Voitanko lotosta tai kenosta enemmänkin rahaa? Eikö se mene niin, että se mihin panostaa, antaa jossain vaiheessa takaisin? Jos oikeen kovasti arvon löytääkseni oikeat numerot niin auttaako se asiaa? Vai onko se liian hellpo tapa ansaita? Moni yrittää ja aina muutama voittaa jotain.
Keskiyö
6
<50
Vastaukset
Hei
minäkin pelaan lottoa! jos näkisin numeroita, olisin miljonääri ;-D
mutta muuten tuo teoriasi pitää paikkaansa, eli mihinkä kovasti panostaa, sen lopulta saa.
mikä olisi helpoin esimerkki kovasta haluamisesta, kuin rukous? noh, muutenkin se toimii, nimittäin se positiivinen energia.
kun keskittyy kovasti samaan asiaan, toivoo ja haluaa sitä, niin usein se toimii.
minä sain kerran sillä tavalla haluamani asunnon ja työn. kävin oikein kursseilla oppimassa tuota tekniikkaa.
t: Keskiyö- onnenpelit
Kiva vastaus sulta ;) Kiitos omasta näkökulmastasi. No näetkö sitten mitään suurempaa voittoa vai käykö huonommanlaisesti jos tässä panostan liikaa veikkaukseen ja rahaa menee tavallaan hukkaan? Toivon ja rukoilen, mutta mitä annetaan ja annetaanko, kuka sen tietää... näkyykö onnellista rahantuloa vai jotain vastakkaista?
Hei
nyt en kyllä näe mitään suurta voittoa, en ole vielä koskaan nähnyt sellaista!
mutta ihmissuhteissa olen nähnyt suuria voittoja ja tunteita, onnistuvia yrityksiä jne.
minusta tuntuu, että Ylin vain nauraa, kun rukoilee mammonaa. hänellä on meille parempia kokemuksia varastossaan....
kuule, tulee niistä käymistäni kursseista mieleen sellainen harjoitus, että keskity siihen tilanteeseen, missä olet onnellisin.
siis että mitä olet jo tehnyt sillä saamallasi rahalla. eihän se raha itse ole kuin paperia.
keskity vain siihen kuvaan aina sängyssä ennen nukkumaanmenoa.
mitä sinä oikeastaan niin kauheasti haluat? olisi kiva tietää.
muuten, kun vastauksesi ovat valmiit ja toivelista kirjoitettu, voit ottaa minuun yhteyttä profiilini kautta. sitten voin katsoa tuota listaasi ja antaa pitkää palautetta.
terveisin hykertelevä Keskiyö- onnenpelit
Tuon uskon niin sadalla.. Ylin vaan nauraa ;9 Sitä se tekee, kun haluaa vain mammonaa. Mutta mitä jos tahdon ihanaa rakkaussuhdetta, vieläkö se nauraa... vai antaako se sen mulle ihan aitona ja ihanana... ?
onnenpelit kirjoitti:
Tuon uskon niin sadalla.. Ylin vaan nauraa ;9 Sitä se tekee, kun haluaa vain mammonaa. Mutta mitä jos tahdon ihanaa rakkaussuhdetta, vieläkö se nauraa... vai antaako se sen mulle ihan aitona ja ihanana... ?
Hei
ei hän sitten enää naura, vaan hän innostuu :-)
sinä voit hyvinkin saada ihanan ja aidon rakkauden, koska olet hauska ja mukava ihminen.
näen sinut lämmin takki päälläsi kävelemässä kohtaamiselle, jossa sinua odottaa hieman ujo ihminen. te menette kahville ja juttelette niin kauan, että teidät melkein heitetään ulos kuppilasta. koska ette huomaa ajan kulua, sillä teillä on niin paljon puhuttavaa keskenänne.
sinulla on kyky saada toiset puhumaan, osaat johdatella jutunjuurta niin, että ujompikin hämmästyy.
t: Keskiyö
- voi voi
hihu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172