Huononee?

harmittaa pirusti

Onko Canal satelliittitarjonta huonontunut, kun viimeisen parin kuukauden aikana on ilmennyt ongelmia. Välillä jollain kanavalla ei ole ääntä laisinkaa , pelkkää särinää, vaikka muilla kanavilla on tilanne ok. Joskus ja melko useinkin puuttuu samoiten tekstitys.
Otat yhteyttä asiakaspalveluun, niin selitys on blaa,blaa, blaa, ja vika on omassa digiboxissa, johon auttaa kuulemma päivitys. Boxi on canalin oma, ei kuitenkaan HD.versio, ja toiminut hyvin, mutta keväällä tullut päivitys sotki kai tuon boxin.
En kyllä enää tee uutta kytkyä, että saisin uuden boxin.

3

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C+ ei ole CD.

Taas kerran täytyy muistuttaa että Canal ei ole samaa firmaa kuin Canal Digital. Canal on vain joukko leffa-, sarja- ja urheilukanavia jotka omistaa TV4 Group jonka taas omistaa ruotsalainen Bonnierin perhe elikkä sama omistaja kuin MTV Medialla ja sitäkautta MTV3 kanavillakin ja Suomessa käytännössä MTV Media omistaa nuo Suomessa lähetettävät Canal kanavat (siis omistusoikeus Canal kanaviin pätee vain Suomen alueella, ei koko pohjoismaissa).

Canal Digitalin taas omistaa norjalainen teleyhtiö Telenor. Ne boksit ei ole Canal :n vaan Canal Digitalin myymiä. Ne Sagem-merkkiset boksit on todellakin suolesta (hirveesti valituksia niistä niin täällä kuin mm. DVD Plazallakin) ja asiaan auttaa se että hommaat jostain liikkeestä ihan kunnon boksin, varsinkin jos et tarvitse HD-kanavia, niin siihen kelpaa lähes mikä tahansa Conaxilla varustettu satelliittidigiboksi. Dreambox ja Dreambox-kloonit on hyviä, Vantage on hyvä, König on hyvä mutta Königiin pitää itse ostaa Conax-moduli koska sellasta ei kaikissa malleissa ole vakiona.

Kanavavalikoima on kyllä Canal Digitalilla ihan hyvä ja itse meinaan pysyä jo sen takia asiakkaana mutta heiltä en huoli yhtäkään boksia vaan jos tarviin uutta niin boksin hankin itse ihan eri myyntikanavan kautta ja ihan eri merkkisen kuin Sagem.

• harmittaa pirusti

Paskan maku, kuka omistaa kanavat tai laitteet, jos tulos on jostain anusaukon vierestä. On tosiaan yks hailee omistussuhteista, kun kukaan ei tiedä mitään, kukaan ei tee mitään, asia ei kuulu meille vaan tuolle toiselle. Kumma juttu, että laskut osaavat tulla kyllä oikeaan osoitteeseen ja ajallaan.
      Enpä tiedä, onko toinenkaan nimittäin tuo TV-tonni yhtään parempi. Ainakin ennen sai kanavatarjonnasta kolme eri muunnosta, nyt taitaa olla vain yksi ja sekin tautisen kallis.

• C+ ei ole CD

No ei se nyt ole yks ja sama asia sikäli että jos valitat jostain tuotteesta niin sen valituksen pitää mennä oikeaan osoitteeseen. Canal Digital ei vastaa Canal :n sisällöstä, eli jos vika on Canal :lla niin silloin pitää valittaa Canal :lle tai Suomessa MTV Medialle, jos taas vika on Canal Digitalilla niin sitten valitukset sinne.

Eli jos Canal vaikkapa esittää pelkkää roskaa niin turhaa siitä on syyttää Canal Digitalia. Mutta jos ja KUN Sagem-merkkinen digiboksi on surkea niin siitä voit valittaa nimenomaan CD:lle (Canal Digitalille).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jorma Uotisen ex, julkkis-povipommi, Suomen tunnetuin kauppias... Farmi Suomi -kisaajat julki!

No nyt on aikamoista jengiä! Mitä mieltä olet kisaajista, ovatko mieleesi? Katso tästä, ketkä kaikki julkkikset ovat mukana Farmi Suomi -realityssä:
      Suomalaiset julkkikset
      67
      6575
    2. Suutuitko mulle mies

Nyt lopullisesti?
      Ikävä
      156
      2701
    3. Sofian vastenmielinen menneisyys ja nykyisyys

Sofia oli jo teininä vastenmielinen jopa omien vanhempiensa mielestä ja lensi kotoa pihalle kuin leppäkeihäs. Sen jälkeen vastenmielisyys miesten hyvä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      2144
    4. Mulla on niin ikävä sua mies

taas senki hunajakipon mies. Tai aina :)
      Ikävä
      247
      1455
    5. Martinan kirja myyntilistan ykkönen!!

Kyllä ostajia löytyy ja taas rahaa kilisee Martinalle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      1369
    6. Slava Ukraine-mölisijöiden vuoksi Suomi syöksyy nyt synkkään lamaan

Eivät tainneet mölisijät tajuta millaisia kustannusseurauksia tästä maalle ja sen kansalaisille seuraa.
      Maailman menoa
      400
      1297
    7. Ikuinen hiljaisuus

On aina parempi kuin kaikki turha draama. Joten kuuntele nainen nyt enää sitä, sillä hiljaisuus vastaa jokaiseen kysymykseesi minusta.
      Tunteet
      177
      1278
    8. Mä niin tarvin sua mies..

Kumpa laittaisit viestiä
      Ikävä
      52
      1182
    9. Mies, kun kohtaaminen vihdoinkin tapahtuu

- Mitä odotat/toivot näkeväsi?
      Ikävä
      39
      962
    10. Saanks mä kultanalle

juoda vähän viiniä tänään? Valkkaria? Ei mulla nyt muuta ookaan vaikka yleensä tykkään punasesta enempi. Rakastan.
      Ikävä
      164
      851
    Aihe