Hei,
Eli Fuse alkoi vilkkumaan mittaritaulussa sen jälkeen, kun otin radion pois huonosti yhdisteltyjen johtojen takia. Nyt radio ei ota virtaa ja lisäksi sisävalo vilkkuu kun käyttää vilkkua.
Onko joku sulake palanut vai missä on vika. Kaikki sulakkeet näyttäis olevan ehjät.
Neon -00 "FUSE" vilkkuu käynnistyäessä
3
567
Vastaukset
- Chrysler II Neon -99
Fuse palaa itselläkin kojetaulussa ennen käynnistämistä. Vuosia sitten asennettu alkuperäiseltä tuntuva radio on paikallaan, mutta etupanelia siinä ei ole ja radion automaattinosteinen antenni on poikki - niin kuin monella muullakin.
Auto on 1999 Chrysler Neon II-malli. Sulakkeet tuntuvat olevan kunnossa, kun muu sähkölaite ei ole pois päältä. - suviloukko
Hei.Joku ovi ei paina sitä sisävalon mustaa nappia tarpeeksi syväkka. Nappi on oven karmissa ja lukkoa säätämällä tai votain tarraa laittamalla oveen napin kohdalle taas toimii.
- neon
No mulla fusen palamista aiheutti kun otin kattovalosta polttimon pois laitoin takas niin ei palanu fuse
ja nimenomaan toi nappi siellä karmissa tekee mulla sen että door vilkkuu ja se sisävalo..siks otin valon veks.
eli korjattu tyylillä kun auto kolisee niin musaa kovemmalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805639
- 1273923
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453790- 663464
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262878Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?321793Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739