Missähän piileksii

se todellinen

todellinen Työväenpuolue joka todella ajaisi niitä tavallisen TYÖLÄISEN etuja PORVARItyöväenpuolueita kyllä on.

7

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokoomus ajaa talouspolitiikkaa jolla työläinen työssä ollessaan pääsee pisimmälle taloudellisesti. Suosittelen!

Älä naurata!
        Mikä mies sinä oikein olet, et ainakaaan se mitä väität olevasi. Oletko Pauli vai joku muu suomi24 työntekijöistä?

• ******************** kirjoitti:

Älä naurata!
        Mikä mies sinä oikein olet, et ainakaaan se mitä väität olevasi. Oletko Pauli vai joku muu suomi24 työntekijöistä?

Minun ei tarvitse väittää mitään, olen ihan tavallinen täysin palvellut palkkatyöläinen joka on astunut työeläkeläisten joukkoon. Töitä olen tehnyt yli 40 vuotta ja vajaan 2 kuukautta olen ollut työtön joskus 1960 luvun alussa. En ole pelännyt työtä vaan kaikki on kelvannut mitä eteen sattuu.

Pauli en ole mutta olen joskus tuntenut enkä ole lankulla töissä, mistä ihmeestä sinä tuollaisia ajatuksia saat päähäsi? Vippaako sinulla muutoinkin?

• @@@ @@@@
        Työeläkeläinen kirjoitti:

Minun ei tarvitse väittää mitään, olen ihan tavallinen täysin palvellut palkkatyöläinen joka on astunut työeläkeläisten joukkoon. Töitä olen tehnyt yli 40 vuotta ja vajaan 2 kuukautta olen ollut työtön joskus 1960 luvun alussa. En ole pelännyt työtä vaan kaikki on kelvannut mitä eteen sattuu.

Pauli en ole mutta olen joskus tuntenut enkä ole lankulla töissä, mistä ihmeestä sinä tuollaisia ajatuksia saat päähäsi? Vippaako sinulla muutoinkin?

Kenelläköhän täällä vippaa päässä? Eihän kukaan normaali ihminen viitsi vuosikausia valehdella tuolla tavoin kuin sinä, oletko varma että et ole psykoosissa? Ei eddes moni oikeistolainen sika yllä moiseen petokseen.

• @@@ @@@@ kirjoitti:

Kenelläköhän täällä vippaa päässä? Eihän kukaan normaali ihminen viitsi vuosikausia valehdella tuolla tavoin kuin sinä, oletko varma että et ole psykoosissa? Ei eddes moni oikeistolainen sika yllä moiseen petokseen.

Älä syytä ilman todisteita, mitä esimerkiksi olen valehdellut? Tuo edellinen kommenttini esim. on totta joka sana. Mahdatko edes tietää mitä psykoosi tarkoittaa? jos se olisi kohdallani asian tila niin tuskinpa täällä kirjoittelisin.

Ei anna hyvää kuvaa sinun omasta tilastasi jos heti pitää alkaa nimittelemään, siitä vaan näkee sen surkeuden joka korviesi välissä vallitsee.

Kerro nyt mitä olen valehdellut ja perustele kertomalla miten tiedät olosuhteeni vai oletko vain puskastahuutelija!

• valheet ohi
        Työeläkeläinen kirjoitti:

Älä syytä ilman todisteita, mitä esimerkiksi olen valehdellut? Tuo edellinen kommenttini esim. on totta joka sana. Mahdatko edes tietää mitä psykoosi tarkoittaa? jos se olisi kohdallani asian tila niin tuskinpa täällä kirjoittelisin.

Ei anna hyvää kuvaa sinun omasta tilastasi jos heti pitää alkaa nimittelemään, siitä vaan näkee sen surkeuden joka korviesi välissä vallitsee.

Kerro nyt mitä olen valehdellut ja perustele kertomalla miten tiedät olosuhteeni vai oletko vain puskastahuutelija!

Olaan kuule vuosia ihmetelty juttujasi ja tultu siihen tulokseen että et ole sitä mitä esität, esiinnyt suomi24.ssa ainakin kahdella eri nimimerkillä.
        Vai olet muunmuassa yli 60 vuotias työeläkeläinen, älä kuule naurata.

• valheet ohi kirjoitti:

Olaan kuule vuosia ihmetelty juttujasi ja tultu siihen tulokseen että et ole sitä mitä esität, esiinnyt suomi24.ssa ainakin kahdella eri nimimerkillä.
        Vai olet muunmuassa yli 60 vuotias työeläkeläinen, älä kuule naurata.

Jos "valheet ohi" hieman viitsisi tutkailla ympäristöään niin huomaisi jotta työeläkkeelle ei pääse alle 63v mutta sille siirtymistä voi venyttää eläkettään korotellen 67v asti.

Lankulla todella esiinnyn aina aiheeseen sopivalla nikillä mutta tällä suunnalla olen aina Työeläkeläinen, yhtä poikkeusta lukuun ottamatta kun kirjautuminen ei ottanut onnistuakseen mutta siitäkin on jo aikaa. Ettehän te ryönät muutoin saisi edes puheenaihetta jos Työeläkeläinen ei sitä teille antaisi.

Vaikka sitä epäiletkin niin olen todella ollut työeläkkeellä nelisen vuotta, muistaakseni. En oikein ymmärrä miksi sitä yleensä joku epäilee.

Kerro nyt mitä ne muut käyttämäni nikit ovat jotta saan taas uuden naurun aiheen, on todella toopea alkaa väittämään moista näyttämättä toteen arvelujaan. Olet siis pelkkä puskasta huutava jaskan puhuja.

Toisekseen, minulla ei ole mitään syytä valehteluun. Mielestäni voisit myös osoittaa missä niitä valheita on ja mikä se totuus on niiden kohdalla vai meneekö se yli älyllisen horisonttisi? Ei syytteitä ilman todisteita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe