Suomihan ei ole itsenäinen vaan se on osa EU liittovaltiota. Ja se kun suomenkansalisuus annettaa kaiken maailman mulliturville joita politikot vastoin suomalaisten tahtoa on maahan päästänyt niin ei siitä suomalaisuudestaan kovin ylpeä pysty olemaan. Varsinkin kun nämä esim.somalit on sellaisia joita hyvin harva ajattelee minkäänsortin suomalaisina vaan henkilöinä jotka tulisi palauttaa omaan afrikan sarven maahan pikimiten. Moni onkin todennut ettei pelkkä kansalaisuus ole yhtäkuin suomalainen. Minä en ainakaan ajattele neekkeriä suomalaisena vaikka olisi musliminaisen suomessa maailman pieraisema otus.
Kansalaisuuden alennustila tulisi lopettaa ja kiinnittää tarkempaa huomiota kenelle se annetaan. Ja tulisi olla myös mahdollisuus vapauttaa henkilö suomen kansalaisuudesta jos hän sen varjolla alkaa syyllistymään erilaisiin rikoksiin kuvitellen ettei häntä voisi palauttaa mihinkään.
Tälläisiä muutoksia tulisi tehdä maahanpolitiikkaan.
ajatuksia itsenäisyydestä
Poutasää paras
2
151
Vastaukset
- kaytetty kameli
katsos, mina en sido itseani euromafiaan...
olen vapaa ja annan toistenkin olla vapaa.. ellei minua ahdistella.
suksi kamelin v.ttuun SDP! - ajauksia 6.12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142