Hondamies on erimies

AMGW212

Homot ajaa Hondalla, miehet Mersulla!

26

1589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajan millä ajan

      Nii.. ja sä ajat ISKÄN autolla ja saat vielä ÄIPÄLTÄ VIIKKORAHAA ...

    • HOnda MOtorsports

      HOnda MOtorsports

    • aito ,ei feikki

      äää !!1 mut tuo o totta.määki ajan honralla,ja ylpeästi.enkä muute vaihra .

    • homoavaaja

      Ja monta kuuluu homorinkiisi?

    • tottaon19

      Totta, varsinkin yli kuuskymppiset miehet ajavat mersulla. Ja jotkut oikein leveähameiset naiset.

      • ne juu

        Joille sossu maksaa hamekankaan!
        Ja vaajajan tapaset homorunkut!


    • 26

      HOnda MOtorsports - sporttinen "perhe"auto.

    • AMGW212

      Kylläpäs Honda"miehet" vetivät herneen nenään, mutta minkäs totuudelle mahtaa! HAH HAH!

      • ei hernettä nosessa

        emmää ainakaan vetäny.kattos kon en välitä killien puheista mittään.puheet on puheita, miehet ei puhele,ne toimii.tervetuloa meitille ??


      • homopelle/tyhmä

        Ompa kasaantunut. Tyhmyys ja homo. Mistä homokaalisi kekkasit moista herneen vetoa? Homoilla jokin outo järjen juoksu?


      • onnekyllämelkosia
        ei hernettä nosessa kirjoitti:

        emmää ainakaan vetäny.kattos kon en välitä killien puheista mittään.puheet on puheita, miehet ei puhele,ne toimii.tervetuloa meitille ??

        Ai HOnda MOtorsportsin mies - tai siis no mies ja mies - toivottaa tervetulleeksi kotiinsa? Meinaaks AMGW212 mennä? :) Kannattaa ehkä laittaa metallilevy pakarin suojaksi ettei honda"mies" pääse rokottaan!


    • kurittomiaPentuja

      JOS jollakin on mersu,ei se tuollasta tänne tihrustele.
      Tää on joku plasto pena , päiväkodista !!
      Isoilta pojilta jotain nurkan takana kuullu ,et mersu
      niiku olis joku auto,mut homosta ei HAJUAKAAN
      ja hyvä niin.

      • varmaan

        Runkuiskän vahinkolaaki. Hätäsesti tehtynä lirahtanut päähän sitä..


    • Acco 2006
    • accortti

      mä voin sanoa suoraan että ajan hondalla ja painan mersumiestä takaapäin kovaa.
      mies ulisee kuin auto silloin kun se pelaa ja ei ole hinurin perässä.
      honda pelaa aina myös homoilla
      heh heh olen naisen kans aviossa

      • kiskokännyyshonda

        Just tyypillinen honda-hinuri. Valeaviossa naisen kans ja kyttää miehiä - pieleen meni tällä kertaa!


      • honorii
        kiskokännyyshonda kirjoitti:

        Just tyypillinen honda-hinuri. Valeaviossa naisen kans ja kyttää miehiä - pieleen meni tällä kertaa!

        hei hinuri nussi isääs ja mee toyota palstalle siellä ne hinurit kirjoittaa
        vetävät kusenhajuista matkavaunua alitehoisilla autoilla
        tiedätkö mistä tulee sanonta karavaanari on kaikkien kaveri
        vastaus
        edessä ajaa toyota mies ja matkavaunu perässä siihen tulee perään kaverit yrittämään ohitusta mutta vastaan tulee autoja eli ei onnistu ohitus muulla autolla kuin honda accord dieselillä
        onhan kauhea voimanpesä 2.2 l vääntö heppoja 185 vääntö 390nm


    • ja tiedät

      Kerro lisää tutkimuksestasi?
      Oletko vain runkkuhomo?

    • tympääntynyt

      Jotenkin minusta alkaa tuntua että suomi pitäis
      nimetä Finlandiasta- PERSLANDIAKSI . Siksi
      paljon tuo rötöreikä tuntuu kaikkia kiinnostavan.
      Jo plasto Penan ikäisestä lähtien.
      Pistäkää vaikka käpy , , en sano minne , ja
      ajakaa vaikka mossella.

    • Honda NSX 3.2 V6

      AMGW212 taitaa olla onneton lapsi, joka on saanut liikaa aivopesua. Ja kyseinen keskustelun aloittaminen kertoo älyykkyysosamäärästä. Ajele vaan linttamersulla, jos nyt ees oot täysikäinen ja jatka keskustelujas muualla, missä ÄO hipoo kengän numeroa.

      • bukkakehonda

        Hondahinttarit tuntuu olevan tavallista herkkähipiäisempiä tänään :) Eiks poikakaveri antanutkaan?


      • Autoilija...
        bukkakehonda kirjoitti:

        Hondahinttarit tuntuu olevan tavallista herkkähipiäisempiä tänään :) Eiks poikakaveri antanutkaan?

        Seksuaalinen suuntautumisesi ei kiinnosta.


      • olet vain hintti
        bukkakehonda kirjoitti:

        Hondahinttarit tuntuu olevan tavallista herkkähipiäisempiä tänään :) Eiks poikakaveri antanutkaan?

        Ja typerys. Ei moisella homolla voi hondaa olla!


      • HOnda MOtorsports
        olet vain hintti kirjoitti:

        Ja typerys. Ei moisella homolla voi hondaa olla!

        Niilhän just onki! Tällä palstallakin kehuskelevat panevansa mersumiehiä! Houkuttelevat miehiä kotiinsa!


    • Johto tähti

      Tosimiehet ajaa mannelintalla

      • avajakin on?

        Vonkaajahomo!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe