FACEBOOK on lapsellinen juttu

ärsyttäväää

Miksi ihmiset vittuuntuu ja ahdistuvat muiden statuksista tai kommenteista? miksi ne sitten ovat facebookissa?

Minulla on paljon kavereita silti kukaan ei ikinä kommentoi eikä vastaa asioihin, olen kysynyt parhailta kavereilta että mitä minussa mättää. Minulle sanottiin että kirjoitat aina maailman ja yhteiskunnallisista asioista ja ongelmista se on ärsyttäävää ja tylsää kuulemma.

Taitaa olla joku trendi menossa " ei kiinnosta paskakaan". Ei sitten saa valittaa jos asiat menevät huonosti. Eikö muut 20 vuotiaita ole kiinnostuneita isoista asioista? onko se biletys ja dokaaminen ja " moi meen nukkumaan" statuksen niin helvetin tärkeitä?

6

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

olet fiksu ja se paistaa sinusta läpi. sinulla ei ole tarvetta lähteä tuulettamaan aivojasi, koska ne ovat kunnossa.

sinä olet ikäiseksesi henkisesti kypsempi, kuin ystäväsi. se siinä heitä mättää.
      loikkaa muutama vuosi eteenpäin keskustelukumppaniesi kanssa, jo alkaa tapahtumaan.
      saat kaipaamaasi sielunravintoa ja tunnet itsesi onnelliseksi.

ja facebook on lapsellinen, ei ihmisiä ennenkään kiinnostanut mitä toinen söi ruokatunnilla tai moneltako hän kävi suihkussa. olet oikeassa.

t: Keskiyö

• abney_park

Älä välitä. Et sinäkään tarvitse sellaista.

• Hans D

Kiitos aloituksesta. Tuli hyvä mieli. Eli jos musta tuntuu että muut jauhaa p..aa niin se saattaa olla totta : )

Mulle Facebookissa tuli ensimmäisenä vastaan sovelluksia, joissa vertailtiin kuka on kivoin ja kaunein, merkkailtiin salaisia ihastuksia ja kirjoitettiin listoja lempiasioista, jotka alkaa K:lla. Mulla on kavereina 25-30v ihmisiä, enkä voinut tajuta, miksi ne osallistuu 7v -tasoiseen touhuun.

Nykyään kavereilla näytää olevan vähän järkevämpää sisältöä, mutta edelleen ärsyttää ihmiset, jotka käyttää Facebookia tietyn imagon luomiseen. Kerrotaan missä juhlittiin, matkustettiin, ostettiin autoja ja elektroniikkaa tms. päivityksiä missä tarkoitus on ilmiselvä. Luuleeko ne ettei ihmiset osaa lukea rivien välejä vai onko ne omille motiiveilleen sokeita?

Mua ainakin kiinnostaa mitä mieltä kaverit on maailman asioista, ja linkityksiä uutisjuttuihin ja videoihin joskus näkyykin. Mutta siihen pitäisi myös selkeästi laittaa miksi sen on linkittänyt ja mitä mieltä itse on, koska muuten se on vaan uutinen uutisten joukossa. Enkä kommentoi vihaisiin "tää on niin p...stä" päivityksiin koska en halua olla aggression viaton uhri. Ja ehkä sillekin on raja, kuinka paljon politiikkaa kannattaa linkittää, koska todennäköisesti osa kavereista kuuluu eri leiriin ja niitä ärsyttää sun propaganda.

Ei Facebookiin ole pakko kirjoittaa vaikka sinne on rekisteröitynyt.
      t.stalkkaaja

• ernuko

facebook = FAKEBOOK

ihan turha keksintö mun mielestä. Itse olen "ernu" siinä mielessä etten ole fakebookissa toisin kuin lähes kaikki ikäiseni

Ja hyvin menee:D

• iDompsu

-> ernuko

"facebook = FAKEBOOK"

• en ikinä liity

Tuu pois sieltä.

Soittele tutuillesi, tai laita sähköpostia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe