Moikka!
Oon ajatellut lähteä Ruotsiin yliopistoon. Mulla on kuitenkin ilmennyt tässä muutama kysymys, joihin en oo oikein varma. :)
Ensinnäkin yleisestä hakukelpoisuudesta, englanninkielen vaatimukset on se vähintään 6 kurssia. Tarkoittaako tämä sitä, että mun täytyy kirjoittaa A-englanti? Riittääkö pelkästään vaan se, että olen lukenut sen 6 kurssia englantia.
Ja muutenkin yleisesti ottaen jos johonkin ohjelmaan on jotkin vaatimuset, täytyykö mun olla kirjoittanut ne kyseiset aineet vai riittääkö pelkkä aineiden lukeminen?
Haluisin kanssa kuulla miten te ruotissa opiskelleet olette saaneet asunnon. Saitteko sen asunnon yliopiston kautta?
Ja vielä milloin tulokset tulee?
Ruotsiin!
jiaazxcv
3
218
Vastaukset
- jiaazxcv
Täytyy lisätä tohon yleiseen hakukelpoisuuteen.. Suuntana ruotsi sivustolla sanotaan, että englannin kielen arvosanojen keskiarvon pitäisi olla 7. Entäs jos mulla ei oo 7, vaan 6? Oon kuitenkin hyvä ruotsissa. Onko mulla mitään mahdollisuutta päästä sisään mihinkään yliopistoon jos en täytä yleistä hakukelpoisuutta? pitäisikö tehdä joku kielikoe?
- byebyebaby
Onko täällä muita jotka hakemassa keväällä 2010 alkaviin ohjelmiin?... Olisi kiva löytää kohtalon tovereita... Millaisilla keskiarvoilla haette ja mikä on suuntanne?...
- byebyebaby
Tarkotin siis 2012 kevättä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839