Tiesittekö, että somaliaiset ja muut islaminuskoiset ovat erittäin siistejä ja pitävät itsensä puhtaina?Voiko saman sanoa monestakaan teistä?
Kaikkialta ympärillämme löntystelevät tyypilliset suomalaset rasismin perushahmot. Tapaat näitä kuselle, paskalle, vanhalle viinalle- tai hiellehaisevia, julkisille paikoille kuseskeleiva, huonosti koulutettuja, sivistymättömiä, moullamaisesti käyttäytyviä sekä omasta mielestään erittäin isänmaallisia henkilöitä kaikkialla muualla muttet islaminuskoisten tiloissa tai yhteisöissä.
Somali vihaajille
42
298
Vastaukset
- hah hah
punainen-musta-punainen-musta-punainen-VALKOINEN!
Mitä tämä on? No somali runkkaa!- Oleiidiootti
Mene helvetissä sinne niitten kanssa elämään kun ne on niin "sivistynyttäkin" porukkaa. Se on sinun elämäsi ja älä sekaannu meihin menestyviin ja työtä tekeviin. MENE!.
- Anonyymi
aika hupaisa juttu! ite haluaisin tietää asiasta lisää
- BWA/\/A
Minulla on alaisena somali. Puhuu äidinkielensä lisäksi suomea, saksaa, italiaa, ranskaa ja englantia ja on muiltakin osin erittäin uuttera, älykäs, sivistynyt ja korkeasti koulutettu. Hänellä ei varmasti tule ikinä olemaan ongelmia työpaikan löytämisessä missään päin maailmaa.
- somsomsomsom
No se on kuule vain yksittäistapaus, pelle hyvä.
- Anonyymi
Hienoa. Voisitko kysyä meniskö pliis Somaliaan tekemään maastaan sellaisen, että loputkin menisi perässä.
- ss67
hah vai sivistyneitä täälä sossun rahoilla olevia naisten alapään silpojia raiskaajia koko sakki.
- ritzi..
Jos ne on niin puhtaita, miks ne on niin paskanvärisii???
- keskimittainen 17cm
Mulla on gimmakaverina somalityttö jo kohta pari kuukautta. Tosi siisti pakkaus ja antaa erittäin hyvät kyydit. Kohta pääsee taas pöllyttämään sen höyheniä.
- keskimittainen 17cm
keskimittainen 17cm kirjoitti:
Mulla on gimmakaverina somalityttö jo kohta pari kuukautta. Tosi siisti pakkaus ja antaa erittäin hyvät kyydit. Kohta pääsee taas pöllyttämään sen höyheniä.
todellakin. mun penis ei ole ehkä ihan niin pitkä ja paksu kuin jollakin somalimiehellä voisi kenties olla, mutta onneksi tämä somalipimulla on siinä määrin tiukka värkki ettei se haittaa
- Ei todellakaan
"Tiesittekö, että somaliaiset ja muut islaminuskoiset ovat erittäin siistejä ja pitävät itsensä puhtaina?"
Muslimien siisteys on myytti, sillä heille hiekalla peseytyminen on samanarvoista kuin vedellä peseytyminen? Luuletko, että hiekalla pesten tulee yhtä puhtaaksi kuin vedellä?
Olen myös ollut monesti muslimien ajamissa takseissa islamilaisissa maissa ja kyllä se vanhan piinttyneen hien haju on jotain sanoinkuvaamatonta, mitä pakistaanikuskista löyhähtää. Turha esittääkään, että ne kaverit välittäisivät turhan usein peseytyä.- vissi juttu
Myyteistä puhuen; tarua vai totta?
Suomalaiset ovat rehellisiä?
Suomalaiset pitävät lupauksensa?
Suomalaiset maksavat velkansa?
Suomalaiset eivät kadehdi?
- neiti Hovinsaarelta
Aivan ja mikä parasta.....Ovat erittäin lisääntymiskykyisiä :))
- 12312341412
Kaasua, komisario Palmu.
- aikuinennainen;))
mitähän väliä sillä muka on , jos pitää itsensä puhtaana ja hyvältähaisevana ? Mitään niin ihanaa tiedä kuin kunnon suomiduunari= hiki ja diiseli;) camo pöksyt ja huomiotakki . Partavesi ja saippua on laiskan tuoksu!!!!
- 321456987
Joskus ihmetyttää palastan älyn taso. Jos sieltä maahanmuuttajista on MUUTAMA onnistunut kouluttautumaan elämänsä varrella, verrataan sitä suomalaisiin spurguihin. Miksei verrata toisinpäin? Valtaosa suomalaisista on siistejä, töissäkäyviä ja perheellisiä. Tuommonen hiki ja camo-pöksyt tuo vain ilmi, millaisessa tuttavapiirissä itse liikut.
Ja toisekseen, jos somalit on kerran niin fiksuja, niin miksi heiltä puuttuu kyvyttömyys saada oman maansa asiat kuntoon? Itketään vaan ja painetaan itsekkäästi lisää jälkeläisiä. Somalian rajat saisi laittaa kiinni ja lopettaa kaiken maailman humanitaarisen avun. Siinä vaiheessa, kun aseet hiljentyvät, voidaan katsoa tilannetta uudelleen.
Kerta kaikkiaan ällistyttää joidenkin ihmisten tyhmyys tässä asiassa.- aikuinennainen;))
Siis mitähän nyt oikein ajattelit (tai millä?) Et ilmeisesti arvosta suomalaista duunaria! Camo pöksyt ja huomiotakit kuuluvat monen raskaan ja aika hyvinpalkatun miehen/naisen työasuun . Esim louhinta- , maanrakennus-, rakennus-, ahtaus- yms ala. Ja nämäkö ovat mielestäsi aloja , joita arvostelet epämääräiseksi tuttavapiiriksi? Taitaa tämä katkeruutesi hiellehaisevia kunnon suomalaisia raskaantyönraatajia kohtaan johtua siitä , että nämä "tosi miehet" saavat parhaat naiset!!
- lama pitää tehdä
Ehkäpä niiden viisaus puhkeaa kukaan vasta täällä sossurahojen ja mittavien avustusten suomessa. Niille näet syötetään rahaa että voivat lähettää sitä kotimaahansa miljoonatolkulla.
On hyvä, kun katainen ei voinut suomen työttömyydelle mitään,niin rupesi kärräämään näitä moniosaajia kortistoon. - Pöljiä olette
Siinä juuri asian ydin. Ne ovat erittäin fksuja ja osaavia, siistejä ja kaikkea. Kuitenkin oma maa on anarkiassa ja sieltä o sotatilanteen ja kurjuuden takia monet lähteneet. Miten noin fiksut ja sivistyneet ja osaavat ei ole saaneet hoidttua sitten maataan kukoistukseen kuten he itsekin ovat netin puheitten mukaan?
Katsokaas nyt kuitenkin totuutta suoraan silmiin! KAUNISTELEMATTA!- Vähän onneton
Renttuja hyysätään. Sen olen itse nähnyt. En ole se renttu vaan menestyvä ja suht koht varakaskin. Kuljeskelin siististi pukeutuneen sentlemanni käytöksisen kaverin kanssa naisreissuilla. Tämä kaveri veti puoleensa aina naiset ja minä jäin yksin ja olen ollut suurin piirtein aina yksin kun en saa naista kaverikseni. Huonot , kuten tämä kaveri todellisuudessa on vetävät puoleensa, olen sen menestyksestä tietenkin vähän mustasukkainen kun mulla ei ole koskaan mäsistä. Somalit on niitä renttuja kun eivät ole saaneet maataan edes kuntoon ja niitä sitten hyysätään sen takia, no minua ei naisten ole tarvinnut hyysätä kuten kaverilleni tehdään. Se johtuu varmaankin siitä kun on kaikkea rahaa ja omaisuutta, ei minua tarvitse sääliä.
- ei itsetuntoa laisin
Vähän onneton kirjoitti:
Renttuja hyysätään. Sen olen itse nähnyt. En ole se renttu vaan menestyvä ja suht koht varakaskin. Kuljeskelin siististi pukeutuneen sentlemanni käytöksisen kaverin kanssa naisreissuilla. Tämä kaveri veti puoleensa aina naiset ja minä jäin yksin ja olen ollut suurin piirtein aina yksin kun en saa naista kaverikseni. Huonot , kuten tämä kaveri todellisuudessa on vetävät puoleensa, olen sen menestyksestä tietenkin vähän mustasukkainen kun mulla ei ole koskaan mäsistä. Somalit on niitä renttuja kun eivät ole saaneet maataan edes kuntoon ja niitä sitten hyysätään sen takia, no minua ei naisten ole tarvinnut hyysätä kuten kaverilleni tehdään. Se johtuu varmaankin siitä kun on kaikkea rahaa ja omaisuutta, ei minua tarvitse sääliä.
Niinpä, miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.
No siksi tietysti että kuvittelevat olevansa parenpia.
- 32 cm
Niillä on valtavan isot penikset! Ne vie meidän naiset!
- Anonyymi
Jep, yhdelläkin oli 10 metriä pitkä peenis, sitä kuule kun alko heilutella...
- JORMA12cm
hei ne jotka niille antaa ei todellakaan ole meidän naisia........mustat paimentolaiset somalit nyt nai vaikka lampaita ja vuohia.
- kaikesta ne uneksii
Aasilla aasin vehje. Mitä tuolla airolla tekee kun paljon lyhyempikin tökkii pohjaan.
- järki loppunut hall
Aloittaja kärjistää aika härskisti. En minä niitä vihaa. Asia on puhtaasti järkeilty
ja tyhmäksi havaittu. Tuo ihme maahanmuuttoinnostus on suomelle erittäin pahasta. Taloudellisesti sekä levottomuuksia lisäämällä. Maassa maan tavalla,
ei voi tarkoittaa että ruvetaan synagookia rakentamaan ja uhrataan miljoonia näiden koulutukseen,asumiseen,lomalentoihin "lebvottomaan kotimaahan"
Suomessa on paljon ulkolaisia töissä. Rehellisesti ja sopimusten mukaan.
Sekä tietysti käsittämätön työttömyys. Mihin näitä savannien ihmisiä tarvitaan.- Voi kekkele!
Kai tilastojen paikkaamiseen kun työttömiä ja sosiaaliavustuksella eläviä EI OLE ilmeisesti tarpeeksi, niitä täytyy tuoda sitten tänne siivelle elämään.
- tutkiskelun paikka
Missä politiikkaa, siellä ongelma. Tätä mamutusta on perusteltu sillä että suomi
vanhenee,lapsia ei synny niinkuin pitäsi. Mutta kun nuoriso on työttömänä,niin eipä siinä perheitä perusteta eikä lapsia hankita. Tätä työttömyyttä ei voi korjata, mutta satoja miljoonia riittää ulkolaisten lapsentekokoneiden tänne hyysäämiseen.
Aatelkaa. Suomi ja suomalaiset. Väestöpohjakin pitää hommata ulkomailta ja muut tuotteet kiinasta.- illa allah
Kerropas nyt, neropatti, mitä itse tekisit mikäli nyt käytäisiin sisällissotaa. Antaisitko lastesi ja omaistesi kuolla, vammautua tai nähdä nälkää vai lähettäisitkö heidät (ja pelkurimaisen itsesi) Somaliaan, mikäli se olisi turvallinen paikka ilman sotaa ja anarkiaa?
Taitaisit olla ensimmäinen turvapaikananojajonossa. - voi pyhä yksinkerta
illa allah kirjoitti:
Kerropas nyt, neropatti, mitä itse tekisit mikäli nyt käytäisiin sisällissotaa. Antaisitko lastesi ja omaistesi kuolla, vammautua tai nähdä nälkää vai lähettäisitkö heidät (ja pelkurimaisen itsesi) Somaliaan, mikäli se olisi turvallinen paikka ilman sotaa ja anarkiaa?
Taitaisit olla ensimmäinen turvapaikananojajonossa.Sota-aikana täältä vietiin lapsia Ruotsiin turvaan. Naapurimaahan,huom, naapurimaahan. Tuo Somalian heimosota ei lopu sillä että parikymppiset jätkät
kuskataan toiselle puolelle maapalloa, mistä sitten lähettävät avustusrahaa
aseiden ostoon. Maapallolla on paljon pakolaisleirejä, miksei niitä auteta.
On muuten hienoa havaita että rohkeus lisääntyy pakolaisilla suomessa. Lomalentoja tuonne sotaalueelle tehdään tiuhaan.
- arnie
Rukoushuone ei ole moskeija.
- ss67
somaliaan mustien joukkoon raiskatavaksi takaisin kivikauteen vai......älä nyt unta nää.oletko idiootti.
- Anonyymi
Joo se on vissiin parempi et suomeen valkoisia raiskaamaan,suomi takas kivikauteen!viimeisien vuosin varrella tämä jo tullut selväksi.
- Anonyymi
Jos somput olisi tänne pohjolaan pesiytyneet jo ennen muinoin ajanlaskun alussa niin siitä olisi kehkeytynyt sellainen dynastia ja vähän dallastakin ettei mitään muita sivilisaatioita edes mainittaisi historiankirjoissa nykyään.
Niiden nerous ei vain valitettavasti auennut kukkaansa afrikan viidakoissa apinoiden kanssa seurustellessa. - Anonyymi
Aivan, rappukäytävässäkin leijuu aivan ihana "tuoksu", jotain suitsuketta vissiin...
- Anonyymi
Arvelen, että kasviperäistä.
- Anonyymi
Helppoa olla siisti, kun sossu ostaa shampoot ja hoitoaineet ja
kausien mukaan aina uudet vaatteet.- Anonyymi
Aamulla on aikaa käpristää tukkaa kun ei oo niin kovin kiire töihin, ja illalla on kivempi olla kun ei oo niin kovinkaan paljon vaatteet likaantunu päivän aikana töissä. Auton ne haluaa uudemman mutta kun ei sossusta saa maksusitoumusta e-mersua parempaan, sen ässän eteen on pakko raataa, ja tässä se iso ongelma onkin kun se raataminen tarttee olla sen luontoista joka ei näy sos.tukia pienentävänä verokirjallisena haittailmiönä.
- Anonyymi
Minulla on korkeakoulututkinto ja olen töissä. En ryyppää, en haise, enkä kulje persvako paljaana ja mitähän muuta laatusanastoa olikaan aloituksessa. Enkä halveksi Suomalaisia. Enkä vihaa Somaleita. Vihaan sitä veron määrää, joka minulta ja monelta muulta kupataan tulijoiden elättämiseen. Pk seudulla voi tutustua mitä tämä ihanuus on. Ja sieltä se leviää. Minusta nämä, ketkä ei tänne tule työhön ja hoida kulujaan, voisivat palata sinne mistä tuli ja uusia ei pidä maahan päästää. Monessa maassa tätä edellytetään, jos ei ole osoittaa, että voi huolehtia itsestään ei ole pääsyä maahan. Tässä maassa sen sijaan maksetaan veronmaksajien rahoilla kamppailua laillista yhteiskuntajärjestelmää ja sen tuomioistuimia vastaan. SIIS meitä maksajia vastaan, MEIDÄN rahalla.
- Anonyymi
tää Suomi, maahantunkeutujan paratiisi.
- Anonyymi
Mä teen töitä joka päivä,en oo korkeasti koulutettu,mut oon samaa mieltä näistä veroista,maksan minäkin veroni.Mut omaan maahan ja oman kansan puolesta,en minneen ulkolandiaan tai niitten pakolaisille.Jos voisin päättää...............mut meidän viisaat kyl tietää minne mun työnhedelmät menee....
- Anonyymi
Ainakin ne tykkää käydä suihkussa. Joskus oli mamunaapureita ja helposti lorottivat suihkussa 2-3 tuntia päivässä. Mietin vain että millaiset kosteusvauriot ja vesilaskut siinäkin kämpässä oli. Toisaalta eihän ne itse niitä remontteja tai laskuja maksa, KELA:n kultainen korttihan sen kaiken hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154