Haluaisin antaa lapseni pois, tai ainakin enemmän vapaata.

kurjaakurjaak

Kurja juttu, tiedän.. Enkä halua kuulla nyt mitään että "miksi teit sitten lapsen" yms. En vain yksinkertaisesti ollutkaan valmis tähän elämänmuutokseen.

Onko kenelläkään kokemusta siitä, jos lapsi sijoitetaan esim tukiperheeseen tms? Voisiko joku valaista minulle näitä asioita? Saanko lapseni esimerkiksi puolen vuoden/vuoden päästä takaisin? Tai edes joskus? Miten usein saan nähdä lastani?

6

816

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssggeee
    • samma här..

etkö saisi keltään apua?? kun mulle tuli seinä eteen,soitin suoraan sosiaalitoimistoon.otin pojan mukaan ja itkin. sanoin ja selitin tilanteen.rakastan lastani mutten enää yksin jaksanut. olin koko 9v ollut yh.pojan isä alkkis..suprise.
      minua autettiin tosi reilusti.ensin alkoi käymään perheavustaja,ja kun ei piisannut,niin sain pojan puoleksi vuodeksi turvakodin tyyppiseen. ei siellä pakotettu olemaan.palaverissa sai kaikki kertoa mielipiteensä. ja lopulta kaikki pääsi levon jälkeen palaamaan ennalleen. voimia laittaisin jos voisin :? koita jaksaa.

• ...

mäkin niin vihaan noita etä olisist ajatellu ennen kun teit lapset. ei se mitään ratkaise kun ongelma on jo. pahentaa vaan.
      itekkin olen miettiny tota tukiperhe tapasta ratkaisua. mut toisaalta mitä se auttais. ei varmaan mitään on niin vitun väsynyt ja pinna kireellä ettei tähän enää mikään loma auta!!! ja sitten taas pelottaa et kuin lapset reagoi. tuleeko niitsä ihan hulluja kun uuteen perheeseen laitetaan. on se rankkaa niillekkin. kai se on parempi että täällä tutussa ympäristössä vedetään vaikka ei kivaa olekkaan. ja aina välillähän sitä jaksaa esittää äitiä.

• soita pian

Sulla on varmasti vaikeaa ja tarvitset paljon apua! sossun puoleen tulisi nyt kääntyä ja neuvolaan voi aina soittaa.Sieltä selviää kun kyselet ja olet avoin.Muista, että olet hyvä äiti kun tiedostat avun tarpeen ja pystyt sen myöntämään.Lapsen kanssa on tärkeää pitää tiiviisti yhteyttä ja nähdä säännöllisesti.

• 1+1=2

Sossun puoleen kääntyisin viimeksi. Voi käydä niin ikävästi että lapsi huostaanotetaan eikä vanhemmilla ole sen jälkeen mitään sananvaltaa vaikka mieli muuttuisi.

• J

KYLLÄ LAPSENNSAA PUOLENNVUODENNKULUTUA TAKASIN

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2473
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1763
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1094
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      298
      1044
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      864
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      759
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      728
    Aihe