Työni päättyy ensi viikolla. Näetkö minun saavan uutta työtä. Kysyisin sitäkin, että minkälaisena työntekijänä ja ihmisenä minut nähdään nyt päättyvässä työssäni.
Kiitos jos ehdit katsastaa!
Hei Keskiyö!
5
90
Vastaukset
Hei
näen sinut uudessa työssä, tai paremminkin sanottuna näen sinut aamulla lähtemässä talosta työtä kohti.
sinut nähdään tunnollisena, mutta he eivät tiedä yksityiselämästäsi juuri mitään. eikä se haittaa ollenkaan. hyvä, ettei sinusta voi keksiä juoruja.
minusta sinuun luotetaan, on vain joka paikassa myös sellaisia ihmisiä, jotka haluaisivat ottaa sinulta jotakin pois.
t: Keskiyö- Työ loppuu..
Hei! Kiitos katsomisesta!
Kiva juttu jos työtä (uutta) tosiaan on tulossa!
Uskon kyllä itsekin, että minua pidetään luotettavana,
muuten vain joskus ja jotkut suhtautuivat oudosti ja
noinkin olen uumoillut mitä tuosta negatiivisesta puolesta
kerroit. Kiitos paljon! Mukavaa viikonloppua!- Työ loppui..
Hei Keskiyö!
Aloittaja palaisi vielä kysymykseensä. Nyt se määräaikainen työ sitten loppui.
Jotenkin lyötynä sieltä lähdin, ei ollenkaan hyvissä merkeissä. Kelpaan heille sijaiseksi, mutta en vakinaiseksi. Minua pyydetään tarvittaessa, ei muuten.
Kysyisin sinulta tuskastuneena: onko minun pakko nöyrtyä huonoon kohteluun rahan vuoksi ollen heittopussina. Vai onko tosiaan mahdollista saada muualta työtä, ettei tarvitsisi nykyiseen "väliaikaisuuspaikkaan" jalallaan astua.
Palaako ilo vielä minulle, nyt paha mieli ja tippa silmässä. Kiitos jos ehdit vielä katsoa miltä näyttää!
Hei
nyt ovat hyvät neuvot tarpeen. koska kaikki hauska ja turvallisuus ovat aina rahasta kiinni, ehdottaisin että pitäisit jalkasi tuon nyt entisen työpaikan oven välissä. et sinä mikään heittopussi ole, firmoilla vain menee itselläänkin huonommin tätä nykyä.
sieltä saat edes jotakin tuloa ja hieman kontaktejakin.
mutta samalla sinun kannattaa ehdottomasti hakea uutta paikkaa, koita ottaa yhteyttä jonnekin joka viikko.
näytä kuinka sisukas olet ja lupaa itsellesi kunnon palkinto sitten, kun nappaa.
ihan totta, en minä sinua työttömänä näe. usko vain itseesi!
t: Keskiyö- Työtä..
Kiitos paljon Keskiyö! Ihanaa kun näet minut työssä, toivottavasti se olisi uusi paikka. Yritän uskoa itseeni, kunhan olo tästä tasaantuu ja normalisoituu.
Kiitos : )!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664