Onko kenelläkään kokemuksia Tohatsun 90 TLDI koneesta. Millainen suorituskyky, miten olette huoltaneet, kestävyys, äänitaso? Kokemuksia kaivattaneen.
Tohatsu 90 TLDI kokemuksia
8
835
Vastaukset
- nelarit
Aika huonoja.Ostin 2006 70 TLDI:n.Suutin tukkeutunut ja keskipytty hajonnut.Varsinais-Suomessa tosi huono huoltopalvelu.Tammisaareen ei kannata viedä huoltoon vaikka on olevinaan merkkihuolto"täysi konna ".Paraisten huoltoliikkelläkin tuntui olevan vaikeuksia toimia ...
- Mahoton meteli
Uluvoo,ku hyeena, ja suorituskyky riippuu hinaavan veneen moottorista.
Saattoi se olla ihan hiljaakin välillä. - Ei kokemusta
Mutta suosittelen. Paras hankinta hinta / laatu suhteessa. Räjähtävä suorituskyky, huolto: Jos peräöljyt ja joskus tulpat osaa vaihtaa, niin ei ongelmia huollon suhteen korvessakaan.
Kestää ajoa isältä pojalle kunhan väistää kiviä. Ääntä lähtee just niin paljon kuin eu normit sallii. Jos euroille on muutakin käyttöä ja veneeseesi mootoria kaipalet niin eipä kannata enään mietiskellä. - timppatap
tohatsu 90 tldi,hävisi tyhjäkäyntti,mittarivalot vilkkuu.ei löydy apua varkauden seudulta kierroksilla pelaa normaalisti,onko muilla ollut samoja ongelmia,helpott ais rantautumista.asian tunteva huolto ihan retu perällä.ei varmaan ole ennakko tapaus.hyvät neuvot olis tarpeen
- stulisaa
kaasuläpän esento tunnistin?
- Phytagoras
Kolmas kesä 90 tldi. Ei vikoja. 19 tuuman ballistic vene 4,80 x 2.00 ja 400 kg, kulutus 28 s. 0,5 l/mpk. Kova ääni? No, tyhjäkäynnillä tyypillinen voimaa uhkuva 2-t ääni. Matka-ajossa vrt 80 4t. Yamahaan ei ole ainakaan kovempi (Tosussa 4 t kieppiä yamahassa 4900 samalla vauhdilla). Huollot uudesta asti itse (eli peräöljyt ja pienkonebensiin talveksi ja tulpat).
luotettavuus, kulutus, keveys, pieni koko.
- kiihtyvyys ainakin näin jyrkällä potkurilla ja syvällä v-pohjalla, joutuu täyttämään öljysäiliön kallilla öljyllä.- Yetol
Itsekin kommentoin, vaikkei asiasta omakohtaista kokemusta olekaan. Mutta nykyisin, kun vene myydään valmiina pakettina moottorin kanssa, nuo "valtamerkit" jyrää markkinoilla. Tohatsulla ei taida olla oikein kimpassa minkään kilpailukykyisen venemerkin kanssa ja siitä johtuen Tohatsun myyntimäärät taitavat jäädä aika pieniksi.
Tuo TLDI on ilman muuta kiinnostava kone ja ainakin ulkomaisilla foorumeilla hyväksi todettu. Mutta tosiaan maahantuoja ja / tai jälleenmyyjäverkosto ei taida olla samalla tasolla vaikkapa Yamahan kanssa. Itsekin TLDI:tä yhdestä veneliikkeestä kyselin mutta eivät olleet oikein innostuneita kaupan tekoon! Yrittävät tietty myydä nelareita, kun saavat sitten samalla huoltoon asiakasvirtaa. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460