Miksi ihmiset vittuuntuu ja ahdistuvat muiden statuksista tai kommenteista? miksi ne sitten ovat facebookissa?
Minulla on paljon kavereita silti kukaan ei ikinä kommentoi eikä vastaa asioihin, olen kysynyt parhailta kavereilta että mitä minussa mättää. Minulle sanottiin että kirjoitat aina maailman ja yhteiskunnallisista asioista ja ongelmista se on ärsyttäävää ja tylsää kuulemma.
Taitaa olla joku trendi menossa " ei kiinnosta paskakaan". Ei sitten saa valittaa jos asiat menevät huonosti. Eikö muut 20 vuotiaita ole kiinnostuneita isoista asioista? onko se biletys ja dokaaminen ja " moi meen nukkumaan" statuksen niin helvetin tärkeitä?
FACEBOOK on lapsellinen juttu
6
368
Vastaukset
Hei
olet fiksu ja se paistaa sinusta läpi. sinulla ei ole tarvetta lähteä tuulettamaan aivojasi, koska ne ovat kunnossa.
sinä olet ikäiseksesi henkisesti kypsempi, kuin ystäväsi. se siinä heitä mättää.
loikkaa muutama vuosi eteenpäin keskustelukumppaniesi kanssa, jo alkaa tapahtumaan.
saat kaipaamaasi sielunravintoa ja tunnet itsesi onnelliseksi.
ja facebook on lapsellinen, ei ihmisiä ennenkään kiinnostanut mitä toinen söi ruokatunnilla tai moneltako hän kävi suihkussa. olet oikeassa.
t: Keskiyö- abney_park
Älä välitä. Et sinäkään tarvitse sellaista.
- Hans D
Kiitos aloituksesta. Tuli hyvä mieli. Eli jos musta tuntuu että muut jauhaa p..aa niin se saattaa olla totta : )
Mulle Facebookissa tuli ensimmäisenä vastaan sovelluksia, joissa vertailtiin kuka on kivoin ja kaunein, merkkailtiin salaisia ihastuksia ja kirjoitettiin listoja lempiasioista, jotka alkaa K:lla. Mulla on kavereina 25-30v ihmisiä, enkä voinut tajuta, miksi ne osallistuu 7v -tasoiseen touhuun.
Nykyään kavereilla näytää olevan vähän järkevämpää sisältöä, mutta edelleen ärsyttää ihmiset, jotka käyttää Facebookia tietyn imagon luomiseen. Kerrotaan missä juhlittiin, matkustettiin, ostettiin autoja ja elektroniikkaa tms. päivityksiä missä tarkoitus on ilmiselvä. Luuleeko ne ettei ihmiset osaa lukea rivien välejä vai onko ne omille motiiveilleen sokeita?
Mua ainakin kiinnostaa mitä mieltä kaverit on maailman asioista, ja linkityksiä uutisjuttuihin ja videoihin joskus näkyykin. Mutta siihen pitäisi myös selkeästi laittaa miksi sen on linkittänyt ja mitä mieltä itse on, koska muuten se on vaan uutinen uutisten joukossa. Enkä kommentoi vihaisiin "tää on niin p...stä" päivityksiin koska en halua olla aggression viaton uhri. Ja ehkä sillekin on raja, kuinka paljon politiikkaa kannattaa linkittää, koska todennäköisesti osa kavereista kuuluu eri leiriin ja niitä ärsyttää sun propaganda.
Ei Facebookiin ole pakko kirjoittaa vaikka sinne on rekisteröitynyt.
t.stalkkaaja - ernuko
facebook = FAKEBOOK
ihan turha keksintö mun mielestä. Itse olen "ernu" siinä mielessä etten ole fakebookissa toisin kuin lähes kaikki ikäiseni
Ja hyvin menee:D- iDompsu
-> ernuko
"facebook = FAKEBOOK"
- en ikinä liity
Tuu pois sieltä.
Soittele tutuillesi, tai laita sähköpostia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059