Fleshlight-kokemuksia halajaville

Juuso-33

Paljon on käyty keskusteluja, että onko se fleshlight hyvä vai huono. Itse rohkaistun moisen hankkimaan samalla kun hankin vaimolle uuden dildon. Fleshlight oli mallia Lia19 Wonder wave insertillä. Ennakkoasenteet tekopimpsoja kohtaan olivat lähinnä huvittuneita, mutta ajattelin ettei se suhteellisen tyyris hinta silti minua konkurssiin vie.

Eka kokeilu meni aika tutustuessa, mutta homma tuntui hyvältä heti kun kullin sisään työnsin. Flesarin materiaali tuntuu todella miellyttävälle jota vaimokin näpelöi innoissaan. Kyllähän flesarin käyttö vaati vähän totuttelua, mutta orgasmi tuli nopeasti ja oli yllättävän voimakas verratuna siihen jos saman ajan olisi työstänyt käsin. Toisella kerralla katselin aikuisviihdettä ja runkkailin flesarilla ja nyt laite tuntui todella hyvälle alusta loppuun. Laukeaminen oli hyvin voimakas. Kyllä siinä ihan niitä tuttuja tuntemuksia tuntui kullissa kuin naidessakin tai suihin otettaessa, mutta pointtina on se että tämänkin käyttöön siis selkeästi harjaantuu.

Onko se sitten hintansa väärti? Hommahan on niin, että aitoa ei voita mikään, koska homma on, uskokaa tai älkää, muutakin kuin pelkkä pillu. Eli sitä ratkaisua on tästä aivan turha etsiä. Tämäkin kuitenkin vaatii vähän opettelua niin kuin nämä hommat yleensäkkin, mutta sanoisin että jos varaa kunnolla aikaa tämän käyttämiseen ja "paneutuu" asiaan, niin tämä on pirun kiva vempele.

Huonoja puolia on tietysti liukkarin kanssa läträäminen. Flesari pysyi kyllä melko liukkaana koko ajan, mutta itse tykkäsin lisätä välillä lisää luistoa. Toisaalta vaikka flesarin pimpsa näyttää houkuttelevalle, niin kyllähän se kuitenkin mielikuvitusta vaatii muoviputken naiminen. Lopuksi oli sitten vielä flesarin peseminen spermoista, mutta koska olen tottunut panostamaan ja varaamaan kunnolla aikaa seksiin, niin en kokenut tätä mitenkään ylivoimaiseksi toimenpiteeksi. Yhtä lailla sitä on joutunut vaihtelemaan lakanoita ja pyyhkimään roiskeita seiniltä.

Itse olen ollut silti erittäin tyytyväinen hankintaan. Yleisesti ottaen olemme vieneet seksin hyvin pitkälle ja tällaiset toimii ihan kivana lisämausteena sänkyleikkeihin tai omaan kivaan. Seksin ylimpään taivaaseen tämä tuskin ketään yksinään vie, mutta kyllä tämä ainakin masturbointiin toi kivaa vaihtelua. Uskon tämän olevan vielä tiukassa käytössä.

18

5286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jii pee koo
    • Juuso-33

      Jep! :)

      Se pitää vielä mainita, että FL vaatii lämmittämisen ennen käyttöä, koska vehkeen materiaali tuntuu suorastaan keräävän kylmää. Kerran sitä kylmiltään tuli kokeiltua ja jäi kyllä laitimmaiseksi kerraksi. Lämmittäminen onnistuu kun laittaa insertin veteen lillumaan joksikin aikaa.

      Kyllähän FL:n käyttö kokonaisuudessaan on tavallaan huvittavaa kaikkine valmisteluineen ja jälkitöineen, mutta jos seksiin suhtautuu muutenkin kurttuotsaisesti, niin sitten tämä ei ole ehkä oikea laite. Leikkimielisyyttä pitää olla. Kyllä tämä on ollut hintansa väärtti jo nyt muutaman käyttökerran jälkeen eikä sitä ole turhaan kehuttu. En tiedä kuinka paljon on vaikutusta erilaisilla inserteillä, mutta suurin pointti homman toimivuuden suhteen on oman pään sisässä. Jos odottaa, että tämä vastaa aitoa kokemusta, niin kannattaa unohtaa koko juttu, mutta välillä tosin päästään pelottavan lähelle samoja fyysisiä tuntemuksia. Siihen kun lisää hyvän mielikuvituksen, niin omakiva voi olla todellakin kivaa.

      • hähähääh

        insertti??? suorassa televisio-ohjelmassa esitettävä etukäteen kuvattu jakso????


      • TiedäTämä

        Insertti nimitystä käytetään yleisesti flesarin sisäosasta.


    • jii pee koo

      Lämmin flesu on eri jee, mutta sekin jäähtyy käytön kuluessa. Vaikka aluksi olisi lähes liian kuuma niin 15 minuutin kuluttua on oikeastaan samanlämpöinen kuin käyttäjänsä. Sama koskee kylmää flesua eli varsin nopeasti lämpenee sekin.

      Kalervo Palsan sarjakuvien ystävät säilyttävät flesukkansa jääkaapissa.

      • Freshflesh

        Eiköhän se ihmisen lämpöinen ole ihan riittävä. Flesuhan varastoi lämpöä itseensä mukavasti.


    • tosifilmi

      Tietsikkaan filmi menemään ja lämmin flesu liukastettuna pöydälle eikun naimaan saatikka jos olisi se laatikko päässä niin olisi kuin itsekkin mukana.

      • Pahviaivo

        Koitin laatikko päässä mutta ei ollut vaikutusta.


      • isopääbää

        Tarvii hommata isompi laatikko. Mun pää ei millään mahdu tuohon flesun laatikkoon.


    • Noobi94
      • Kiimamies69

        Tilasin Stoya Destroyan. Kohta jyystetään huolella.


    • testailijajore

      Oma lisänsä tulee, kun antaa naisensa antaa hoito flesukalla, siinä mielessä metka vehje, että se kehittää lievän imun edestakaisin liikutellessa, eli jossain määrin muistuttaa kumppanin käyttämänä jopa suihinottoa. Silmät kiinni kunnolla lämmitettynä vois olla vaikee tietää hoitaako naiseni minua flesulla vai suullaan.

      • AskoAskoko

        Testattu on kun muijalla on kuukautiset. On muuten hauskaa puuhaa kun toinen liikuttelee flesaria, suosittelen kokeileen.


      • Mustis54654

        Mun eukko on mustasukkanen flesukalle.... ei haittaa.


      • JouluinenSinappi

        Jätä se porsas.


    • nastajuttu

      hankin tuollaisen lotus-mallin, joka jäljittelee luomupillua. Olen oikein tyytyväinen. Kädellä tulee helposti puristettua liikaa, mutta juuri tuolla lotuksella saa kaluun ikään kuin herkkyyttä. Mainio korvike.

      • sileä_nautinto

        Toistaiseksi ei ole kokemusta tuosta ilolelusta, mutta lähinnä tuo luonnollisinta vastaava insertti kiinostaisi ja joka ei myöskään totuttaisi "epäluonnollisiin" erikoisinserttien tuntemuksiin siinä määrin, ett'ei aito sitten enää riittäisikään antamaan niitä upeita sileän-liukkaan hyväilyn tuntemuksia. Tuntemuksien herkkyys kannataa koettaa säilyttää. Se aivan alkuperäinen FL on täysin sileällä insertillä.

        Ainoa jonkin asteinen miinus lienee lelun huoltopuuha, eli puhdistus, talkkiaminen jne., mutta eiköhän sekin sitten menisi ihan rutiinilla... pestäänhän sitä hampatkin ja käydään suihkussa.


    • fl.on.kiva

      Flesukan hoitoon ei paljoa aikaa kulu. Käytön jälkeen huuhtelu juoksevan veden alla sormella puhdistaen kummastakin päästä inserttiä. Sitten ravistaa veden pois. Itse suihkuttelen viimeiseksi lelun insertin ulkopinnaltaan ja myös sisältä ja lelun kotelon sisältä neoamiseptilla märäksi, jolloin tapetaan bakteerit. Sitten lelu koteloineen kuivumaan.

      Käytön kuluessa ja vuosien mittaan alkaa ulkopintaan kertyä pieniä mustia palluroita. Ne ovat insertin pinnasta koteloa hangatessa irtoavaa materiaalia. Ne saa pois pöllyttämällä kuivan insertin muovipussissa maissitärkkelysjauheella (kaupan hyllystä) ja hieromalla puuterin lelun pintaan. Seuraavan käytön yhteydessä lelu lämpenemään juoksevan veden alle niin samalla lähtevät nuo roskat pois.

      Luonnollista kokemusta vastaisi ehkä tuo "ihmeaalto". Itse tykkään enemmän STU mallista. Lotus on normimitoissa olevalle miehelle suunniteltu hieman liian pitkäksi eli minilotus voisi toimia paremmin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe