Niin..Huomasin tuossa tyhjäkäynnillä että flekti ei toimi/lähtenyt pyörimään...Lämmöt oli 100-105 mutta ei punaisella...
Hmmm..Missähän olisi vika....? Jos joku anturi on mennyt niin mikähän se olisi ja missä se on kone tilassa? onko miten kallista puuhaa...?
Ja osaako sen vaihtaa tämmöinen poropeukalo.. :)
Olisin Kiitollinen avusta,kiitos :)
Opel Astra 1995 8vent. Flekti ei pyöri..?? kääk !
9
1980
Vastaukset
- jompi kumpi
Lämpötilatunnistin. seuraa flektistä lähteviä johtoja mihin menevät jos ei ole syylärin sivussa anturia tai toinen paikka on jossain termarin lähellä.
- e
minulle vastasi aikoinaan ammattimies niinkin että vanhemmissa autoissa usein on veden kierto vesipumppu niin heikko että siksi lämmöt ei nouse heti niin korkealle siellä jäähdyttäjän katkaisijassa ja käynnistys hidastuu, siis tyhjäkäynnillä, kun epäilin että syy olisi ajossa auton > tätinä
- ....,,,,
Itse muistelen vanhaa Astra F 8V vm1995:ni.
Ihmettelin myös aikoinaan, etten koskaan kuullut puhaltimen pyörivän, mutta sitten luin Alfamerin korjausoppaasta, että puhallin alkaa pyöriä 103:ssa asteessa, ja sammuu muistini mukaan 98:ssa asteessa.
Että ei hätää. - katki
muista että katkaisia saataa juutua sillai että eivoi muuta ku ihmetelä
- Vauxhallastra
Hanki www.ago.fi kunnollinen Astran korjaus- ja huolto-ohjekirja. Siellä löytyy neuvot noihin ongelmiin.
- Mulla olis
tarpeettomana F-Astran korjausopas (Alfamer). Kirja on ehjä ja siisti ja Suomen kielinen. Ihan hyvä kirja vaikka jotkut Alfamerin kirjoja moittivatkin. Paljon kuvia ja selkeät selostukset.
Hinta 10 € mahdolliset toimituskulut (nouto tai postiennakko). Kirja on Tampereella. Jos kiinnostaa niin laita puh. nro niin otan yhteyttä.- Eipä kannata
Olen nähnyt ton kirjastossa. Haynesin kirja on paljon täydellisempi kuin tuo, uusi maksaa vain 23 euroa, eikä ole irti repeytyneitä ja öljyn tahrimia sivuja. Sitä paitsi tommosen käytetyn saa kirppikselta 2:lla eurolla.
- Astran
korjausoppaassa ei ole koskaan öljyn tahraamia sivuja koska sitä selaillaan vain iltaisin, saunan jälken, puhtain käsin.
Ne vähät remontit mitä Astraan tarvii tehdä, osaaa kyllä ilman mitään kirjoja. Näin on. - Kassu
Fiat Puntossa flekti ei pyöri, lämmöt punaisella ja vedet häviää, mikä vikana. Just tehty kansiremontti y.m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435890
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2644875Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400002543040- 122031
- 1651722
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1841603- 1041303
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii2181282Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj961200- 601157