirjanpito?

Tiedustelen heiltä joilla on kokemusta asiasta, joten kaikki muut spekuloinnit, mututuntumat ja muut huuhailut sijoittaa aivan toisaalle.

Kiitos!

10

2728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulkaa esiin

      Onko kenelläkään kokemuksia, tuo olisi mielenkiintoinen tietää miten hommat sujuu.

      Mistä saisi muuten suomea puhuvan kirjanpitäjän, joka hoitaa viron yhtiön kirjanpitoa ja osaa vastata kysymyksiin.

    • Pullonhenki69
    • Sirpa1970

      Valmisyritykset, osoite ja kirjanpito sekä suomenkielinen palvelu www.vironliiketoiminta.fi
      Kätevästi sataman ja keskustan lähellä.

    • Pekka465

      Suosittelen googlaamaan kaikki vaihtoehdot ja siten yhteyttä omilla tarpeilla jokaiseen.. Sen mukaan mistä vastauksista tulee hyvä tuntuma niin siitä sitten eteenpäin. Itse päädyin tuhon Aabergin Mikkoon.. Ei tosin ollut kyllä halvin mutta mulla ainakin oli muitakin kriteereitä kuin hinta.

    • Mikko158

      suosittelen www.toimisto.ee

    • Laatua vaalien

      www.liivikas.ee.
      Olen tyytyväinen. Puhuvat suomea ja hoitavat hommat nopeastii.
      Hintaan ei tule lisäkuluja

    • Tyytyväinen

      Tyytyväinen olen myös heidän toimintaan, hommat hoitui nopeasti ja kaikki selvitettiin. Edullinen ja kontaktiverkoston omaava firma!! suosittelen kaikille jotka liiketoimintaa aloittavat täällä eestissä. Täällä on kaikki paremmin kun kommari suomessa.....

      • suhve1

        kannattaako perustaa toiminimi viroon ja sitä kautta laskuttaa töitä suomessa esim. rakennusalan työt? kertokaan kokemuksia?


    • Anonyymi

      Huippu äijä, homma hoituu äkkiä . olen itse ostanut valmis firman häneltä. hintaa tulee noin 900e osoite ( vuokrasopimus) noin 500e vuosi. kun on osoite saa pankkitilin auki. coop pankki on hyvä ja siellä on suomeapuhuva henkilö.

    • Anonyymi

      Viron firmat veroitetaan suomessa, eli juna meni jo

      https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/uutishuone/uutiset/uutiset/2021/suomen-ja-viron-verohallinnot-aloittivat-reaaliaikaisen-tietojenvaihdon/

      Suomessa työnantajan sivukulut ovat hänen mukaansa keskimäärin noin 23 prosenttia palkkasummasta.

      Vaikka Virossa yhtiöön jätetyn voiton veroprosentti on nolla, kurittaa sosiaalivero Vesa Heikkilän mielestä yrittäjiä pahemmin kuin Suomen 20 prosentin vuosittainen yritysvero. Sosiaalivero on maksettava, tuli voittoa tai ei.

      Heikkilä kertoo esimerkiksi virolaisesta ja suomalaisesta yrityksestä, joissa molemmissa palkkakulut kattavat 30 prosenttia liikevaihdosta ja omistajat odottavat, että yrityksen voitto ennen veroja on 10 prosenttia liikevaihdosta.

      ”Suomalaisen yrityksen henkilöstökustannus on sivukuluineen noin 37 prosenttia liikevaihdosta ja virolaisen yrityksen 40 prosenttia. Voittomarginaalin ollessa 10 prosenttia, suomalainen yritys maksaa vielä kaksi prosenttia liikevaihdosta yritysveroa”, Heikkilä kertoo.

      ”Virolainen yritys ei maksa voitosta yritysveroa, mutta jos kulurakenne on muuten sama, ei yritykseen jää 10 prosenttia liikevaihdosta, vaan vain seitsemän. Työvoimaveron kautta laskettuna verorasitus esimerkin virolaisessa yrityksessä olisi 50 prosenttia korkeampi kuin Suomessa!”

      Hänen mukaansa voidaan jo puhua ”virolaisesta verohelvetistä”.

      https://www.vero.fi/syventavat-vero-ohjeet/ohje-hakusivu/47806/rajoitetusti-verovelvollisen-ulkomaisen-yhteisön-tuloverotus-suomessa--liiketulo-ja-muut-suomesta-saadut-tulot/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe