Kuninkaana esiintyminen

Ihmiskunta Sinde-82

Jaakobin poikien nimet
Jaakobin poikien nimien mania

"Mun pitää olla prostituutiossa kommunikaatiokykyyn."
(veli: lapsen kasvatus, tina
vrt. lapsen tinakasvatus)

"En ota sanasokeutta, nyt ainakaan päälle." Vaan huolehdin lukutaidostani.

Pakotan vahingossa peloilla
Naisten cp-vamma Ensikoti
Fransiskaanius - suggestio

- Se lääkäri, hän oli vaarallinen. Psykoosissa, tutkalla ja sekaisinkin saattaa joskus olla, täydellisesti ja tiedostamaton: tulevaisuudesta, turvallisuudesta ja todellisuudesta. Hän saattoi vain yhtäkkiä innostua ja tappaa. Tietymättömyyteen ja tekemättömyyteen. Se oli sellainen refleksi, hypnoosi siitä. Jos vaikka väärä ele tai joku liike. Se ahdisti mua, vieroksutti ja kammotti.

6

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RyhmäKokkolaSinde

      Nehän on jo kaikki kanissa. (kts. terrorismi)
      Et siis aio osallistua mihinkään "Anna manna taivaasta"- lahjoihin.
      Niitä eivät ole koskaan raha ja aggressiotasot.
      Entä natriumkloridin ja sukupuoli-salaman erotteleminen?

      "Mä ajattelin florismilla väärin, jotain tavallista ammattia esim. myyjää."
      Mä en ymmärtänyt mihin tämä liittyy, tämä heitto? (kts. todennäköisyys ja diffrentaalilaskentaan)
      - Tuntikausia työtä, totesi Henry.
      - Ai, tässä sanasokeudessa, kysyin takaisin.
      Mä olen 29-vuotta istunut tätä väärää tasoa, yhdessä ja yhteisesti.
      Harri ja Mervi alkoivat seurustelemaan noihin aikoihin.
      - Mitä kuuluu? kysyi Jeremias
      - Sulla on naissairaus? No, mikä miehissä on vikana? Ovatko he hieman maniassa, liioin, yllättäviä? Siksi heitä ei jaksa kukaan.
      Poliisit: Kuolema on siis niin epämiellyttävä tilanteena, ettei siihen Kaksi Todistajaa-hommaan voi mennä. Pyrkiikö hän aina vain yhden tappamiseen?
      Jeremias: "Olen psykososiaalinen eristämisyksikkö, joka eristää kuolemaan saakka." Joo, on hänellä sellainen hahmo, kuin leikki-figuuri. Pyöveli, hupulla ja kaikkea, teloittaminen. (kts. florismi)

      " Enkeli, joka heijastaa on holhouksessa
      Sen näkee jalkaraudoista, mutta ne eivät kerro väkivallasta tai väkivaltaisuudesta
      Koska on enkeli,
      joka heijastaa
      Jalkaraudat voivat olla ¨
      väkivaltaisuuteen,
      mutta myös heijastamiseen, joka
      kertoo väkivallan ihannoimattomuudesta"

      - Mä en ole vastannut siihen postikortti-hoitajakuvaan, Nimettömään Postikorttiin.
      - Älä s*****a aloita taas!
      - Mulla ei ole näitä. Mihin sä näitä tarvitset?
      - Kääntöpiirien käyttäytymiseen ja kääntöpiirien käyttämiseen.
      " Teillä ei saa olla tarvetta kuljettaa ääniä aivoista läpi, oskilloskooppia mukaillen, vaihdellen sukupuolta," selitti setäni Pertti, joka on lääkäri ja Joukon veli. Mitähän äitini mahtoi tarkoittaa ja haluta, kun hän selitti, ettei Pertti sekaantuisi psykiatriseen asiaani millään tavoin. Oskilloskooppi kuvaa jotenkin korkeanpaikan kammoaja yksityisyydensuojaa. Oskilloskoopille toimintamallin antaa laboratorio. Esm. presidentti selitti äsken turvallisuustarpeessaan näin."

      Mä mietin, mikä projekti mulla on sen mies-sh:n kanssa.
      Hän kysyy varmaan dreeverin temppusarjaa.
      Mc-ele
      Prednisolon
      Eläimiin sekaantuminen
      Merkurius-kuu
      Hallusinaatio
      ja päihdehuoltoyksikkö....

      • S.S./Sinde vm-82

        MC-eleeseen on julkinen ihmiskäsityksen vaihto oikeudessa. Mervi on miettinyt sitä Amnestysta ja vuodesta 1983 saakka. Niin, miksi sukupuoli sairaanhoitajalta.

        "Ei lapsia sairaanhoitajan lapsen kanssa, ei lapsia miessairaanhoitajan kanssa."


      • Ihmeellistä;Sinde-82
        S.S./Sinde vm-82 kirjoitti:

        MC-eleeseen on julkinen ihmiskäsityksen vaihto oikeudessa. Mervi on miettinyt sitä Amnestysta ja vuodesta 1983 saakka. Niin, miksi sukupuoli sairaanhoitajalta.

        "Ei lapsia sairaanhoitajan lapsen kanssa, ei lapsia miessairaanhoitajan kanssa."

        Voiko jäädä kotiin diffrentaali-laskemaan?
        "En mä voi tehdä mitään, kun sitä ruvetaan heti vainoamaan."
        "En mä voi tehdä mitään muuta, kuin antaa diffrentaali-laskea itseltäni."
        Tämä oli se holhous- ja raiskaussyyte.


      • Pakottein;Sinde-82
        Ihmeellistä;Sinde-82 kirjoitti:

        Voiko jäädä kotiin diffrentaali-laskemaan?
        "En mä voi tehdä mitään, kun sitä ruvetaan heti vainoamaan."
        "En mä voi tehdä mitään muuta, kuin antaa diffrentaali-laskea itseltäni."
        Tämä oli se holhous- ja raiskaussyyte.

        Eli holhous- ja raiskaussyyte menevät näin:

        Kyseenalaistava keskustelumenetelmä
        Metodi ja ajatus
        " Porailla päähän diplomista
        Tinailla värttinävaroituksella
        teeskennellen
        Jopa eri metalleja käyttäen kilpailla
        Ja muuttaa itseään mystiikka eri henkilöin
        Omaksi itsekseen ja eri ihmiseksi tai ihmisiksi
        Hieman jopa anatomiaa, päätä tai aivoja tapaillen
        tai Jumalkäsitystä omaksi edukseen hyväksikäyttäen
        Oikeuttaa henkilökohtaisesti tapaan: "ihmistä ei saa omistaa"
        Itsestään ei saa yrittää tehdä eläintä.
        Ajatus: Puumerkintä ja singneeraus ----> raiskaussyyte

        Miten tämä liittyy selibaattiin? Olisiko seksistä hyvä kieltäytyä, jos ei kykene johonkin ihmiskäsitykselliseen vaihtoon, jossakin olemassaolevasta julkisesta aikamuodosta, entä sijamuodosta? Me keskusteltiin vakuutusyhtiön kautta diffrentaalista. Diffrentaali erotellaan mm. geometrisilla janoilla, ihan yksityisesti ja henkilökohtaisesti. Eikö se olekaan lakon kuvaus?

        "Niistä pitääkin lähteä vetämään niistä seurakunnista."
        Mistä hän tiesi, että ne anatomisesti arvioidaan.


      • Sinderman vm-82
        Pakottein;Sinde-82 kirjoitti:

        Eli holhous- ja raiskaussyyte menevät näin:

        Kyseenalaistava keskustelumenetelmä
        Metodi ja ajatus
        " Porailla päähän diplomista
        Tinailla värttinävaroituksella
        teeskennellen
        Jopa eri metalleja käyttäen kilpailla
        Ja muuttaa itseään mystiikka eri henkilöin
        Omaksi itsekseen ja eri ihmiseksi tai ihmisiksi
        Hieman jopa anatomiaa, päätä tai aivoja tapaillen
        tai Jumalkäsitystä omaksi edukseen hyväksikäyttäen
        Oikeuttaa henkilökohtaisesti tapaan: "ihmistä ei saa omistaa"
        Itsestään ei saa yrittää tehdä eläintä.
        Ajatus: Puumerkintä ja singneeraus ----> raiskaussyyte

        Miten tämä liittyy selibaattiin? Olisiko seksistä hyvä kieltäytyä, jos ei kykene johonkin ihmiskäsitykselliseen vaihtoon, jossakin olemassaolevasta julkisesta aikamuodosta, entä sijamuodosta? Me keskusteltiin vakuutusyhtiön kautta diffrentaalista. Diffrentaali erotellaan mm. geometrisilla janoilla, ihan yksityisesti ja henkilökohtaisesti. Eikö se olekaan lakon kuvaus?

        "Niistä pitääkin lähteä vetämään niistä seurakunnista."
        Mistä hän tiesi, että ne anatomisesti arvioidaan.

        Jeremias: Yritän tässä pikkuhiljaa siitä terrorismista keskustella.
        Siis tämäkö ei ole terrorismia?
        Kirjoita se itsellesi mielentilaasi.

        " Turvaryhmässä, murharyhmä, äitini voi olla tosi frustraatiossa.
        - Eikä olisi pitänyt saada olla. Hänhän on ihan turvallisesti papin kaveri.
        Tätini ei saa kuvitella korvaavansa oskilloskooppia. Ulla kysyi juuri:
        -- Mistä äidilläsi ja Riitalla on tuollainen ajatus.
        - Baptisteista ja MT-halvaantuneista, vastasin.
        Petri on lääkärinlapsi ja baptisti. Mä näin hänet kerran, ekan kerran tiellä Halkokarilla, kun hän polki pyörällä, kai äidin serkun kanssa, nilkka kauniisti ojennettuna. Mä olin 3- tai 4-vuotta. Me oltiin lähdetty tapahtumapaikalle, ihan nopeasti, lennosta. Äitini heijasti, kuin enkeli. Hänellä oli psykologi mukanaan.
        Mä olin LSD:ssä ja mulla oli hame päällä, lemmikinsininen, jossa oli valkovuokkoja. Se oli mun bestis ja sitten mulla oli turvaistuin ja kädet paikoillaan. Radiosta soi oikeasti tai leikisti Doorsin Lght My Fire ja molemmilla olkapäilläni ja päässäni istui ystäväni ja perhetuttumme mummo Linne ja hänen miehensä pappi. Päätä hajotti ja ulkona satoi vettä.
        Ulkona, Halkokarin rannalla oli sirpaleita. Ruskeita lasinsiruja rikkoontuneistra keskikaljapulloista. Taivaalla oli paljon Cumulus- pilviä. Ne leikkasivat, kuin värttinä Prinsessa Ruususesta, kun se pisti prinsessaa ja vaivutti 100-vuotiseen uneen. Leikkasivat taivaankantta, pyörivät monopolin tavoin ja satuttivat silmiäni. Mua väsytti. Pilvet leijailivat, pyörivät ja muuttuivat, sinisellä taivaalla, suurella rannalla, sinisen veden yllä.
        - Mä ainakin lähden meneen, jos ne tulee sinne, uhosi äidin serkku Mika. Näin hänet ensimmäistä kertaa tuolloin. Hän on varmaankin, ainakin pilvistä ennustettuna, Kaksonen. Ääni kaiuttimesta tai auton tuulettimesta loppui samalla, kun salama löi taivaalla."

        En muistanut taas äsken, kuka on Ulla.


    • lsdlsd-sn-82

      Niin, terrorismista.
      - Mitään ei ole tapahtunut on aiempi kuvaus.
      : Olen ehkä skitsofreenikko
      Silloin ei ehkä tarvitse mennä mihinkään.
      - Mitä sä sitten siinä pelkäät?
      - Ja pelkäsit?
      Ihan oskilloskooppia
      - Mulla on koko elämä ja tulevaisuus pilalla

      Mut käsitetään usein
      A. Peilikuvaa rakastavana
      B. Kuninkaana (itseään täynnä oleva typerys, satu Prinsessa ja herne)
      C. Itsekeskeisenä

      Mä en ole näistä mitään, koska mua ja mua itseä ei ole oikeastaan olemassakaan.
      A. Ei tule olemaan
      B. Ei ole koskaan ollutkaan
      C. Ei se ole tärkeää

      Selibaatti vai narsismi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe